راهنمای مبتدی برای ساخت کوکتل Bitters در خانه

To کلاسیک منهتن, از مد افتاده یا Sazerac نه تنها شما نیاز ویسکی بلکه bitters. اما دقیقا bitters?آنها بسیار متم

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

To کلاسیک منهتن, از مد افتاده یا Sazerac نه تنها شما نیاز ویسکی بلکه bitters. اما دقیقا bitters?

آنها بسیار متمرکز دروغ ساخته شده از بالا, اثبات روح و مواد دیگر از جمله میوه ها و سبزیجات و ادویه جات ترشی جات و گیاهان و پوست. Bitters کرده اند که اغلب به عنوان "متصدی نمک و فلفل"—و دلیل خوب است. یک زن و شوهر خط تیره می تواند معجزه کار در غیر این صورت لنگی کوکتل.

این روزها در کنار همه جا انگستورا نام تجاری شما می توانید پیدا کردن همه چیز از قهوه به گردو به هل bitters. یک دلیل وجود دارد بسیاری از گونه های در حال حاضر است که bitters نسبتا آسان به را; در واقع, با مواد تشکیل دهنده حق و برخی از زمان, شما می توانید آنها را در خانه.

"این است که قطعا یک زمان در خانه آزمایش می گوید:" براد توماس پارسونز, نویسنده برنده جایزه Bitters: روحیه تاریخچه کلاسیک درمان همه با کوکتل دستور العمل ها و فرمول هاتبدیل شده است که چیزی از کتاب مقدس برای bitters عاشقان.

در حالی که bitters می تواند بسیار پیچیده کمک می کند به یاد داشته باشید که آنها مانند مینیاتور کوکتل. هر یک ترکیبی از به اصطلاح bittering عوامل اسانس از چیزهایی مانند گلپر ریشه کوشاد ریشه و ریشه شیرین بیان و به اصطلاح طعم عوامل اسانس از چیزهایی مانند فلفل شیرین, انواع توت ها, گل میخک و انیسون ستاره. این bittering عوامل در خدمت به تعادل ترکیب و ذخیره کردن یک مرحله که بر اساس آن طعمدهنده می رقصند.

بیشتر رایج ادویه جات ترشی جات و سبزیجات و میوه جات مانند دارچین و چوب کرفس یا گریپ فروت می تواند در بر داشت در فروشگاه مواد غذایی محلی خود. برای مبهم تر عناصر, شما باید برای انجام برخی از شکار. وجود منابع بی شمار آنلاین این روزها و برخی از کاهش هزینه های حمل و نقل در طول coronavirus. بسیاری از شهرهای بزرگ باید گیاه شناسی بازارها مانند قاصدک گیاه شناسی در سیاتل نیل آبی گیاهی در واشنگتن دی سی یا Kalustyan را در نیویورک است. بدون توجه به جایی که شما فروشگاه پارسونز نشان می دهد شما خرید تمام مواد تشکیل دهنده به جای زمین آنهایی که باعث زور زدن فرایند بسیار ساده تر است.

در اینجا پارسونز' دستورالعمل های اساسی برای ایجاد تزریق و سپس توصیه های خود را برای ترکیب آنها را به bitters:

مرحله 1

اضافه کردن یک تعداد انگشت شماری از گیاهی برای یک پاینت اندازه ظرف شیشه ای; شما می خواهید برای قرار دادن در به اندازه کافی برای بیان مقدار جامد از عطر و طعم در حالی که اتاق را ترک الکل. بعد از پر کردن شیشه با بالا اثبات خنثی دانه روح یا ودکا. "برای موثر ترین استخراج می گوید:" پارسونز "شما می خواهید به عنوان بالا به اثبات که شما می توانید دریافت کنید. علمی, تزریق رای در حال رفتن به بسیار آهسته تر با پایین اثبات اما با کیفیت است که به فقیر بیش از حد."

پارسونز به ذکر است که محله خود را liquor store هنوز 160 ضد شیطان چشمه ودکا در انبار. "خواهد بود که خوب برای استفاده از," او گفت: "شما همیشه می تواند با استفاده از استاندارد ودکا و اگر آن را بالا ضد شما فقط نیاز به تمدید مدت خود لاغری."

همچنین, شما ممکن است بخواهید برای شکستن گیاه شناسی کمی برای ایجاد سطح منطقه است. پوشش شیشه و لرزش. اجازه دهید ایستادن در جای خنک و تاریک به مدت دو هفته شیشه روزانه. فراموش نکنید که برای برچسب زدن به ظرف!

مرحله 2

فشار تزریق الکل به یک تمیز یک لیتر ظرف شیشه ای از طریق cheesecloth به صف قیف. فشار هر گونه الکل از cheesecloth به شیشه و سپس فشار تزریق الکل و دوباره از طریق cheesecloth به یک شیشه تمیز به حذف هر گونه باقی مانده رسوب. پوشش شیشه را کنار بگذارند و برای یک هفته دیگر, تکان دادن روزانه.

مرحله 3

بوی تنتور به طور منظم—اگر آن را به تولید در نظر گرفته شده و عطر و بوی شما می دانید که آن را آماده. بهترین روش برای بو bitters است که به جای یک زن و شوهر از قطره در کف دست خود را مالش دست خود را با هم و سپس استنشاق. برخی از دستور العمل را فقط چند روز دیگر چند هفته—بسته به نوع گیاه شناسی یا الکل اثبات سطح. اما برای اکثر, تزریق سه هفته ترفند را انجام دهد.

هنگامی که آن را آماده فشار مخلوط از طریق cheesecloth به صف قیف مجموعه بیش از یک ظرف شیشه ای تمیز; دور انداختن مواد جامد. اگر لازم باشد فشار دوباره به حذف هر گونه باقی مانده رسوب—شما ممکن است نیاز به استخدام یک فیلتر قهوه برای از بین بردن و به خصوص مزاحم و رسوب است. پوشش و اجازه دهید در دمای اتاق به مدت سه روز. سپس یک بار دیگر بریزید تنتور از طریق cheesecloth به صف قیف یا صافی و انتقال به شیشه dasher بطری. پوشش و حفظ و در جای خنک و تاریک.

ترکیب عصاره گیاهان دارویی به Bitters

تزریق را می توان در دمای اتاق به طور نامحدود اما بهترین آنها استفاده می شود در عرض یک سال است. پارسونز شما نشان می دهد و آماده سازی تعدادی از تزریق در همان زمان—جامد مجموعه ای از bittering عوامل سپس چند جالب طعم است که شما احساس می کنید را تکمیل یک نوشیدنی. نترس به آزمایش با ترکیبات مختلف!

پارسونز نشان می دهد شروع "کوچک با قطره چکان و یک گلوله شیشه ای. فقط یک کمی کوچک دسته ای برای دریافت این قالب شما می خواهید...سطح معینی از مرکبات سطح پوست یک سطح معینی از گیاهی." نمونه bitters تا زمانی که شما مانند دستور العمل توجه به نسبت. "من می خواهم به انجام تزریق در پاینت mason jars می گوید:" پارسونز "و سپس با استفاده از یک شیشه میسون برای bitters شما در حال رفتن به آن را در اطراف چهار بطری ارزش بسته به چه نوع از بطری استفاده می کنید."

Bitters به معنای قوی—آنها نه به معنای مصرف خود را. پس از شما به پایان رسید اگر شما در پیدا کردن bitters هستند بیش از حد شما می توانید با اضافه کردن کمی آب به الکل سطح پایین.

در حال حاضر که شما به پایان رسید, به سادگی با اضافه کردن یک خط تیره و یا دو نفر امضای خود را bitters به کوکتل های مورد علاقه خود. لذت بردن از!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن