4G/5G FWA فناوری فروم تاسیس: Huawei و همکاران پیشبرد جدید موفق دوران خانه های بی سیم پهن باند

4G/5G FWA (ثابت و بی سیم دسترسی) فناوری فروم بود که با موفقیت برگزار شد گرد هم آوردن جهانی موبایل تامین کنندگا

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

4G/5G FWA (ثابت و بی سیم دسترسی) فناوری فروم بود که با موفقیت برگزار شد گرد هم آوردن جهانی موبایل تامین کنندگان انجمن (GSA); پیشرو چیپ ست ماژول و ترمینال فروشندگان; اپراتور نمایندگان و تحلیلگر سازمان. در انجمن Huawei و 20 شرکای صنعتی به طور مشترک اعلام کرد استقرار 4G/5G FWA فناوری فروم به عنوان یک پلت فرم است که برگزار صنعتی و اکوسیستم همکاران به طور مشترک ترویج توسعه سریع 4G و 5G FWA فن آوری.

دسترسی پهن باند است که پایه و اساس اقتصاد دیجیتال. توسط 2019 حدود 50 درصد از جمعیت جهان هنوز فاقد دسترسی به اینترنت است. این باعث شده است تا سازمان ملل متحد پهنای باند کمیسیون توسعه پایدار به مجموعه 2025 به اهداف تمرکز بر روی "اتصال نیمه دیگر" از جمعیت جهان به پل شکاف دیجیتال. 4G/5G FWA شده است به طور گسترده ای مستقر در سراسر جهان اثبات می شود امیدوار کننده فن آوری برای اطمینان از قابل اعتماد و مقرون به صرفه دسترسی به اینترنت پهن باند. توسط 2019, 4G و 5G FWA انباشته بود بیش از 100 میلیون کاربر.

این نشان دهنده اهمیت ایجاد یک پلت فرم اختصاص داده شده به منظور تسهیل در عمق فن آوری همکاری در FWA صنعت. این برنامه همچنین از انتشار بیانیه مشترک توسط هواوی و شرکای صنعتی از جمله عصر Atel, Esound, Fibocom قورباغه GOSUNCN, HAIOT, Lintron, MaxComm, MobiWire, MOBOT, Neoway, مفهوم QUECTEL, Sequans, Tigercel, Tozed Kangwei, UNISOC و Zmtel. با توجه به بیانیه مشترک انجمن را در خدمت برای کمک به:

  • سهم روند در صنعت شناسایی و در جهت توسعه فنی جمع آوری تجارب موفق و غلبه بر چالش های کسب و کار.
  • بهبود 4G و 5G FWA فن آوری های مورد نیاز برای ارائه اتصال بی سیم پهن باند, راه حل با افزایش عملکرد و هزینه-اثربخشی.
  • افزایش همکاری بین FWA ارائه دهندگان راه حل های تلفن همراه اپراتورهای شبکه برای بهبود این صنعت اکوسیستم و اطمینان از موفقیت کسب و کار.
  • ترویج موفقیت FWA صنعت برای تسریع در تأمین پهنای باند دسترسی به هر نقطه ای با هدف "اتصال نیمه دیگر" از جمعیت جهان است.

در ضمن 4G/5G FWA صنعت کاتالوگ نازل شده در فروم. آن را جمع آوری با هم منابع اصلی اطلاعات در مورد جریان اصلی FWA فروشندگان و محصول خود را توابع اصلی برای ترویج محصول به اشتراک گذاری اطلاعات بین فروشندگان و اپراتورها. شرکت کنندگان در این فروم به اشتراک گذاشته شده نمایش خود را از FWA صنعت و همچنین به عنوان فن آوری روند و مشخصات. آنها به نام برای بیشتر تمایل و همبستگی خود را به طور مداوم بهبود R&D بهره وری و عملکرد محصول در حالی که کاهش هزینه های.

ژانگ Yiqu مدیر کل از WTTx خط تولید گفت: در سخنرانی خود: "تقریبا 50 درصد از جمعیت جهان است که هنوز هم در خارج از محدوده پوشش اینترنت. این نشان دهنده هر دو چالش های عظیم و بزرگ بازار با پتانسیل های که نیاز به کل صنعت به گرد هم می آیند به منظور توسعه راه حل های. از طریق 4G/5G FWA فناوری, فروم, Huawei هیجان زده است به همکاری با شرکای خود برای سرعت بخشیدن به استقرار 4G و 5G FWA و منجر به "اتصال نیمه دیگر" از جمعیت جهان است. این خواهد بود که یک دستاورد بزرگ برای FWA صنعت در عصر جدید از خانه های بی سیم پهن باند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب