2019 CiteScore™ ارزش های منتشر شده و بهبود روش های معرفی شده برای ارائه سریع تر و با ثبات تر شاخص از تحقیقات تاثیر

الزویر یک رهبر جهانی در زمینه تحقیقات و نشر و تجزیه و تحلیل اطلاعات امروز منتشر شد 2019 CiteScore™ ارزش آن آخر

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

الزویر یک رهبر جهانی در زمینه تحقیقات و نشر و تجزیه و تحلیل اطلاعات امروز منتشر شد 2019 CiteScore™ ارزش آن آخرین ارزیابی از هزاران همکار پژوهشی مجلات سری کتاب مجموعه مقالات کنفرانس و نشریات تجاری تحت پوشش در Scopus. علاوه بر بهبود روش محاسبه معرفی شده است به ارائه یک قوی تر و عادلانه و سریع تر شاخص از تحقیقات تاثیر است.

در این سال بیش از 25,000 منبع عناوین پوشش 330 رشته شدند و رتبه بندی در سراسر هشت شاخص که همه بخشی از CiteScore معیارهای. این خدمات عبارتند از: CiteScore, CiteScore ردیاب CiteScore درصد CiteScore چارکهای, CiteScore رتبه, استناد تعداد, سند, تعداد و درصد اشاره کرد. محاسبه ارزش برای تمام عناوین گنجانده شده در Scopus CiteScore را پوشش می دهد تقریبا 13,000 عناوین بیشتر از ضریب تاثیر. دسترسی به CiteScore معیارهای' زمینه ای اطلاعات برای همه رایگان است, از جمله غیر Scopus مشترکین بنابراین ارزش را می توان محاسبه ارائه شفافیت به محققان ناشران و گسترده تر جامعه دانشگاهی.

یک روش جدید استفاده شده است برای محاسبه 2019 CiteScore ارزش چهار روشن شده:

  • تنها همکار انتشار انواع مقالات و نظرات کنفرانس, مقالات, کتاب فصل و اطلاعات مقالات) گنجانده خواهد شد در هر دو استناد صورت کسر و انتشار مخرج ساخت مقایسه بین مجلات قوی تر. قبلا همه نشریات موجود در محاسبات (non-داوری مقاله انواع مانند سرمقاله ها اخبار, نامه, یادداشت).
  • استناد خواهد شد در حال حاضر محسوب می شود در مجموع از سال انتشار تا پایان محاسبه پنجره است که تا چهار سال است. این به این معنی است که همه استنادهای دریافت شده توسط انتشارات در این دوره شمارش نسبت به CiteScore ارزش اجازه می دهد یک قوی تر است. در گذشته استناد شمارش شدند برای سال گذشته تنها.
  • انتشارات در چهار سال و از جمله محاسبه سال خواهد بود در حال حاضر گنجانده شده است. این به این معنی است که CiteScore محاسبه می شود برای مجلات با فقط یک سال از انتشار به مجلات جدید – از جمله بسیاری از دسترسی باز (OA) و چین متمرکز مجلات – اولین نشانه از خود استنادی تاثیر یک سال پیش از آن.
  • CiteScore مقادیر نمایش داده خواهد شد به یک محل دهدهی به منظور جلوگیری از برداشت از دقت در خط با صنعت بهترین عمل. قبلا CiteScore مقادیر نمایش داده شد به دو رقم اعشار.

"از آنجا که ما راه اندازی CiteScore در سال 2016 شده اند در تماس نزدیک با جامعه پژوهش گوش دادن به بازخورد از محققان تحقیقات رهبران کتابداران و مجله ویراستاران" گفت: اندرو Plume Elsevier ارشد مدیر پژوهش و ارزیابی رئیس جمهور از مرکز بین المللی مطالعه پژوهش (ICSR). "ما باید در عمل جمعی خود را بازخورد معرفی این محاسبه جدید اجازه می دهد تا برای سریع تر و قوی تر مقایسه مجلات در حالی که حفظ جامع, زمان و روش مشخص است که قدردانی بسیار است."

با CiteScore ردیاب مجله عملکرد را می توان تحت نظارت در طول سال در کنار انتشار سالانه نمره. برای یک نمای کلی از 2019 CiteScore ارزش – و همه تحقیقات دیگر معیارهای موجود در Scopus – برو به: www.scopus.com/sources

CiteScore معیارهای بخشی از یک مجموعه ای از تحقیقات و معیارهای موجود در یا از طریق Scopus. معیارهای دیگر عبارتند از, مجله, نویسنده, نهادی و مقاله در سطح معیارهای اسیر در PlumX متریک (پوشش استفاده قطاری, اشاره, اجتماعی, رسانه ها و تقدیر نامه ها), حمایت از دیدگاهی عملکرد پژوهشی.

CiteScore معیارهای از جمله دسترسی به داده های اساسی هستند که برای دسترسی به رایگان و بدون Scopus اشتراک در روش های زیر:

  • Scopus: جستجو و فیلتر کردن ویژگی های شما اجازه می کشف طیف گسترده ای از CiteScore معیارهای یک گروه از مجلات (مانند OA نشریات) یک موضوع طبقه بندی و یا یک ناشر نمایش. شما همچنین می توانید دسترسی فرد منبع صفحات مشخصات و دانلود مجموعه ای کامل از CiteScore معیارهای به عنوان فایل های مایکروسافت اکسل.
  • مجله بینش صفحات Elsevier.com: دسترسی CiteScore متریک و مجله دیگر معیارهای در دسته بندی تاثیر سرعت و رسیدن به بیش از 2500 مجلات منتشر شده توسط الزویر.

---

در مورد Elsevier
Elsevier جهانی اطلاعات تجزیه و تحلیل ترافیک کسب و کار است که کمک می کند تا دانشمندان و پزشکان برای یافتن پاسخ های جدید تغییر شکل دانش بشر و مقابله با ضروری ترین انسان بحران. برای 140 سال ما را همکاری با تحقیقات جهانی به معاون کشیش بخش و بررسی علمی دانش است. امروز ما در حال متعهد به آوردن که دقت به یک نسل جدید از سیستم عامل است. Elsevier فراهم می کند راه حل های دیجیتال و ابزار در زمینه تحقیقات استراتژیک, مدیریت R&D عملکرد از پشتیبانی تصمیم گیری بالینی و حرفه ای آموزش و پرورش; از جمله ScienceDirect, Scopus, SciVal, ClinicalKey و Sherpath. Elsevier منتشر بیش از 2500 دیجیتالی مجلات از جمله مجله لانست و تلفن, 39,000 e-book عنوان و یاد بسیاری از آثار مرجع از جمله آناتومی گری. Elsevier بخشی از RELX جهانی ارائه اطلاعات مبتنی بر تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری ابزار برای حرفه ای ها و کسب و کار مشتریان است. www.elsevier.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن