2020 ملی سالم خانه ماه در پورتو ریکو و نقش مهم محیط زیست با کیفیت

برآورد شده است که اکثر مردم صرف حدود 90 درصد از وقت خود را در داخل خانه. در طول COVID-19 گیر این رقم قطعا افزا

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

برآورد شده است که اکثر مردم صرف حدود 90 درصد از وقت خود را در داخل خانه. در طول COVID-19 گیر این رقم قطعا افزایش یافت و حتی بالاتر. با مدارس بسته شده و بسیاری با شغل تلقی غیر ضروری توسط مقامات دولتی بسیاری از مردم در درجه اول در خانه های خود در طول چند ماه گذشته.
 
داشتن یک خانه است که فراهم می کند یک محیط امن و سالم در محیط داخلی محیط زیست بسیار حیاتی و مهم خود را به خوبی بودن. شناخت این نقطه ایالات متحده وزارت مسکن و توسعه شهری را (HUD) شروع به شناخت ماه ژوئن به عنوان ملی سالم خانه ماه (NHHM) پنج سال پیش. NHHM ارائه می دهد یک فرصت برای مردم در پورتوریکو و در سراسر ایالات متحده برای یادگیری در مورد نقش خانه سالم در زندگی خود را.
 
در حمایت از این تلاش مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) و مرکز ملی بهداشت محیط (NCEH) منتشر شده یک خانه سالم برای همه. سند ارائه می دهد اطلاعات در مورد ارتباط بین مسکن و بهداشت و درمان. آن را فراهم می کند برخی از با ارزش اعداد و ارقام و راهنمایی برای مالکان و مستاجران از جمله شواهدی است که بسیاری از خانه ها هنوز هم شرایط ناسالم. به عنوان مثال:

  • 1 در 16 خانه را بالا سطح رادون
  • 1 در 10 خانه های آب نشت
  • 1 در 6 خانه ها دارای مشکلات ساختاری
  • 1 در 4 خانه های سرب-بر اساس رنگ
  • 1 در 4 خانه ندارند کار زنگ دود

"پس از صرف زمان زیادی در خانه ما طول COVID-19 همه گیر آن شده است هرگز روشن تر است که نه تنها خانه نیاز به یک پناهگاه از جهان خارج آنها نیز نیاز به ما ارائه با یک سالم محیط داخلی گفت:" هری پنا رئیس جمهور Zimmetry محیط زیست. "در پورتو ریکو ما کارشناسان محلی اختصاص داده شده به شناسایی و حل و فصل قرار گرفتن در معرض خطرات مردم ممکن است روبرو می شوند در خانه و مدرسه و محل کسب و کار. Zimmetry ارائه می دهد هوا و IEQ تست و مانیتورینگ همراه با بازرسی ساختمان و خدمات مشاوره ای به صورت بیولوژیکی و شیمیایی و آلاینده های رادیولوژی. این شامل قالب و سرب و آزبست رادون میکروبی پاتوژن باعث آسم و حساسیت زا و مواد محرک تنفسی به نام چند. اگر تست نشان می دهد مسائل در حال حاضر حرفه ای ما می تواند کمک به از بین بردن و یا کاهش هر گونه نگرانی."
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Zimmetry را در محیط داخلی کیفیت محیط زیست, ساختمان, علم و یا شغلی, تست انطباق و خدمات مشاوره ای مراجعه کنید www.zimmetry.com تماس (787) 995.0005 یا ایمیل info@zimmetry.com .
 
در مورد Zimmetry محیط زیست
از سال 2002 Zimmetry زیست محیطی ارائه شده است محیط زیست خدمات مشاوره ای به صاحبان ساختمان و مدیران و معماران و مهندسین EHS حرفه ای و شرکت های فورچون 500. این شرکت در پورتوریکو و ارائه خدمات در سراسر کارائیب و آمریکای مرکزی. حرفه ای در Zimmetry پیشنهاد زیست محیطی انطباق کیفیت هوا در محیط داخلی آزبست و سرب و بر اساس رنگ و فاز من ESAs و به طور کلی محیط زیست خدمات مشاوره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب