96Boards توسعه در همکاری با کلید, الکترونیک, Shiratech و سنت

96Boards باید تیمی با پیکان الکترونیک سنت و Shiratech و هیجان زده تا اعلام کند که وجود دارد 500 Avenger96 یا S

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

96Boards باید تیمی با پیکان الکترونیک سنت و Shiratech و هیجان زده تا اعلام کند که وجود دارد 500 Avenger96 یا Stinger96 تابلوهای داده می شود دور.* Linaro مفتخریم برای فعال کردن جامعه به گرد هم می آیند و برای استفاده از این صفحات برای ساخت برخی از جدید و پروژه های هیجان انگیز. یانگ ژانگ (مدیر در 96Boards) اظهار نظر "ما هیجان زده به شریک با 96Boards اعضاء و همکاران - پیکان سنت و Shiratech به راه اندازی این کمپین به دور برخی از محبوب ترین 96Boards سازگار با پلت فرم توسعه شامل STM32MP157. این ادامه می دهد برای نشان دادن تعهد ما به گسترده اکوسیستم توسعه دهندگان را قادر می سازد از هسته تمام راه را تا به طراحان محصول; شتاب زمان به بازار خوب upstreaming عمل; خدمت SoC فروشندگان و توسعه محصول با اختصاص یافته و یکپارچه سخت افزار و نرم افزار پشتیبانی می کند."

این Avenger96 هیئت مدیره شامل STM32MP157 بسیار یکپارچه چند بازار سیستم-روی-چیپ طراحی شده برای فعال کردن امن و فضای محدودیت برنامه های کاربردی در اینترنت اشیاء (IoT). این Avenger96 هیئت مدیره ویژگی های پردازنده Arm Cortex-A7 هسته و یک Arm Cortex-M4 هسته. علاوه بر این یک مجموعه گسترده ای از رابط و اتصال لوازم جانبی گنجانده شده به رابط کاربری دوربین های صفحه نمایش لمسی صفحه نمایش و MMC/SD کارت. آن را نیز به طور کامل پشتیبانی از بی سیم های ارتباطی از جمله نسل سوم و BLE.

Kamel KHOLTI (MPU مدیر بازاریابی در ST) ذکر شده "با Linaro 96 تخته از جمله STM32MP1 ناهماهنگ با معماری ترکیب دو CortexA7 و Cortex M4 مشتریان هم اکنون می توانید هدف جدید طیف وسیعی از نرم افزار که در آن آنها می تواند به کاهش زمان به بازار انتقال برنامه های خود را در بالای mainlined SW توزیع . ST خوشحال است برای دیدن قوی تصویب STM32MP1"

معادل Stinger96 است Shiratech جدید 96Boards IoT راه حل بر اساس سنت STM32MP157 MPU + QUECTEL BG96 NB-IOT مودم. هیئت مدیره است که 96Boards IoT نسخه Extended سازگار (به عنوان مثال توسعه یافته) و دارای پشتیبانی کامل برای 96Boards IoT Edition (IE) کم سرعت گسترش اتصال. از ویژگی های کلیدی این هیئت شامل 32-bit dual-core Arm® Cortex®-A7 یک خارجی حافظه DDR (DDR3 – 256 M X 32Bit) امن بوت TrustZone® IPs و فعال رشوه دادن. کامل با 96 IOT LS اتصال رابط (1.8 V رابط).

این تابلو عرضه خواهد شد توسط فن آوری جهانی ارائه دهنده راه حل های Arrow. این شرکت فراهم می کند و قطعات الکترونیکی و سازمانی محاسبات راه حل برای مشتریان و تامین کنندگان صنعتی و تجاری بازار. STM32MP157 سری از silicons تولید شده توسط ST که یکی از بزرگترین شرکت نیمه هادی با بیش از 100,000 مشتریان و عامل 80 دفاتر فروش در 35 کشور جهان است. Shiratech مشهور است برای ترکیب گسترده سخت افزار تخصص طراحی با مزایای سنسور پیشرفته با محور نظارت بر داده ها و هوش مصنوعی را به دارایی های خود را هوشمند.

لطفا توجه داشته باشید که این یک ارتقاء آنلاین اختصاص داده شده به فلش 96Boards محصولات اصلی و نیم اشکوب در اطراف STM را MP1 96Boards. به درخواست هیئت مدیره خود را به سادگی بازدید 96boards.org/avenger96-stinger96-giveaway/. برای بهترین شانس به دست آوردن رایگان مدیره لطفا یک شرح مفصل خود را در پروژه پیشنهاد شده است.

*لطفا توجه داشته باشید که نمونه منوط به در دسترس بودن و محدود و در مجموع حداکثر 500 واحد است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب