3D مرکز در یک کارخانه اتومبیل.

ساخته شده و بدون قالب با طراحی هیچ محدودیت و 10 برابر سریع تر است. 3D چاپ بی نهایت کاربردی و صنعت خودرو شده اس

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

ساخته شده و بدون قالب با طراحی هیچ محدودیت و 10 برابر سریع تر است. 3D چاپ بی نهایت کاربردی و صنعت خودرو شده است در میان اولین برای در آغوش آن را به صرفه جویی در وقت و به دست آوردن انعطاف پذیری در تمام مراحل از یک خودرو تولید و توسعه. این است چگونه صندلی را چاپ 3D آزمایشگاه کار می کند.

این محدودیت ها در تخیل.

"اگر شما می توانید آن را تصور کنید ما می توانید آن را." این شعار از 3D چاپ آزمایشگاه واقع در صندلی نمونه مرکز. با استفاده از این در ذهن آن 9 پرینتر کار را برای همه بخش ها از صندلی مانند طراحی و تولید و تدارکات و تولید انواع عناصر. "یکی از مزایای این است که ما اعمال می شود بی نهایت هندسه و انجام هر نوع دقت بالا طراحی برای همه مناطق از کارخانه با این حال پیچیده بنظر می رسد. و همه در برابر آن غیر ممکن است برای رسیدن به روند عادی" می گوید: نوربرت مارتین سر از صندلی را چاپ 3D LAB.

هیچ قالب و بدون انتظار.

در علاوه بر این به طراحی و تطبیق پذیری و مزیت اصلی استفاده از تکنولوژی 3D سرعت که با آن قطعات ساخته شده. در روند عادی را به یک آینه برای مثال یک قالب ساخته شده و این هفته طول می کشد. علاوه بر این, آن می تواند یک مدل منحصر به فرد و اگر شما می خواهید به تغییر آن در کوچکترین شما را به یکی دیگر از قالب. با چاپ 3D در این مرحله مقدماتی از بین می رود. تکنسین دریافت فایل با طراحی و ارسال آن برای چاپ به عنوان اگر آن را یک سند است. در ساعت 15 قسمت آماده است. "های سنتی با استفاده از فن آوری های آن را هفته به یک بخش و با چاپ 3D آن را آماده از یک روز به بعد. این ما را قادر به ایجاد چندین نسخه در همان هفته که می تواند آزمایش می شود و اصلاح دوباره به آنها را بهبود بخشد" توضیح می دهد که نوربرت.

از ظروف به ماسک بند extenders.

80 درصد از بخش هایی که در حال چاپ هستند و نمونه های اولیه برای خودرو توسعه اما سفارشی ابزار و ظروف برای خط مونتاژ آرم سفارشی برای نمایش موتور وسایل نقلیه و showcars و حتی ماسک بند توسعه دهنده و درب می کشد برای کمک به پیشگیری از coronavirus ها در اینجا ساخته شده است. "با تشکر از این تکنولوژی کمک به ما در توسعه این محصول و همچنین در تولید و مونتاژ پس ما عرضه خیاط-ابزار ساخته شده که سبک وزن هستند و آماده استفاده می شود توسط کارگران خط. ما حتی چاپ ماسک بند های it و لوازم جانبی برای باز کردن درب با سلاح های خود را به طوری که شما لازم نیست که به استفاده از دست خود را" نوربرت می گوید.

از نایلون به فیبر کربن.

وجود دارد انواع مختلفی از افزودنی ساخت پرینتر: multijet همجوشی تف جوشی لیزری رشته فیوژن و یا حتی نور UV curing. با توجه به آنچه نیاز به چاپ آن مناسب تر است به استفاده از یک تکنولوژی و یا دیگری به هر چاپگر باعث می شود قطعات با استفاده از مواد خاص. در علاوه بر این به شکل دقیق یک وزن خاص می توان به دست آورد یا این که این مواد می تواند مقاومت در برابر حرارت تا 100º. "یک نمونه از این تکنولوژی استفاده می کنیم برای ایجاد ابزار است که پیوسته رشته ساخت چاپگر (CFF). در اینجا ما با استفاده از نه تنها پلاستیک, اما همچنین فیبر کربن برای تقویت آن و ارائه یک مقدار سبک تر و قوی تر از ابزار است که می تواند مقاومت در برابر بسیاری از چرخه" با توجه به سر از صندلی را چاپ 3D LAB.

3D چاپ شده در آینده.

این فناوری در حال حاضر وجود دارد و برنامه های خود را بی پایان هستند. در حال حاضر تمرکز بر روی مشتری جدید-محور برنامه های کاربردی سفارشی قطعات سری خاص و یا سخت برای پیدا کردن قطعات یدکی. "به عنوان مثال اگر شما نیاز به یک بخش از یکی از تاریخی ما مدل است که دیگر در تولید ما می تواند آن را چاپ" نتیجه نوربرت.

3D LAB در آمار و ارقام
  • 9 printeres: 1 MultiJet Fusion 1 SLS 6 FFF و 1 Polyjet (لامپ UV)
  • 50 قطعات تولید شده به طور متوسط روزانه
  • 24 ساعت بعد در عملیات
  • 80 کیلو پلی آمید پودر در هر ماه و 12 رول نایلون, ABS و دیگر ویژگی های گرمانرم
  • قطعات ایجاد شده از 0.8 میکرون لایه

3D نقاط عطف

1980: اولین ثبت اختراع

1999: پیوند اولین چاپ ایمپلنت های پزشکی

2008: اولین پای مصنوعی ایجاد شده است

2009: بیوگرافی-چاپ را قادر می سازد که اولین رگ خونی به چاپ

2011: اولین پرواز 3D چاپ هواپیماهای بدون سرنشین

2011: طلا و نقره استرلینگ جواهرات چاپ شده است

2012: اولین ایمپلنت از چاپ پروتز فک

2019: Bioprint از قلب انسان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب