26 مراقبت های بهداشتی گروه بر روی ثبت نام در "بازگشت به روش های" ارشاد

پیشرفته فن آوری پزشکی انجمن (AdvaMed) انجمن بعد از ثبت نام پرستاران (AORN) و انجمن بیمارستان های آمریکا (AHA)

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

پیشرفته فن آوری پزشکی انجمن (AdvaMed) انجمن بعد از ثبت نام پرستاران (AORN) و انجمن بیمارستان های آمریکا (AHA) اعلام کرد 26 اضافی مراقبت های بهداشتی حرفه ای جوامع و انجمن را امضا کرده اند به مشترک خود را "Re-entry راهنمایی برای مراقبت های بهداشتی و امکانات پزشکی دستگاه نمایندگان." منتشر شده در اردیبهشت هدایت به تشریح اصول و ملاحظات به پشتیبانی حیاتی همکاری بین پرسنل بهداشت و درمان و پزشکی, دستگاه نمایندگان به امکانات مراقبت های بهداشتی در نظر بگیرید هنگامی که و چگونه با خیال راحت سر اعمال جراحی الکتیو مکث در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما در حال دیدن بیشتر و بیشتر بیمارستان سیستم های سراسر کشور اعلام کرد که در حال حاضر زمان برای بیماران مبتلا به رزومه ضروری مراقبت قرار داده و در مکث به عنوان یک نتیجه از COVID-19. هدایت ما منتشر شد با AORN و AHA کمک خواهد کرد که اتفاق می افتد با خیال راحت و مسئولانه است. امید ما این است که تشویق به میلیون ها نفر از بیماران در سراسر کشور برای دیدن بسیاری از حرفه ای پزشکی جوامعی که ایستاده و آماده است تا آنها را به مراقبت از آنها نیاز" گفت: AdvaMed رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت اسکات ویتاکر.

"گسترش حمایت از این هدایت را تسهیل از سرگیری مراقبت های بهداشتی روش را نگه دارید به عنوان یک نتیجه از COVID-19 و حیاتی مشارکت پرستاران و دستگاه های پزشکی نمایندگان در ارائه ایمن و موثر برای مراقبت از بیمار است. راهنمایی ما به دنبال به چین دسترسی به استانداردها و فرآیندهای سراسر امکانات بنابراین ما خوش آمدید ثبت نام در هر یک از ذینفعان گفت:" لیندا Groah مدیر عامل/مدیر اجرایی AORN.

"بیش از حد بسیاری از بیماران درد هستند و باید شرایط است که ممکن است بدتر در طول چند ماه گذشته با توجه به تعویق افتادن توصیه می شود غیر اورژانس مراقبت. راهنمایی ما کمک خواهد کرد که جلوگیری از تاخیر بیشتر از مراقبت ضروری به عنوان ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که احتیاط را برای اطمینان از ایمنی بیمار گفت:" میشل هود معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس اجرایی از AHA.

گروه اضافی امضای قرارداد به عنوان حامیان به AORN/AHA/AdvaMed راهنمایی شامل: جراحي سرپايي مرکز انجمن; American Academy of Ophthalmology; American Academy of Orthopaedic Surgeons; انجمن آمریکایی پرستار بیهوشی; آمریکا رایت انجمن; کالج آمریکایی پزشکان قفسه سینه; کالج آمریکایی جراحان; آمریکا Foregut جامعه; انجمن بینایی آمریکا; جامعه آمریکا از بیهوشی; جامعه آمریکا از آب مروارید و عیوب انکساری جراحان; جامعه آمریکا از PeriAnesthesia پرستاران; آمریکا هدف-Pancreato-صفراوی انجمن; AO آمریکای شمالی; ستون فقرات گردنی تحقیقات جامعه; کنسرسیوم جهانی برای بهداشت و درمان و مدارک; ریتم قلب جامعه; ملی فشار آسیب پانل مشاوره; North American Spine Society; Orthopaedic Trauma Association; اسکولیوز تحقیقات جامعه; جامعه برای قلب و عروق آنژیوگرافی و مداخلات; جامعه مداخله سرطان; جامعه رادیولوژی مداخله ای; راهبردی بازار ابتکار و زخم و استومی و پاکدامنی پرستاران جامعه است.

لینک های زیر شامل یک نمونه از گزارش های اخیر در مورد بیمارستان, سیستم های ارائه دهندگان مراقبت و سایر ذینفعان در آمادگی خود را برای از سرگیری خدمات برنامه ریزی شده و روش و در ادامه به ارائه مراقبت ضروری به بیماران نیازمند:

  • کلینیک کلیولند در پیام به بیماران در آمادگی و فیلم های مرتبط
  • CommonSpirit بهداشت پیام با خیال راحت از سرگیری روش های مراقبت از سلامت
  • عزت و سلامت پیام در از سرگیری خدمات برنامه ریزی شده
  • دوک سلامت پیام در تعهد خود را به نگه داشتن بیماران امن
  • John Muir سلامت پیام به جامعه در روش آمادگی
  • St. Jude مرکز پزشکی پیام سرگیری روش
  • Southcoast سلامت پیام در ادامه آمادگی برای ارائه مراقبت فوری
  • UCLA Health پیام در استقبال بیماران جراحی برگشت

برای کسب اطلاعات بیشتر در AdvaMed کد اخلاق از جمله بخش سیزدهم که تعریف و توضیح مناسب نقش شرکت فن آوری پزشکی تکرار در محیط بالینی اینجا را کلیک کنید.

# # #

AdvaMed عضو شرکت های تولید تجهیزات پزشکی محصولات تشخیصی و درمانی سیستم های اطلاعات است که در حال تبدیل مراقبت های بهداشتی از طریق زودتر بیماری تشخیص روشهای کمتر تهاجمی و درمان های موثر تر. AdvaMed اعضای طیف وسیعی از بزرگترین به کوچکترین تکنولوژی پزشکی نوآوران و شرکت های. برای اطلاعات بیشتر www.advamed.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب