یک کودک وعده به پدرش

خواسته های یک سلف همیشه تاثیر ابدی در قلب و ذهن یکی از کودکان است. این خواسته ممکن است تاثیر این کودکان برای ر

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

خواسته های یک سلف همیشه تاثیر ابدی در قلب و ذهن یکی از کودکان است. این خواسته ممکن است تاثیر این کودکان برای رسیدن به اهداف و رویاهای پدر و مادر خود را به عنوان یک راه برای خود افتخار و خواسته های نهایی. مانند این بیان می گوید: میراث زندگی پدر و مادر با فرزندان خود را.

در رمان "به آغوش: بیش از حد پرشور به نگه داشتن یک رویا قسمت اول" می گوید داستان از یک خانواده شش رفت و از طریق آزار و اذیت صرفا برای رنگ پوست خود را. این منجر به آزار و اذیت پدر و مادر هر دو از دست دادن زندگی خود را برای پسران خود را به فرار کنند. این چهار پسر را با موفقیت فرار با تشکر از دوستان نزدیک خانواده است. اما قبل از فرار خود را به پدر خود پسر سوگند به حمل میراث او و به نمادی از امید است که مردم از رنگ می تواند دستیابی به چیزهای بزرگ در supremacist شهر.

در اینجا یک نقل قول از رمان "پسر شما می دانید که هر زمان شما را در قطار در کنار من; آن را مانند شما در حال متولد می شود همه را دوباره و دوباره." آن را به تصویر می کشد که چگونه نزدیک پدر و پسر هستند و انتظارات پدر به پسرش.

به آغوش: بیش از حد پرشور به نگه داشتن یک رویا قسمت اول
نوشته شده توسط Colby گلن Finkley
Kindle | $2.99
گالینگور | $4.70

نسخه هایی از این احساسی داستان در دسترس هستند در آمازون LitFire, Wallmart و دیگر آنلاین کتاب خرده فروشان. چنگ زدن یک کپی در حال حاضر و احساس تعهد و انگیزه های شخصیت ها رو حتی در بار تلاش.

درباره نویسنده
Colby گلن Finkley بزرگ شده استرن پدر که همیشه در حال انتظارات بالا برای Colby. او همیشه عاشق نوشتن شعر و داستان در وقت آزاد خود را. او تفننی است در مدل سازی اقدام و استندآپ کمدی. او شناخته شده است به عنوان یک فرد مهربان که درک خوبی از حس شوخ طبعی است و همیشه مشتاق به کمک به کسانی که در اطراف او.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب