یک واقعیت مبتنی بر فانتزی با هواپیماهای بدون سرنشین ربات ها و شورش در واشنگتن بازار

Bکوزه-در: یک رمان واقعی رباتیک انقلاب یک شکل جدید از کتاب عبور از یک رمان و غیرداستانی. این یک تکنو-هیجان انگی

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

Bکوزه-در: یک رمان واقعی رباتیک انقلاب یک شکل جدید از کتاب عبور از یک رمان و غیرداستانی. این یک تکنو-هیجان انگیز پس از شکار یک تروریست را از طریق خیابان های آینده واشنگتن در همان زمان آن است که یک کار از پژوهش های بیش از 300 واقعی توضیحات و پیش بینی های پخته شده را به این داستان سرشار از غیرداستانی مرجع تدریس کسری را نشان می دهد منبع خود را از جهان واقعی است. ایده این است برای خواننده به لذت بردن از یک داستان واضح و شخصیت, اما همچنین یاد بگیرند که در مورد همه چیز, چگونه از هوش مصنوعی کار می کند و آن برنامه ریزی شده برنامه های کاربردی به آن احتمال تاثیر بر آینده سیاست, اقتصاد, جامعه و امنیت است. به عنوان یک نتیجه سوختگی در کشیده شده اوایل ستایش از یک ترکیب متنوع است که محدوده از زمان و یا سران سابق سازمان سیا آمریکا نیروی دریایی سپاه ناتو و لینک به نویسنده از دست نگهبانانو جدید ستاره بازحمت حرکت کردن ،

در صحنه زیر می گیرد در مورد نیمه راه از طریق داستان. به عنوان نیروهای اتوماسیون و هوش مصنوعی را ترک بیش از حد بسیاری در اقتصاد پشت یک سری از حملات سایبر آمار های مختلف و زیرساخت های حیاتی سیستم از واشنگتن تحقیقات ویژه FBI Agent لارا کیگان و او را شریک زندگی جدید باعث شده است تا آنها را به میان یک اعتراض گسترده در بازار ملی و سرنخ است که اشاره به نقش ایالات متحده در این توطئه است.

کیگان ایستاده بود بر روی سقف FBI در پست فرماندهی تلفن همراه تبدیل تراکتور-تریلر کامیون پارک شده شاید 150 متری در غرب پایه یادبود لینکلن. با یک پا تکیه بر روی یک زانو به بالا, قارچ مانند آنتن او تکیه به نسیم و بررسی صحنه است.

او می تواند بازدید کرده اند آن را از طریق فید های ویدئویی, اما او می خواست به غیر روحانی از زمین.

آن را در مورد به عنوان کامل یک روز را به عنوان می تواند برنامه ریزی شده برای یک انقلاب است. آب و هوا حال چرخش دوباره به پایین از پایین نود برای خوشایند و مهم برای پاکسازی کم-درجه حرارت 71 درجه است. زیر آسمان پوشیده از ابر خفیف نسیم از طریق قطع درختان احاطه شده است که بازار ملی را در محیط احساس نرم و لمس نور به پوست او.

صدای buzzed در earbud. "هی شما نمی توانید وجود دارد!" یکی از FBI پشتیبانی techs در داخل باید شنیده قدم به قدم بر روی پشت بام.

او او را نادیده گرفت و چشمانش را بسته او رفتن بیش از آنچه که او تا به حال فقط دیده می شود. او می خواست به طرح آن همه در ذهن او چیزی قدیمی گونی گروهبان آموخته بود: یک تجسم طرح بیمه در مورد GPS رفت اواسط گشت.

فقط بالای درخت خط یک گله از رسانه ها هواپیماهای بدون سرنشین رقصید بالا و پایین خود را کنترل الگوریتم موقعیت آنها را برای بهترین جمعیت عکس, بلکه در تلاش برای جلوگیری از آنها رباتیک رقبا خط دید. پرواز بالاتر از آنها بود یک لایه از اجرای قانون نظارت هواپیماهای بدون سرنشین از هر یک از سازمان های که تا به حال به بازی با هم برای رویدادهای مانند این. ایالات متحده پارک پلیس مجبور صلاحیت ملی بازار, اما آنها حمایت C. مترو که متعلق به جاده ها زد که از طریق آن سرویس مخفی کرده بود کاخ سفید و کنگره پلیس تا به حال دیگر تا پایان بازار. جهنم وجود دارد احتمالا یک هواپیمای بدون سرنشین از اداره حکاکی و چاپ پلیس در جایی در آن وجود دارد بیش از حد فکر کیگان. یک لایه سوم و در عین حال بالاتر ساخته شده بود از درجه تاکسی آشکارا انحراف از نرمال رفت و آمد به طوری که مسافران می تواند در پست عکس های سلفی از خود را بالاتر از این تاریخی جمع آوری است.

در زیر هوایی scrum یک جفت از صفحه نمایش فیلم قاب یادبود لینکلن. اما هیچ نشانه ای و یا بنر بخور سربار—در واقعیت تغذیه هر فرد فقط می خواهد پروژه خود را در شعار های سیاسی بر روی صفحه نمایش و ساختمان های خالی و سنگ مرمر سفید است. هر کس می تواند پس از آن به فروش و یا دیدن هر پیام آنها می خواستند متناقض اعتقادات اشغال همان مقدس زمین.

چوبی سخنران پشت تریبون ایستاده بود, در مرکز, مرحله, قدیمی, مدل, نقره ای, میکروفن تنظیم بر روی آن—بی تردید با لینک بازگشت به گذشته رهبران بزرگ که تا به حال ایستاده بود وجود دارد. هر کس مشاوره سناتور Jacobs می دانست که کسب و کار خود را.

قبل از یادبود شد قریب به اتفاق جمعیت از مردم است. برای تمام زمان او تا به حال زندگی می کردند در دی سی, Keegan تا به حال هرگز دیده می شود یک راهپیمایی اعتراض این فرد است. در عین حال این متفاوت بود از عکس های ضد جنگ و حقوق مدنی و حقوق زنان در پیاده روی های او تا به حال تنها تصاویر دیده. و یا به جای آن جمعیت که متفاوت بود چرا که آنها همه نگاه متفاوت است.

معمولا معترضان مشترک و نگاه مشترک و یا پس زمینه. بیشتر است. و یا بیشتر از زنان است. یا بیشتر عصبانی کردن کشاورزان است. اما در اینجا یک skinhead بشود تا در کنار نازک و رنگ پریده در دهه پنجاه با پوشیدن ارزان کت و شلوار خاکستری یک وزارت خزانه داری راحتي در اطراف گردن خود را. سالمندان زن سفید در یک شال حمل نشانه آن است که به عنوان خوانده شده "درآمد یک انسان حق" wedged خودش را در کنار یک نوجوان با تزیینات از LED dreadlocks که چشم یک تصویر از پرچم آمریکا. دو قفل شده بود اسلحه و مشت مشت خود را به هوا در هواپیماهای بدون سرنشین سربار به عنوان اگر قدرت خود را به اشتراک گذاشته خشم به تنهایی می تواند آنها پاره از آسمان است.

کیگان snorted در فکر—و نه فقط فانتزی است که شما می خواهد یک الگوریتم به شکست بلکه به دلیل او تا به حال دیده یک جمعیت عصبانی در ریاض انجام همان چیزی درست قبل از آنها متهم به بررسی نقطه. او می خواست به فریاد زدن به پایین به این جمعیت: شما هنوز هم باید این لعنتی خیلی خوب نسبت به بقیه جهان.

مهم نبود; Jacobs ارائه شده چیزی است که گم شده بود برای بیش از یک نسل کامل: وحدت. تظاهرکنندگان بودند کشف آنچه آن را مانند به هم پیوستن دوباره با همکار آمریکایی است. متمایز خود را قبل از تعلقات و پیوندهای درونی همراه آنها کشف شد چگونه عصبانی بودن می تواند تبدیل به هویت خود را. عصبانی تغییرات آنها می خواهم دیده می شود بازی کردن در اخبار و نزدیک از رنگ آب زد که گذشته خود را در شهر تاریخی سیل که گرفته بود یک تکه از آن را. عصبانی آنچه اتفاق افتاده بود را به بانک ها, مواد غذایی و حتی هوایی خود را. در هر فاجعه بعدی بود. اما بیشتر از همه عصبانی در تمام الگوریتم ها و رباتها راهپیمایی چند آمریکایی ها به آینده در حالی که ترک بقیه آنها را پشت سر گذاشت. آنها دیگر درک چگونه این ماشین آلات کار کرده اما آنها درک آنها در حال تغییر همه چیز است. آن را یک جمعیت عظیم از مردم که فقط می خواستم به همه چیز به راه آنها استفاده می شود.

"عامل کیگان ما واقعا نیاز به شما برای به دست آوردن پایین. همه چیز را کالیبره کردن وجود دارد. شما می توانید دست کشیدن ما آفلاین گفت:" تکنولوژی صدا در گوش او.

او چشمانش را باز کرد و دیدم جمعیت رشد کرده بود حتی بزرگتر در دقیقه او می خواهم برای رفتن بر روی صحنه در ذهن او.

"TAMS, برآورد جمعیت اندازه" کیگان خواسته شریک زندگی خود را. او می خواهم به سمت چپ تاکتیکی خودمختار تحرک سیستم ربات زیر هر دو برای حفظ مشخصات پایین تر و برای جلوگیری از ناجور techs در پست فرماندهی با قرار دادن هر وزن بیشتر تا بالا.

"فیلم های نظارت شناسایی 368,242 افراد در حال حاضر ایستاده در بازار ملی زمینه" TAMS پاسخ داد. "مترو واشنگتن گزارش 96,786 اضافی سواران در ورودی قطار. سی سیستم اتوبوس گزارش 57,345 در حمل و نقل اتوبوس. به اشتراک گذاری ridership خدمات گزارش 12,398 مشتریان تعیین بازار به عنوان مقصد خود—"

"آن را کردم. پایان درخواست" کیگان گفت. "ما نیاز به گرفتن وجود دارد قبل از او شروع می شود. من آیند." به عنوان او پایین صعود TAMS شد و در حال حاضر در انتظار برای او صورت خود را به دنبال در انتظار. اما او می دانست که فقط ذهن خود را لایه بندی احساسات انسانی در بالای دستگاه. در واقع طراحی به انجام طراحی شده بود که پس از مدل های عاطفی blankness, ژاپنی, Noh, ماسک.

زمانی که کیگان کوچک ساخته شده پرش از روی آخرین پله های چکمه های ایجاد شده کوچک پاشیده متخصص ماموگرافی به چمن. با وجود گذشته سه روز از آفتاب و خاک بود و هنوز هم در از اب اشباع از سیل از هک فوقانی پوتوماک سد و سی سیستم های آب. همه چیز در پشت آنها از خیابان استقلال تمام راه را به پایین به رودخانه شبیه آن شده است می تواند یکی از بزرگ برنج برنج ، حتی در حال حاضر FDR مارتین لوتر کینگ جونیور و تروریسم جنگ خاطرات تمام شد هنوز مستغرق در زیر پای آب.

"Follow" کیگان دستور دستگاه. فورا آن را پیش بینی یک پیشنهاد مسیر به مرحله بر روی او vizglasses. او آن را نادیده گرفته است; او در حال حاضر می خواهم برنامه ریزی شده در مسیر او از قرار گرفتن در بالای FBI تریلر. TAMS نقشه برداری نرم افزار نیست مقاطعه در مشکل است که می تواند بازی کردن اگر یک ربات راهپیمایی راه خود را از طریق بزرگترین ضد تکنولوژی جمعیت در تاریخ است. کیگان مسیر را کمی طولانی تر اما آنها دامن از طریق پشت لبه جمعیت که در آن هزاران نفر از مردم ریخته خاموش سمت جنوب مستطیل استخر را منعکس در مقابل بنای یادبود آبراهام لینکلن.

آنها به عنوان شروع چهل حرکت مرد در khakis و گران قیمت نئون سبز در حال اجرا ژاکت برای اولین بار به نوبه خود در اطراف و آنها را متوجه. احتمالا برخی از کار وکیل یا لابی قضاوت گران سیاه و سفید کفش راحتی که او پوشیده بود با وجود خراب کردن. او چشم کیگان پوشیدن آبی ژاکت با "اف بی آی" stenciled در رنگ زرد روشن و ربات با پوشیدن یک جلیقه مشخص شده همان بیش از آن خاکستری لکه لکه قفسه سینه صفحات. انسان به ربات انگشت وسط. یکی دیگر از تظاهرات ایستاده در کنار او متوجه شده و او را به نوبه خود یک زن در بیست سالگی خود را با پوشیدن یک کراوات رنگ دامن برگزار شد منظمی جوهر مقوا مطلب "بشریت برای اولین بار." او خندید و سیلی مرد در تبریک در موفقیت خود را در توهین به یک ربات بی اعتنا به توهین.

جمعیت ضخیم به آنها منتقل شده و نزدیک به یادبود. "کشش در پشت سر من نیم فاصله عادی-به حالت" کیگان دستور TAMS. گوشه ای از عینک خود را نشان داد سبز thumbs-up emoji سیگنالینگ ربات را رعایت. دستگاه خواهد بود گزنده در کفش پاشنه بلند خود را, اما آن را سخت تر برای مردم را به دیدن آنچه که در آینده از طریق.

به عنوان آنها را از طریق پشت جمعیت ترین نکردند. همه transfixed با راه اندازی مرحله; به علاوه پنج-پا بلند TAMS بود و تقریبا بیش از حد کوتاه برای دیدن قبل از آن در حال حاضر به تصویب آن انسان نما شکل ترکیب در. زمانی که مردم متوجه کیگان و دستگاه هر چند وجود دارد هیچ یک از این خوشحال لبخند آنها می خواهم دریافت شده در طول آموزش برای اولین بار اجرا می شود. بیشتر وجود دارد اخم و نفرین. چند معترضان فیلم های ضبط شده به دنبال ویروسی با یک پست در مورد یک ماشین shouldering راه خود را به روز خود را از خشم. یک مرد با پوشیدن مایل به زرد قهوهای ساخت و ساز کارگر لباس, تف در ربات. او از دست رفته و ضربه به پشت یکی دیگر از تظاهر کنندگان چشمان خود را هنوز هم در مرحله بی اعتنا به درام ، کیگان نگه داشته در حال حرکت است. دستگیری برخی از همجنس خارج از کار روز کارگر برای "تحقیر از پلیس" بود به همین دلیل آنها در اینجا بودند.

ربات سرعت نگه داشته با او اما کیگان متوجه آن خوراک از پیام ها را به او vizglasses یک میلیونیم ثانیه آهسته است. بیش از حد. هر سنسور در منطقه از هواپیماهای بدون سرنشین و سی پلیس نظارت برج به ضربان قلب گزارش در سالمندان معترضان ضربان ساز ایجاد یک شلنگ آتش داده است که گرفتار آن پایین است.

"سناتور Jacobs دروغ خواندن پیام از TAMS نظارت Jacobs صورت میکرو عبارات از 10 متر دور. البته او کیگان فکر می کردم. او یک سیاستمدار."

کیگان احساس یک یدک کش در آستین راست. بازوی او ناراحت آماده برای یک اعتصاب شاید کسی نه محتوا به تف. اما به عنوان او تبدیل او را دیدم یک جفت rheumy چشم به دنبال از زیر یک hoodie. یک دختر جوان شاید در اواخر نوجوانی. آن را سخت به بگویید. گونه او هنوز هم تا به حال به تشریح مفصل ران نوعی سگ کوچک خالدار رنگ بلوک که مد تبدیل شده بود برای فریب دهد نرم افزار تشخیص چهره در دوربین های مدار بسته. در حال حاضر آرایش بود آرام دختر به دنبال مانند یک دلقک که به صرف شب گذشته در اشک.

"با سلام شما می توانید یدکی هر چیزی ؟" دختر پرسید. "من از بالتیمور." کیگان را تکان داد و به او 50 دلار در لایحه از کیف پول خود را قبل از حرکت بدون یک کلمه. آن را یکی از صورتحساب از بانک, هک, وقتی ATM سیستم شده بود سقوط کرد. امیدوارم دختر خواهد بود قادر به استفاده از بیل برای به دست آوردن چیزی در یکی از فروشندگان خیابان. چند نبودند و در عین حال مرتبط به سیستم ردیابی است که می تواند پول را از گردش خون.

این دو با نزدیک شدن به مرحله امنیت محیط 4-پا-بالا موقت فلزی نرده گردان یادبود لینکلن را پایه. یک خط از دی سی مترو افسران پلیس ایستاده بود و در پشت آن به دنبال unmovable در خود به خوبی استفاده می riot زره پوش. افسران پلیس با احتیاط دنبال TAMS ورود تلاش برای خواندن این جمعیت در پاسخ به این دستگاه نگران این امر جرقه بسیار خشونت آنها در اینجا متوقف شود. هنگامی که آنها از طریق امنیتی ایست بازرسی کیگان متوجه TAMS در حال حاضر واگردانی به صورت عادی دنبال فاصله داشتن تجزیه و تحلیل و پیش بینی شده است که کیگان نزدیک-در سفارش فقط برای جمعیت محیط زیست است. همیشه یادگیری ماشین است.

در جمعیت یک تماس-و-پاسخ شعار آغاز شد. "آینده چه کسی است ؟" آبی شلوار جین پوشیدن اعتیاد به مواد مخدره-مرد فریاد زد: بیش از بلندگوها. "ما که آینده را برای!" داد زدم پشت جمعیت است. آن را قرار بود خود به خود اما همه چیز طراحی شده توسط متن فیزیکی صفحه نمایش و مردم واقعیت افزوده vizglasses خوردها که پس از آن پروژه یک تصویر از کسی در میان جمعیت.

کیگان نشان داد TAMS باید قطع به عنوان آنها با نزدیک شدن به منطقه انتظار برای سخنرانان پنهان در پشت یادبود. "وجود دارد سناتور جاکوبز گفت:" کیگان. "صبر کن."

TAMS پالس دیگری سبز emoji در کیگان و نقل مکان به یکی از ارکان بخش عمده ای از عظیم 7-and-a-half-پا-ضخیم سفید شیاردار ستون مرمر ساخت ربات کوچک نگاه کنید و حتی کوچکتر در مقایسه ،

کیگان در هیچ خلق و خوی برای رسم این را; او نیاز به رسیدن به Jacobs قبل از او فرا گرفت تا خود را در لحظه.

به عنوان او راه می رفت تا به دایره از کارکنان اطراف سناتور کیگان خوانده در سر خط باز او در حال رفتن به ارائه.

Jacobs ضرب و شتم او را به آن.

"دریافت که هیولایی از اینجا!" داد زدم Jacobs با اشاره به بیش از شانه خود را یکی از کارکنان در TAMS ایستاده پشت ستون. "شما در حال تلاش برای شروع یک شورش?"

Jacobs strode به ملاقات چهره قرمزی با هر مرحله. TAMS ارسال یک پرس و جو به او vizglasses که آیا او می خواست کمک, که کیگان چشم دور. او مورد مطالعه قرار sneering مرد در صورت مصرف در شکسته رگ های خونی در بینی او موهای خاکستری در او ابرو مجسمه تاج پوشش تنک شدن مو و خشم خطوط در اطراف دهان خود تمام عیوب است که به طور خودکار استفاده بیش از به عنوان بخشی از ناگفته الگوریتم فشرده بین رسانه ها و افراد قدرتمند. او چند اینچ بلندتر از کیگان و به نظر می رسید مانند او مایل بود خود را حتی بلندتر به برج بیش از او و تهدید و ارعاب.

"سناتور اگر کسی شروع یک شورش امروز آن را می توان از این مرحله است."

"این یک توهین—به عنوان آوردن که ربات در اینجا. چگونه شما جرات و پس از همه چیز که اتفاق افتاده است. عامل شما قرار است به توقف تروریست ها نه تحریک به خشونت. من نام خود را!"

"نماینده ویژه لارا کیگان واشنگتن زمینه ،

یک مکث برای لذت بردن از تماشای جیکوبز ورم چشم—او شنیده ام نام قبل از. اما در چه زمینه ای ؟

"K — E — E — G — A — N.," او پا به جلو و hissed در گوش او. "اما قبل از اینکه شما فایل گزارش های رسمی من به نام دیگری برای به اشتراک گذاری: Gregory هیت."

سناتور Jacobs جامعی در نام افراطی رهبر "من نمی دانم که شما در حال صحبت کردن در مورد."

سناتور Jacobs دروغ خواندن پیام از TAMS نظارت Jacobs صورت میکرو عبارات از 10 متر دور.

البته او کیگان فکر می کردم. او یک سیاستمدار.

Jacobs نگاه لرزاند دوم اما پس از آن یک زن پا بین آنها است. او در چهل سالگی با پوشیدن لباس های ضخیم عینک سیاه و سفید است که در تضاد با پوست بسیار رنگ پریده به نظر می رسید به عنوان اگر آن را به حال هرگز لمس توسط خورشید است. او به عنوان چروکیده او حمله بینی و glared در کیگان او شنود گذاشته او vizglasses به اطمینان حاصل شود آنها در به احتمال زیاد به سرعت در حال ascertaining که این بی ربط فرد واقعا بود. "سناتور شما باید راه خود را به منطقه عملیات. شما خواهید بود به زودی."

همه آن زمان این بود که مخاطبان از یک سناتور تشکیل شده خود را.

"من یک اطلاعیه مهم امروز و این مزخرف است صبر کنید," او گفت: بصورتی پایدار و محکم. "آلیشا در اینجا این است که من رئیس ستاد. شما می توانید یک قرار ملاقات با او. آلیشیا دریافت این عامل در تقویم من برای هفته آینده."

کیگان می دانستم که وجود دارد می تواند هیچ "در هفته آینده." در این نشست خواهد بود ضربه فقط به اندازه کافی بلند برای سناتور را به جهنم مقدس را در FBI رهبری و بودجه. در هفته بعد از آن که آن را به طور رسمی اخراج او از اف بی آی او را به احتمال زیاد توان در آب گرفتگی هوور ساختمان زیرزمین چک کردن گواهینامه رانندگی اعداد با دست.

زن شروع به درخواست برای کیگان اطلاعات تماس اما کیگان قطع شود. "نه, که رفتن به محل کار. این ضروری است. من صبر در اینجا به صحبت با سناتور پس از او می شود خارج از صحنه نمایش."

TAMS ارسال فوری به روز رسانی—و نه فقط یک پیام آیکون اما یک فلش قرمز روشن که شسته در سراسر کل خود را مشاهده.

"من متاسفم سناتور در حال رفتن به قادر—"

کیگان برگزار شد تا دست او را به سکوت خواندن به سرعت.

"جارد و هیلی کیگان در عملیاتی در منطقه حدود 73 متر از موقعیت خود را" TAMS messaged.

"چه ؟ در جمعیت است؟" کیگان گفت: با صدای بلند در نامگذاری و پنج سال. "در اینجا؟"

او تبدیل به نگاه جمعیت حتی بزرگتر فشرده در حتی سخت تر در دقیقه پس از او می خواهم آن را بررسی کردند پیش از آن. ضعف پیکان سبز به نظر می رسد در این زمینه از نظر او vizglass مارک و خانواده خود را محل. جمعیت غرش موج صدا که گرفتار کردن گارد.

او تبدیل به ببینید که Jacobs بود پا به روی صحنه کمی دولا شدن به عنوان اگر مطمئن نیستید اگر این همه برای او. اما با هر قدم نزدیک تر به چوبی تریبون Jacobs بلندتر ایستاده بود گسترده تر جمعیت را خشم یک منبع انرژی است. با چانه خود را در حال حاضر cocked این سناتور گفت: به میکروفون "در حال حاضر. است. ما. زمان!"

جمعیت فقط بلندتر با هر خط از Jacobs' سخنرانی. جمعی از مردم شروع به فشار به سمت موانع فلزی خط پلیس ضد شورش ناهمواری کمی هر یک از این پلیس در نظر گرفتن یک گام کوچک به عقب steadying خود را در مورد شمشیربازی شکست تحت وزن از ده ها هزار نفر از مردم است.

کیگان می تواند حس این بود که رفتن به نوبه خود بد—و به زودی. او سعی به باز کردن شخصی او comms برنامه در Watchlet به پیام Jared اما آن را مسدود شبکه به احتمال زیاد غیرمنتظره توسط مقیاس جمعیت است.

او همگانی روندی خاموش پشت یادبود. بین جمعیت و پلیس هیچ راهی نبود که او می تواند راه خود را به طور مستقیم به جایی که پیش بینی شده فلش سبز شد و زننده. تا او راه خود را از طریق لبه جمعیت معکوس چگونه او و TAMS تا به حال ساخته شده راه خود را تا. معده او گره سخت تر با هر قدم نمی دانستند چه او در حال رفتن به می گویند به Jared و یا اگر او را حتی گوش دادن به او. آنها تا به حال صحبت از گذشته خود را مبارزه با.

تحت Ducking نشانه ها دست تکان داد توسط دو معترضان, Keegan کشیده تا به سرعت به reorient خودش و کسی ضربه به او را از پشت ، "پشت کردن" او hissed و تبدیل به اطراف تنها به دیدن TAMS. او می خواهم فراموش شده به دستگاه را به پشت باقی بماند. آن خیره پشت در کیگان زننده شست-emoji از آمادگی خود را برای او viewscreen. "که همه شما می گویند؟" کیگان گفت. "ماندن اما نمی گام در پاشنه من دوباره."

"کسی تا به حال کشت جمعیت با هزاران نفر از سلاح های که نمی توان برداشت توسط آشکارسازهای فلزی."

یکی دیگر از سبز thumbs-up. آن نیز نمایش داده نظارت بر سلامت هشدار که کیگان شد برگزاری نمایشگاه نشانه هایی از استرس و خشم. بدون شوخی.

به عنوان او در میان جمعیت او را دیدم یادبود جنگ کره کمی به سمت راست. این مجسمه پانچو چادری سنگ سربازان کشیده در یک گشت شکست تا تنگ انبوه از جمعیت است. این بود که در آن ساخته شده ترین حس در اب راه رفتن.

برای لحظه ای جمعیت تمرکز کرده بود unshakably قفل شده بر روی Jacobs. انرژی در درجه واقعی بود بی تردید اگر قابل تشخیص نیست واقعی سنسور. او با کشیدن آنها را در پینوشت: چگونه او تا به حال مدت طولانی است که تنها صدای هشدار در برابر روزافزون گسترش اتوماسیون. او پیامبر به چه کسی که هیچ کس تا به حال گوش. اما در حال حاضر آنها خواهد گوش دادن: "از آنجا که ما آنها را!"

به عنوان کیگان و TAMS رسیده حاشیه یادبود جنگ کره در, او را دیدم که چگونه چند نفر نشسته مار سالم دوربین رباتها در بالای مجسمه سربازان کلاه خود را arrowlike سر سوژه متحرک از روبرو از بیان لاستیک مارپیچ بدن.

یکی دیگر از تشویق از جمعیت چندمین بار به عنوان Jacobs به راه اندازی diatribe در برابر رئیس جمهور اجازه همه از این "به اصطلاح پیشرفت اتفاق می افتد" به دلیل بی توجهی و حرص و حتی اجازه دولت برنامه های خود را برای آینده توسعه یافته توسط "همان غیر انسانی هیولا که در حال از بین بردن این کشور در حالی که بهره مندی از آن است." او را متوقف کوتاه نامگذاری بید Shaw, cloud computing, نجیب زاده, اما او نمی; این جمعیت در حال حاضر می دانستند که او صحبت کردن در مورد.

فلش سبز در vizglasses نشان داد جارد و هیلی 80 پا به جمعیت از یادبود جنگ کره. خیلی نزدیک و در عین حال کیگان نمی تواند کشف کردن که چگونه برای رسیدن به آنها به خصوص با ماشین روی پاشنه های خود را. و او نمی تواند به خوبی ترک TAMS به تنهایی بیش از هر Jared می تواند ترک هیلی.

فکر می کنم. فکر می کنم. فکر می کنم او با اراده خودش.

سپس او را دیدم یک نوجوان در نارنجی روشن, چرم, motocross دنده بود که پلاستیک سخت پاسداران حفاظت از مفاصل خود. او مانند برخی از نوع پست مدرن, شوالیه یا مخالف نسخه از پلیس ضد شورش است. به جای استفاده از یک سپر و نیزه هر چند او برگزار شد دو نشانه, آبی تیره, بازتاب چاپ در یک پس زمینه سفید یک لبه پنجره رساند در هر شانه.

پس از گفتن TAMS به ماندن در سایه یکی از مجسمه های کیگان در زمان خاموش FBI باد و تبدیل آن به داخل رفت و به او. "با سلام من ثبت نام کردم و از بین برد. من می تواند یکی از آن؟"

دوچرخهسواری نگاه خود را بیش از چشم چند بار به متره و سپس لبخند زد. آنها همه در این با هم. "مطمئن شوید. من در زمان دو به این دلیل که آنها به آنها را به صورت رایگان به هر حال. کدام یک را می خواهید ؟ 'کار + جلال+ خدا" یا " لعنت ماشین!'?"

"هر کدام یکی سنگین تر" گفت: Keegan.

"آنها دقیقا همان. در اینجا 'لعنت ماشین!'"

"با تشکر" کیگان گفت. به عنوان او برگزار شد و آن را نشانه ای قطب احساس خاموش. او نگاه کرد و متوجه شد آن را به حال بافته گرفتن اچ به آن است که عجیب و غریب به نظر می رسید. وزن قطب نیز خاموش است. این پلاستیک بود اما به طور کامل جامد است. کاغذ پوستر در بالا در محل برگزار شد با دو پلاستیک آستین هر یک از 4 اینچ به طول. او زد و دست او را در امتداد ضخامت آستین اشاره کرد آنها ضخیم تر از آنها نیاز به.

نگاهی به کاغذ و شما تا به حال یک لعنتی خوب غوغا سلاح. با نیروی کافی آن می تواند پانچ راه خود را از طریق پوست, شاید حتی, نور, زره بدن.

TAMS پیشگیرانه ارسال کیگان یک پیام رانده شده توسط انسان آن شریک علاقه نوظهور در نشانه دارد: "در حال 2,445 "لعنت ماشین!" نشانه فعلا در اعتراض. Stenciling و فرمت نشان می دهد نشانه هایی ساخته شد و در همان مرکز به عنوان 2,456 فتح کرد گرفته شد "کار + جلال + خدا" پوستر 2,467 "انسان اول" پوستر 2,473 . . ."

بنابراین کسی که تا به حال کشت جمعیت با هزاران نفر از سلاح های که نمی توان برداشت توسط آشکارسازهای فلزی. آن بود بسیار شبیه چگونه alt-righters در مدرسه بود weaponized تبلیغاتی همواره در تلاش به عمل مانند آنها میهنی اما واقعا فقط به آماده سازی خود برای مبارزه ناعادلانه است.

"بس به روز رسانی" گفت: Keegan. "فقط تایید Jared محل و به من بپیوندید."

"موقعیت بدون تغییر" messaged TAMS. "آنها 18 متر دور."

کیگان آغاز یک شعار برای مطابقت با پیام در ثبت نام"لعنت به ماشین! لعنتی ماشین!"—بلند کردن آن را به بالا و پایین در مقابل او کار cadence به گام. آن کار می کرد و جمعیت شروع به بخشی از همیشه تا کمی به عنوان TAMS پیش نویس پشت سر او.

آن نیست تا زمانی که او سه ردیف از مردم دور از پیکان سبز پیش بینی شده بر روی او یعنی که او می تواند در نهایت دیدن Jared با چشم خود او. او هیلی بر روی شانه های او دختر کوچک را با ضربه زدن بر روی قفسه سینه خود را با او purple rain جلشس. کیگان تحت فشار قرار دادند و راه خود را از طریق برداشت و جارد شانه. او نگاه شگفت زده و سپس از جا در رفته.

"چه شما انجام می دهند در اینجا?" او گفت: به طور غریزی برگزاری هیلی, پاهای, تنگ تر به قفسه سینه خود را در نزد او.

"ما نیاز به از اینجا دریافت کنید. آن را امن نیست برای هر کدام از شما" گفت: Keegan. "چرا شما حتی او را در اینجا؟"

"این است که تاریخ در ساخت" Jared گفت. "او همیشه قادر خواهید بود به می گویند او در اینجا بود."

کیگان تلاش برای کشف کردن اگر این کار stim مواد مخدر صحبت کردن. آنها او را نگه داشته و با تمرکز هنگامی که کار از راه دور رشد بیحس کننده بودند که اعتماد به نفس کاذب عوارض جانبی.

این earnestness در چهره اش گرچه حاکی از آن نبود. او واقعا به آن اعتقاد دارند.

در آن لحظه هیلی پایین را نگاه کردم و او را دیدم. "مامان! من نمی می توانید ببینید انسان در این مرحله است. می توانید به من از طریق خود یعنی?"

"مطمئن عسل. اجازه دهید به شما و پدر به سمت جایی که ما می توانید برخی از فضا" کیگان پاسخ داد.

"هیچ لارا" Jared گفت. "ما ماندن. شما نمی توانید به . . ." این زمانی بود که او را دیدم TAMS ایستاده در پشت سر او. "آیا شما واقعا آورد که چیزی که در اینجا؟"

فقط پس از آن یک هشدار ضربه او یعنی: "توجه: سناتور Jacobs . . ."

"کیگان نوک تفنگ پوزه کمی به سیگنال به دو نفر چه اتفاقی خواهد افتاد اگر آنها نقل مکان کرد و حتی کوچکترین کمی نسبت به دخترش."

قبل از او می تواند پایان خواندن پیام از TAMS او یعنی او می دانست چه اتفاقی می افتد. بدن او احساس چشمان ده ها هزار نفر از مردم در او.

"مامان که شما!" هیلی فریاد زد در لذت است.

کیگان نگاه کرد و آنها وجود دارد: او و TAMS نزدیک در دو صفحه نمایش توسط یادبود هیلی با تکان دادن دست در گوشه ای.

صفحه نمایش منتقل شده به سناتور Jacobs روی صحنه. "و آنها حتی جرأت به ارسال یکی از ماشین آلات خود را برای من امروز. برای متوقف کردن من! این چیزی است که آنها را به کسانی که صحبت می کنند حقیقت" Jacobs roared.

"لارا چه خبر است؟" جارد پرسید. در همان زمان هیلی فریاد, "مامان? است که صحبت کردن در مورد شما?"

همزمان TAMS شروع به جاری شدن سیل کیگان vizglasses با به روز رسانی, اما او را دیدم شستشو قرمز رنگ است که در حال حاضر بیش از رنگ آنها. کسی تا به حال با برچسب کیگان و TAMS بنابراین هر کسی با استفاده از واقعیت عینک در منطقه را محل سکونت خود را به یک غول قرمز تیره پیکان معلق در هوا بیش از سر خود را.

مردم حق اطراف آنها شروع به نوبه خود دانستم که پیکان و زن در این صفحه نمایش بودند به معنای واقعی کلمه درست در کنار آنها.

بیش از بلندگو Jacobs گفتار نامفهوم به او raged. "اجازه ندهید که آنها آن را انجام دهد! اجازه ندهید که ماشین برنده شدن! من قول می دهم هر آنچه که شما انجام, شما خواهد شد به عنوان نوازنده است. به عنوان محافظت از شما من از شما محافظت خواهد کرد!"

به طوری که در آن بود. جاکوبز که قرار بود به ترک آن را به بوروکراسی به سکوت او.

"من ارزیابی تهدید است—" TAMS گزارش شده است. "ما نیاز به رفتن در حال حاضر!" گفت: Keegan.

فقط به عنوان کلمات از دهان کسی ربوده "لعنت ماشین!" خروج از کیگان و دست او را محکم به زمین. به عنوان او فرود آمد و در کنار او سقوط زدم به جارد و دو نفر از آنها سقوط. هیلی سقوط کردن پدر گذاشته است. کیگان سعی کرد به خودش فشار زمین, انگشتان بتواند در نرم و صاف کردن چمن برای گرفتن. به عنوان او خودش کشیده تا در دست و زانو ضربه زده و او را در حق او صدری درست در زیر شانه. شوک از این تابش در سراسر تمام طرف. او می تواند بشنود Jared فریاد برای هیلی اما صدای منتقل دورتر به عنوان عجله از جمعیت جاروب او را.

یکی دیگر از ضربه فرود در سمت چپ او. این یک بسته بندی شده قدرت فوتبال توپ زن های laces کفش اتصال در نرم از معده او و بلند کردن او را. تاثیر لعنتی هوایی از کیگان ریه و او سقوط کرد بیش از نفس نفس زدن.

برای مبارزه با نفس او فکر می کردم تنها از هیلی. که در آن او ؟ او را دیدم گلی پا و پا است. به نحوی بیش از آن همه او می تواند هنوز هم شنیدن Jacobs فریاد. "با در نظر گرفتن آنچه ما می خواهیم آنها را نشان می دهد که قدرت واقعی!"

کیگان زده و با یک ضربه او احساس بوت پاشنه تاثیر کسی زانو. او نمی دانم اگر آن کسی که تا به حال لگد او; او فقط نیاز به ایجاد فضا. از راست و ضربه دیگر در آمد یکی از این تلاش به پایکوبی بر سر او. او موفق به جلوگیری از آن با ساعد راست.

هنوز هم بر روی زمین او را جلب کرد او تپانچه زیستی-قفل thrumming در دست خود را به عنوان آن را شناسایی صاحب آن است. کیگان بازوی راست به شدت انتقاد کرد و با تفنگ شکستن لبه فلزی از گرفتن آن سخت به دست بود که در تلاش برای گرفتن او. او بیش از نورد و با دست چپ خودش را تحت فشار قرار دادند تا از زمین که در حال حاضر شده نوتبوک به گل از مبارزه است. سه نقطه از بدن او را لمس زمین در حالی که دست راست خود را در چرخش تپانچه در یک قوس. جمعیت به عقب کشیده او به عنوان panned سلاح در جهت خود را.

کیگان تف خون و مرطوب چمن به عنوان او ایستاده بود. دو دست در تپانچه در حال حاضر در یک تیراندازی مبارزه با استقرار در موضع طبیعی از سال ها از آموزش اما ذهن او فراموش کردن همه چیز اما دختر او.

"هیلی! هیلی!" او فریاد زد: چشمک زدن اشک و گل به ذهن او ثبت شده است که او تا به حال خود را از دست داده vizglasses در طی این زد و خورد. او ادامه داد: رفت و برگشت به تفنگ خود را در یک قوس تا زمانی که او گرفتار دید یک زن مسن, پوشیدن خاکستری جورج تاون قانون سرعت باد با هیلی پیچیده در آغوش او. ترس نگاه در چهره زن و راه او دختر مو نشان داد که او در تلاش بود برای محافظت از دختر کوچک.

هیلی wailed در ترس اما او امن بود. کیگان می خواستم برای اجرا به دختر او را بیش از هر چیز دیگری اما او می تواند حس حرکت پشت سر او. او چرخید نوسانی هر بشکه تفنگ به عقب و جلو در جمعیت که به لبه نزدیک تر دوباره.

"بازگشت!" کیگان roared. "دریافت برو عقب!"

زمانی که جمعیت پشت پا فقط چند فوت او را دیدم TAMS سامانه بر روی زمین دو مرد ضربه دور در آن با پوستر لهستانی. یکی بود در یک جین آبی و پیراهن و کلاه کابوی با یک پرچم آمریکا در گیر آن گروه دیگر با پوشیدن رنگ زرد روشن مدرسه عبور از گارد جلیقه. آنها حتی زحمت کشیدن پوستر کردن سلاح های خود را. کاغذ ضد اتوماسیون نشانه flapped در مورد پاره و مچاله به عنوان قطب سقوط کرد و به پایین بر روی ربات. به عنوان عبور از گارد چکش دور کابوی مسدود دیدن کیگان و تفنگ خود را. او برداشت شریک زندگی خود را در تلاش برای متوقف کردن او را.

بیش از بلندگو جاکوبز, هنوز, فریاد, چیزی, اما تنها صدای کیگان می تواند بشنود بود هیلی: "مامان, آنها به او صدمه دیده است!" دختر کوچک را شکست از سالمندان زن و زد به ماشین ماک مکیدن در او چکمه های بنفش. هیلی رسیده دست به TAMS سعی کنید برای کمک به ماشین رسیدن به آن ،

کیگان نوک تفنگ پوزه کمی به سیگنال به دو نفر چه اتفاقی خواهد افتاد اگر آنها نقل مکان کرد و حتی کوچکترین کمی نسبت به دخترش. اما او می دانست که اگر او اخراج آن خواهد بود بیش از همه در این جمعیت است. آنها را پاره او و خانواده اش از هم جدا و هیچ کس نمی خواهد آنها را متوقف کند.

دو مرد با قطب حرکت نمی کند اما در میان جمعیت پشت سر آنها کیگان می تواند دیدن یک نزدیک شدن به خط پوستر bobbing بالا و پایین در تنگ سازند. تقویت.

"کوچک اخبار هواپیماهای بدون سرنشین و سپس شروع به پوست کردن از بزرگتر ازدحام یکی یکی غواصی و سپس انفجار به جمعیت است."

TAMS ایستاد تا گل چکیدن از سنسور پشته که زد پشت سر آن است. دو نفر از آنها را مسخره 5-پا بلند ربات قفسه سینه خود صفحه در حال حاضر gashed و دندانه دار و کمی در purple rain جلشس نگه داشتن دست خود را. کیگان می توانید ببینید ربات شروع به بوت شدن به بالا خم آنتن گسترش شروع به دانلود دیتا.

TAMS گزارش شده است. "عامل کیگان من برگشت آنلاین. خود را vizglasses هستند nonoperational."

"هیلی" او گفت: به آرامی و نادیده گرفتن ماشین. "دوباره به مامان."

"اما آنها به شما صدمه دیده است TAMS," دختر کوچک التماس کرد.

جمعیت آویزان اما کیگان می توانید ببینید که دو مرد در حال حاضر درک که دختر بود. مرد از او می خواهم لقب ذهنی عبور از گارد stalked نسبت به هیلی که اگر به سمت طعمه آسان است.

"حرکت دیگری اینچ و شما می میرند!" کیگان فریاد زد.

او با اشاره تفنگ در فضای باریک بین چشم انسان. آن را مناسب هدف نقطه ای که او می خواهم آموزش داده شده است در Quantico اما کیگان می خواستم او را به معنای واقعی کلمه نگاه کردن در هر بشکه رسید. خواهد بود وجود دارد هیچ سوء تفاهم در مورد که در آن برای اولین بار گلوله را اگر کسی را لمس هیلی. تحقق است که او ممکن است مجبور به شلیک یک مرد در مقابل او دختر او را به طور همزمان می خواهید به پرتاب تفنگ دور و به او شلیک کنید و حتی بیشتر.

این دو نفر هنوز باقی مانده اما در پشت آنها دو معترضان موقت حمل سلاح نزدیک از طریق جمعیت. یک عینک دیجیتال استتار خستگی و تطبیق قفسه سینه دکل برخی از شبه نظامیان عضو cosplaying سرباز. دیگر ساخته شده بود مانند یک بدن ساز اما پوشیدن یک تی شرت یقه دار. یکی از alt-righter آمد ، آنها کشیده تا زمانی که آنها را دیدم کیگان تفنگ. اما کیگان می دانستم که بیشتر شد در راه است.

"پروانه" او گفت: به عمد نادیده گرفتن آنها صحبت کردن در او نرمتر مامان صدا "اجازه رفتن از TAMS دست."

جارد صدای وزن در را از پشت او بست اجازه می دهد او را به زور راه خود را از طریق جمعیت. "هیلی بازگشت به بابا و مامان در حال حاضر."

دختر کوچک گریبانگیر این ربات دست تنگ تر.

"عامل کیگان وجود دارد یک به روز رسانی مهم از FAA" گزارش دستگاه ها در آن تن سالم. TAMS بود یا بی اعتنا به این واقعیت است که آن را در مورد به رها شود و یا آگاه بود اما اهمیتی نمی دهند.

"خودمختار ترافیک هوایی بالاتر از بازار ملی است و نه در پاسخ به حریم هوایی FAA-پروتکل های مدیریت. اقدام به لغو موفق نشده اند" آن را ادامه داد.

کیگان نگاه کرد و دیدم به سختی کنترل هرج و مرج قبل از پرواز مستقل الگوهای شکل گرفته بود به یک واحد منظم ازدحام ده ها تن از هواپیماهای بدون سرنشین گردان در یک گردباد مانند چرخش.

سپس ناله و شکایت کردن از یک توربین جت پر سر و صدا از طریق هوا.

یک Ehang مسافر-شاتل هواپیماهای بدون سرنشین را شکست از ازدحام و swooped کم بیش از جمعیت است. بیش از حد کم فقط 20 فوت سربار. آن را به اندازه کافی نزدیک بود که کیگان می توانید ببینید مسافر کوبیدن بر روشن-شیشه تاج از داخل هواپیماهای بدون سرنشین با مشت دهان خمیازه در سکوت فریاد. دوم بعد هواپیماهای بدون سرنشین کشیده و کمی پس از آن ناودان به سمت بنای یادبود واشنگتن. آتشین انفجار فوران اما سنگ جامد برگزار شد و سریع است. هواپیماهای بدون سرنشین را مچاله خراب سپس تضعیف پایین سمت بنای یادبود بر روی جمعیت زیر ایستاده.

"هنگامی که کیگان دیدم این هواپیما در, مشخصات او درک است که آن را گردان به خط حمله اجرا در یادبود لینکلن خود را."

کوچک اخبار هواپیماهای بدون سرنشین و سپس شروع به پوست کردن از بزرگتر ازدحام یکی یکی غواصی و سپس انفجار به جمعیت. مردم stampeded زمانی که آنها متوجه شدم چه اتفاقی می افتد, بن بست بین مامور اف بی آی و معترضین تحت الشعاع قرار خودکار مرگ باران.

بیش از din, Keegan فریاد زد "TAMS! دریافت هیلی به ایمنی! اجازه: شورش کنترل حالت!"

تام سر کج برای یک میلیونیم ثانیه آن را به عنوان دیده عامل جدید مشخصات. در همان زمان برای اولین بار در پیراهن جین را شکست و به سمت ماشین حرکت خود را در قطب مقابل او مانند داس. این روشن نیست که آیا کابوی بود حمله به ماشین و یا فقط در تلاش برای روشن شدن راه خود را از طریق جمعیت است. مهم نبود.

به عنوان قطب چرخش به سمت هیلی TAMS بازوی چپ جامعی از سخنان خام سلاح را کنار بگذارند. دستگاه سپس به آرامی منتقل دختر پشت آن خم کردن زانو به محافظت از خود را با بدن خود را در حالی که هنوز نگه داشتن دست خود را با دست راست. در همان لحظه TAMS چپ اندام رفت و از سفت و سخت به انعطاف پذیر در آرنج و ساعد telescoped یکی دیگر از 6 اینچ. به عنوان آن را با انگشتان دست خود را مچاله به macelike حوزه نکردم با مفاصل بند انگشت. ربات شکست آن مشت به مرد ساعد درست بالای جایی که او برگزار سلاح او بوده است نوسانی در هیلی جهت.

مرد کاهش یافته قطب با جیغ, خود ulna و شعاع استخوان شکسته. به عنوان او را به زانو ربات بازو شروع به نوسان در یک شکل و هشت حرکت در مقابل آن بازوی انعطاف پذیر در حال حرکت مانند یک nunchaku از آن آرنج تقریبا بیش از حد سریع را ببینید. این مرد بزرگ با پوشیدن تی شرت یقه دار و سپس تلاش برای مقابله با TAMS از سمت راست که در آن ربات شده بود محافظ هیلی. اما قبل از او می تواند این دستگاه را نیم تنه چرخد و در آن قاب. شکل-هشت قوس از آن به سرعت در حال چرخش بازوی چپ چرخش با روشن کردن برخورد با مرد ترقوه در یک اسپری از خون است. آن را بعد چرخید سمت تظاهر سرباز کاهش یافته است که خود را قطب و لبه بازگشت.

"TAMS دریافت ما از اینجا" کیگان فریاد زد. "دریافت هیلی به یک مکان امن."

"OK" دستگاه گفت: آرامش خود را برنامه ریزی به منظور تشکر و قدردانی تحویل در همان تن به عنوان اگر او می خواست آن را به نشستن و یا ایستادن. فقط فراتر از آنها هواپیماهای بدون سرنشین پرواز به تأمل در یک آبکی فوران اسپری و جرقه است.

"لطفا دنبال من افتاده است ، کیگان کشیده زن مسن پشت هیلی ربات هنوز هم دست خود را در پشت آن. او motioned Jared به ایستادن در پشت زن مسن. آنها با تشکیل یک خط با هم انباشته پشت ربات خود را سپر.

"برو!" کیگان فریاد زد سیلی ربات شانه درست مثل او را در یک اتاق-پاکسازی تاکتیکی سازند.

اما آنها نمی اجرا کردن. TAMS پیشرفته در سرعت راه رفتن خود را بازوی نوسانی قبل از آنها را در یک شکل هشت قوس به سمت راست و سپس سمت چپ پاکسازی مسیر خود با یک رزونانس همهمه مانند پروانه هواپیما. اکثر مردم در هرج و مرج فرار از جمعیت جریان در اطراف توده تنگ پنج بدن مانند آب رودخانه در اطراف یک سنگ. هر از گاهی اگر کسی بیش از حد نزدیک و دستگاه در حال چرخش بازو به پایین زده.

بسته بندی محکم و بدون او vizglasses هر چند کیگان ببینید نمی ربات مسیر. اما او به زودی واقع شده است. پس از حدود 150 متری آنها ساخته شده راه خود را از طریق متراکم قلب جمعیت در اطراف استخر را منعکس و به جایی که زمین را باز کرد تا در مقابل بنای یادبود آبراهام لینکلن. به جای رفتن به سمت FBI فرمان کامیون TAMS نگه داشته و رفتن مستقیم. بود این ماشین در تلاش برای پیدا کردن Jacobs? تا به حال برخی از الگوریتم reranked اولویت های خود را به تحقیق و تفحص ؟ "TAMS من گفت: رسیدن به امنیت" کیگان فریاد زد. "نه Jacobs. اولویت ایمنی است!"

"OK" TAMS پاسخ داد و نگه داشته در حال حرکت در همان جهت به سمت نرده های فلزی در پایه یادبود لینکلن مراحل.

بسیاری از پلیس فرار کرده بود اما یک پارک افسر پلیس هنوز دولا زیر قوسی ورود دروازه پناه از توفنده هواپیماهای بدون سرنشین است. او را دیدم TAMS را macelike بازوی نوسانی و با اشاره تفنگ ساچمهای خود را راست در آنها.

"توقف!" او فریاد زد اما تفنگ ساچمهای را پوزه منحرف.

TAMS مسدود نه در تفنگ اما در نزد شخص مامور اجرای قانون دستور دادن که overrode کیگان با آمدن پس از آن در زمان. آن بازوی متوقف ریسندگی و آن را هنوز هم ایستاده بود.

کیگان پا از پشت پشته از بدن holstering سلاح خود را و قرار دادن دست خود را از کف دست باز برای نشان دادن هیچ تهدید. "اف بی آی! اجازه دهید ما را از طریق!" او گفت: بیرون کشیدن او نشان.

"بازگشت! گفت:" پلیس به دست آوردن اعتماد به نفس بیشتر در نزد بوروکراتیک رقیب. "من اهمیتی نمی دهند اگر شما FBI بانو. شما نمی توانید از طریق, به خصوص با بچه خود را."

به عنوان کیگان دهان باز کرد او را به پاسخ این سر و صدا از یکی دیگر از هواپیماهای بدون سرنشین موتور غرق او را. افسر پلیس به آسمان نگاه کرد برای یک لحظه و کیگان متوجه خود سلاح بند نبود پیچیده در اطراف دست خود را. Rookie حرکت می کند.

کیگان ربوده تفنگ ساچمهای بشکه با دست چپ سکس دهنی, انگشت کردن آن به سوی او. سپس با راست او رسیده به گرفتن هر بشکه کشیدن آن را با هر دو دست خود را به طوری که پوزه در حال حاضر با خیال راحت رو از زیر بازوی او. پلیس سعی کردم به گریبان آن را دوباره اما با تفنگ در حال حاضر جمع زیر بازوی کیگان به آن سخت تقلا احساس ضربه محکم و ناگهانی به عنوان مرد انگشت ماشه شکست در برابر سپاه. نوسانی تفنگ ساچمهای خود در هر بشکه به بیش از سر خود را در یک اغراق آمیز نسخه از یک بازی بیس بال, خمیر خوف او ناودان تفنگ چوبی سهام به پلیس کلاه. مرد به زمین افتاد ناخودآگاه.

"بیایید حرکت" گفت: Keegan.

TAMS احیا و پا بیش از ناخودآگاه پلیس هنوز هم پیشرو هیلی توسط دست. به عنوان آنها نقش برآب کردن یادبود گسترده مراحل کیگان تبدیل به دیدن اگر هر کسی به دنبال آنها. دیدن هیچ کس او پرتاب تفنگ ساچمهای کنار.

تریبون جایی که فقط چند دقیقه پیش سناتور Jacobs احضار شده بود خشم جمعیت بر آنها خالی ایستاده بود. او ظاهرا از فرار در اولین هواپیماهای بدون سرنشین سقوط. تا به حال شده است که طرح خود را در تمام طول به راه اندازی مبارزات انتخاباتی خود برای ریاست جمهوری در یک موج قربانی و همدردی ؟ هر آنچه در آن بود, فکر کیگان آن می تواند صبر کنید. او نیاز به دریافت هیلی از اینجا در حال حاضر.

به عنوان آنها وارد تاریکی داخل سالن یادبود آنها متوقف شده در پایه مجسمه عظیم. چند نفر دیگر و پلیس نشسته اند داخل مشابه در اطراف ستون در دوزخ زیر. جمعی از هواپیماهای بدون سرنشین ازدحام بود و بصری کوچکتر اما هنوز هم خارج هواپیماهای بدون سرنشین در شیب کمان به جمعیت.

"عامل کیگان ما هنوز امن" TAMS گفت. کیگان متوجه شده است که بیش از حد. برای تمام بخش عمده ای از یادبود این واقعیت است که لینکلن را مجسمه می تواند زل زل نگاه کردن در بازار ملی زمینه را به معنای همه آنها هنوز هم در معرض خطر است.

TAMS با اشاره به مجموعه ای از نزولی از پله ها. قرمز مخملی طناب ایستاده بود که مسدود کردن آنها را غیر روحانی در کنار آن. ربات شروع شده به سمت پله ها در حالی که جارد با عجله برای گرفتن هیلی دیگر دست و عجله او را به ایمنی.

کیگان به عقب نگاه کرد از طریق باز کردن کنار بنای یادبود آبراهام لینکلن به عنوان یکی دیگر از مسافران هواپیمای بدون سرنشین با سرعت گذشته و به موازات ساختمان ، آن را به عنوان پرواز توسط ستون های سنگ مرمر را شکست تصویر پرواز خود را و سپس آن را از نظر ناپدید شد. اما هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا دو برابر شد و برگشت پرواز به دور از یادبود و سپس به طور ناگهانی تغییر جهت دوباره. زمانی که کیگان دیدم این هواپیما در, مشخصات او درک است که آن را گردان به خط حمله اجرا در یادبود لینکلن خود را. به عنوان هواپیما پرواز مستقیم به سمت آنها به طور مستقیم بیش از, بازتاب, استخر, تنها خود را مسافری می تواند دیده می شود پوشش چشم خود را.

"اجرا کنید!" کیگان فریاد زد.

TAMS و هیلی در حال حاضر در پایین بطرف پله ها که منجر به اتاق زیر زمینی سردابه زیر یادبود لینکلن طبقه. ربات تحت فشار قرار دادند باز کردن درب کشیده و از طریق جارد پس از یک لحظه پس از. در پایه مراحل, زن مسن تصادفا. کیگان او را برداشته زیر بغل کشیده و او را از طریق درب.

زن پا نمی شد و در عین حال در داخل سردابه زمانی که هواپیماهای بدون سرنشین سقوط کرد لینکلن مجسمه. انفجار تکان داد اتاق زیر به اندازه کافی سخت است که کیگان تعجب اگر سقف ممکن است سقوط و دفن آنها را در اینجا برای همیشه لطفا برای. زبان شعله گنده پایین و اطراف منحنی پله ها اما عمود بر زاویه درب نگه داشته و آن را از ورود به دخمه. آن را به زور از طریق یک scalding تند باد از دود و گرد و غبار و ضربه زدن کیگان و زن به زمین. فریاد پر از هوا و سپس دخمه رشد startlingly آرام.

کیگان برداشته و خودش را از طبقه گوش او زنگ آن را به عنوان او را ضرب و شتم به او در پیدا کردن تمرکز دوباره. سرفه او کشیده این زن که نام او هنوز هم نمی دانم که به جایی که او می تواند نشستن با پشت خود را در برابر دیوار و فریاد زد: او را به ماندن وجود دارد. او راننده سرشونو تکون دادن در سکوت در شوک کیگان فقط به سختی قادر به دیدن ویژگی های صورت خود را به عنوان گرد و غبار در اتاق شروع به حل و فصل.

کیگان جستجو برای هیلی و جارد و آنها را نشسته در برابر دیوار در طرف دیگر درب امن است. جارد بود دختر خود را به آغوش گرفته تنگ در آغوش Haley صورت مدفون در شانه خود را. در کنار آنها بود TAMS هنوز برگزاری این دختر کوچک دست است.

کیگان زانو زد کنار آنها رسیدن به صاف دخترش ، او تبدیل به ربات در آن چشم بصری سنسور درخشان زرد در نور کم.

"با تشکر از شما."

این احساس عجیب و غریب می گویند که به یک ماشین. اما آن چیزی که به عنوان یک پدر و مادر او تا به حال به انجام.

گزیده ای از سوختگی در: یک رمان واقعی رباتیک انقلاب توسط P. W. خواننده و اوت کول. کپی رایت © 2020 توسط P. W. خواننده و اوت کول. با اجازه استفاده می شود از HMH کتاب و رسانه. تمام حقوق محفوظ است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب