نگاه نزدیک در چگونه فلوریدا املاک و مستغلات ممکن است به اجرا درخواهد آمد توسط ویروس

شاید شما شده است یک مالک برای چندین دهه در حال احرام مزایای سال از گردشگری است. امروز با این جدید معمولی و جنو

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

شاید شما شده است یک مالک برای چندین دهه در حال احرام مزایای سال از گردشگری است. امروز با این جدید معمولی و جنوب فلوریدا را ببینید اندکی افت بازدید کننده از سراسر جهان در آینده است. اجازه دهید ما همچنین اضافه کردن کاهش در کشتی های کروز با این طبیعی است. بسیاری از کارشناسان می گویند: "چه کسی در ذهن راست خود را در یکی دیگر از کروز کشتی؟"

بسیاری از صاحبخانه ها به دنبال به فروش خانه به عنوان-است و آنها را در بر داشت تیم خود را در Rockvale املاک و مستغلات Mtg, LLC. بنیانگذار Robert M. گارسیا اعلام کرده است: "ما یک تیم با تجربه در بازار ایالات متحده است. ما در حال حاضر در حال گسترش در اینجا در فلوریدا. ما معتقد است که همه باید برای برنده شدن در یک معامله. این کمک می کند تا این شرکت ایجاد اعتماد و اعتبار با جامعه." برای کسب اطلاعات بیشتر تماس با آنها را در Robert@RobyBuysHouses.com یا (804)315-9099.

این COVID-19 همه گیر ضربه سخت در جنوب فلوریدا. با توجه به غارت بطمع انداختن از میامی هرالد: "آن را نیز تهدید می کند سلامت یکی از فلوریدای جنوبی بزرگترین و نمادین ترین صنایع مسئول نزدیک به 9 میلیارد دلار در تاثیر اقتصادی سالانه به فلوریدا در میامی-Dade و Broward شهرستان." این خواهد شد آن را حتی سخت تر برای پیدا کردن خریداران ارائه پول خانه در طول این زمان بی ثبات.

در اخیر سان سنتینل مقاله نوشته شده توسط David Lyons: "با توجه به پورت های باتلاقی بیش از 3.9 میلیون مسافر از طریق شهرستان Broward دروازه در سال مالی 2019. پورت خدمت 10 خطوط کروز 40 کشتی های کروز و یک سرویس کشتی." آن ممکن است کمی سخت تر به تلاش برای فروش خانه به عنوان این است که در این سال به خیلی قطعیت.

به تازگی فرماندار فلوریدا یک فرمان اجرایی را امضا که تحمیل یک مهلت قانونی برای اخراج 45 روز. منظور تعلیق اخراج و عدم پرداخت اجاره بها با توجه به COVID-19 اضطراری است. این نظم جدید اعمال می شود به تمام فلوریدا ساکنان مسکن. برای اضافه کردن به آن نقطه کنگره نیز تصویب مراقبت عمل می کنند; اگر خود را صاحبخانه' وام مسکن فدرال حمایت, صاحبخانه ممکن است فایل اخراج برای عدم پرداخت اجاره بها یا هزینه شما هزینه های اواخر و بعد از 120 روز, پایان روز 25 ژوئیه سال 2020 است.

اگر ملك خود آماده هستند برای بازسازی و شما نامشخص در مورد reinvesting پول به اموال خود را, این تیم در Rockvale ملک Mtg, LLC است که به دنبال صاحبخانه که خانه فروش عنوان شده است و آماده ارائه به پول خانه بدون هزینه های پنهان است. برای اضافه کردن به آن نقطه یک سوم از صفحه اصلی لوازم ساختمانی از چین آمده و خواهد شد که نقش عظیمی پایین خط.

فعلی COVID-19 وضعیت مثل این است که هیچ چیز ما را تجربه کرده اند در طول عمر ما. در حالی که برخی از آنها مشتاق در مورد فرصت های بزرگ و بسیاری از آنها نگران و مضطرب است.

فکر می کنم با توجه به دارایی غیر منقول: "ما در وسط بزرگترین فرصت های زمانی که آن را به سرمایه گذاری می آید." این است که صرف حدس و گمان از آنجا که ما هرگز از تجربه چیزی شبیه به آنچه که اتفاق می افتد. در یک پایان ما تا به حال مردم صرف پس انداز زندگی خود را بر روی کاغذ توالت فکر پایین در حال رفتن به سقوط. در انتهای دیگر این طیف ما مردم که فکر می کنم از آن خواهد شد در چند هفته. اول ما را احساس انشعابات در اقتصاد پس از بازار املاک و مستغلات. فروش خانه سریع برای پول نقد در فلوریدا یک راه حل با تیم Rockvale ملک Mtg, LLC آماده و مایل به ایجاد پول خانه ارائه می دهد با هیچ هزینه پنهان. برای اطلاعات بیشتر RobyBuysHouses.com.

هیچ کس تا به حال پاسخ به این وقایع قبل از ویروس. بازار املاک و مستغلات تا به حال یک پایه محکم پایین-نرخ بهره و تقاضای بالا ساخته شده است که بازار بسیار سالم.

با توجه به trulia از CNBC: "قولنامه خرید و فروش کاهش یافت و از 35 درصد (سالانه). بزرگترین افت تا کنون به عنوان خریداران جریمه سپرده است." ساخت آن کمی مشکل تر است در فروش خانه سریع برای پول نقد در فلوریدا.

به پایان این نکته را در بازار املاک و مستغلات Realtor.com گفت: نقل شد: "هفتگی مسکن موجودی نشان داد همچنان محکم کردن. لیست جدید کاهش یافته است 20 درصد (سالانه) در یک سرعت سریع تر از در هفته قبل از ترک تعداد بسیار کمی از خانه های موجود برای فروش. به عنوان زمان در بازار 15 روز کندتر (سالانه) درخواست قیمت نقل مکان کرد تا 1.5% (سالانه)."

نتيجه گيری: با وام مسکن تحمل برنامه بازار املاک و مستغلات پایدار باقی خواهد ماند و در این سال. که بدان معنی است که در حال حاضر ممکن است زمان به تلاش برای فروش خانه, همانطور که قبل از بازار اشباع شده است با خواص. همچنین با وام دهندگان بالا بردن مدارک و بیکاری در تمام زمان بالا آن دشوار خواهد بود برای خریداران به خط مایل به ایجاد پول خانه ارائه می دهد.

Robert M. گارسیا و تیم با تجربه هستند و آماده به پرداخت پول خانه در حال حاضر. شما ممکن است آنها را در تماس با Robert@RobyBuysHouses.com برای اطلاعات بیشتر. چگونه شما می خواهم همه پول نقد را با هیچ هزینه پنهان و ساخته شده امروز ؟



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن