2019 JNCAP ارزیابی در وسایل نقلیه تویوتا اعلام کرد

تویوتا مدل Alphard/Vellfire, RAV4 و Raize موفق به دریافت بالاترین رتبه جوایز در FY2019 ایمنی ارزیابی عملکرد تو

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

تویوتا مدل Alphard/Vellfire, RAV4 و Raize موفق به دریافت بالاترین رتبه جوایز در FY2019 ایمنی ارزیابی عملکرد توسط JNCAP*1.

  • Alphard/VellfireASV*2+++ (بالاترین رتبه) در پیشگیری عملکرد ایمنی
  • RAV4ASV*2+++ در پیشگیری عملکرد ایمنی پنج ستاره (بالاترین رتبه) در برخورد و عملکرد ایمنی
  • Raizefive ستاره در برخورد و عملکرد ایمنی

Alphard/Vellfire دریافت جایزه بزرگ جایزه در پیشگیری عملکرد ایمنی با به دست آوردن بالاترین نمره در ارزیابی به مدت دو سال در یک ردیف زیر سال گذشته است.

JNCAP اصلاح آن با روش های تست و ارزیابی استانداردهای دقت هر سال با توجه به ترافیک واقعی حوادث که رخ داده است در ژاپن و ضرورت ایجاد اقدامات متقابل.

همانطور که برای پیشگیری ایمنی ارزيابی عملکرد JNCAP اضافه خودمختار ترمز اضطراری است که سیستم تشخیص پیاده در زیر streetlamps در شب در این لیست از آیتم های ارزیابی در FY2018 در نظر گرفتن این واقعیت است که در ژاپن عابر پیاده مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده ای اغلب رخ می دهد در شب. همچنین در آن سال مالی 2019 ارزیابی خودمختار اضطراری سیستم ترمز برای عبور و مرور در شب بدون نور اضافه شده در لیست بررسی موارد. این Alphard/Vellfire و RAV4 مجهز به آخرین Toyota Safety Sense―قبل از برخورد ایمنی است که سیستم تشخیص پیاده در شب―دریافت بالاترین رتبه از ASV+++ در JNCAP ارزیابی های پیشگیرانه ایمنی و عملکرد است.

JNCAP نیز تجدید نظر آن برخورد ایمنی معيارهای ارزيابی عملکرد که بهتر منعکس کننده شرایط پیری جمعیت و به تصویب رسید جدید crash test dummies که با دقت بیشتری نشان دهنده بدن انسان است. در برابر این پس زمینه RAV4 و Raize مجهز به آخرین برخورد ایمنی بدن و مستاجر داری سیستم دریافت پنج ستاره رتبه بندی بالا در برخورد ایمنی ارزیابی عملکرد.

هر چند تصادف مرگ و میر و تلفات شده اند کاهش سال به سال حوادث غم انگیز همچنان به رخ می دهد. تحت آرزو برای هدف نهایی از صفر ترافیک مرگ و میر تویوتا در حال توسعه وسایل نقلیه با در نظر گرفتن دیدگاه های مختلف از جمله پیشرفت و گسترش استفاده از یک پیشگیرانه ایمنی بسته به نام Toyota Safety Sense استفاده از متصل تکنولوژی و توسعه, خودکار, رانندگی, برای انجام این کار ما تمام تلاش خود را در کاهش عنوان بسیاری از تصادفات به عنوان امکان پذیر است.

با توسعه ایمن تر خودروها با استفاده از سه روش ستون تویوتا همچنان به ترویج فعالیت های آموزشی برای مردم از جمله برگزاری آگاهی رسانی از فعالیت های در تویوتا نمایندگی که معرفی مشتریان به "Sapo-Toyo" (وسایل نقلیه است که پشتیبانی امن و راحت زندگی با ماشین) و ترویج نگهداری از ترافیک محیط زیست در تلاش برای ارائه به مشتریان با امن و تحرک جامعه است.

*1Japan ماشین جدید برنامه ارزیابی: ایمنی خودرو اطلاعات ارائه شده توسط وزارت زمین و زیرساخت های حمل و نقل و گردشگری (MLIT) و آژانس ملی برای ایمنی خودرو و قربانیان کمک های مالی پس از سال 1995. این اطلاعات شامل نتایج حاصل از ارزیابی ایمنی برای در داخل کشور در دسترس وسایل نقلیه بر اساس آزمون از جمله پیشگیرانه ایمنی تست عملکرد برخورد ایمنی تست عملکرد و پیاده حفاظت آزمون های عملکرد.

*2ASVAdvanced ایمنی خودرو



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب