خوب و عالی رهبر الهام بخش و تاثیر گذار

بنده رهبر نیاز به اطمینان حاصل شود که هر کس در این تیم است و پس از نگاه. این, به نوبه خود برقرار شادتر و سالم

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

بنده رهبر نیاز به اطمینان حاصل شود که هر کس در این تیم است و پس از نگاه. این, به نوبه خود برقرار شادتر و سالم تر و موثر و تیم سازنده و به عنوان یک نتیجه و عملکرد را بهبود می بخشد و در نتیجه. یواخیم Ifezuo Oforchkwu و کتاب خود "از دیدگاه رهبری: سنتز انواع و نظریه" کمک خواهد کرد که شما خود را افزایش مهارت های رهبری هر دو به عنوان یک رهبر خدمتگزار و گذار.
 
رهبری سازمان باید ایجاد انگیزه و تشویق خوب رهبری توقیف ملزومات قادر و آماده برای الهام بخشیدن به پیروان خود را. رهبران الهام بخش وفاداری و اعتماد به نفس و تعهد کمک به یاد مردم او را با این نسخهها کار میکند به تصور و تجسم تصویر بزرگ از یک هدف مورد نظر و به چالش کشیدن آنها را برای شکست دادن خود را و از بند باز کردن پتانسیل خود را بداند.
 
آیا عامل کسب و کار خود و یا منجر به یک گروه از افراد افراطی و رهبران موثر نیاز به یک قوی مجموعه ای از صفات رهبری برای کمک به مثبت تعامل با اعضای تیم و مشتریان. هر دو تئوریهای رفتاری رهبری و دیدگاه نشان می دهد که مهارت های رهبری نیست, تثبیت شده و قابل آموزش و یادگیری – مردم می تواند به دست آوردن ویژگی های رهبری و افزایش آن از طریق مشاهده و یادگیری این skillsets در طول زمان است.
 
خوب و بهبود رهبری مهارت رانندگی مردم برای رسیدن به ارتفاعات بزرگ موفقیت و عملکرد و برای نشان دادن این ویژگی ها شبکه ای از مردم را به دنبال خواهد داشت انتخاب—شور هدف گوش دادن و معنی دادن به نقش آنها.
 
در حالی که ما تمام زندگی های مختلف جدول زمانی در سفر زندگی ما نگاه به رهبران برای مشاوره و راهنمایی و سپس دانش و حکمت است. و هیچ شایستگی راه برای تبدیل شدن به یک رهبر بزرگ نسبت به یادگیری از بهترین. یادگیری و کشف چه ویژگی ها و مهارت برخوردار رهبران خوب است که آنها را با گرفتن یواخیم Ifezuo Oforchkwu کتاب "از دیدگاه رهبری: سنتز انواع و نظریه."
 
 
"از دیدگاه رهبری: سنتز انواع و نظریه"
ناشر: نویسنده خانه (11 مه 2011)
تاریخ انتشار: مارس 11, 2011
فروخته شده توسط: Amazon.com خدمات LLC و Barnes & Noble
زبان: فارسی
ASIN: B07932BJS6
روشن شدن: $9.99
کتاب در Barnes & Noble: $8.49 $9.99 صرفه جویی 15%
شومیز: $15.00
Hardcover: $25.00
 
 
در مورد کتاب
هدف از این کتاب است که به بحث در مورد جنبه های مختلف از صفات رهبری در جزئیات و خود را به همراه مشخصات. این پژوهش عمدتا با تمرکز بر دیدگاه های رهبری و جنبه های مختلف آن با محوریت همان. دیدگاه های رهبری مورد توجه در مطبوعات اما تحقیقات تجربی کمی وجود دارد برای حمایت از نظریه یا شواهد مورد استفاده در مطبوعات مواد.

نویسنده این کتاب ارائه یک مدل از دیدگاه رهبری بر اساس متغیرهای دید تاثیر اعتبار و اعتماد و خدمات مشخص شده در علمی و مطبوعات و ادبیات. محققان دیگر را تشویق به شرکت در تحقیقات تجربی فعالیت های مورد نیاز برای پیشبرد این جریان از ادبیات به آن مرحله از بلوغ است.

این کتاب همچنین توضیح می دهد که رهبری به عنوان اخلاق عملی. اخلاق و رهبری هستند و بنابراین بهترین درک به عنوان یک رئالیست تلاش است. واقع گرایان تمرکز بر قدرت و منافع به عنوان عناصر کلیدی از رفتار انسان است. رهبران خوب ساخته شده و نه به دنیا آمد. اگر شما تمایل و قدرت اراده شما می تواند تبدیل به یک رهبر موثر است. رهبران خوب توسعه از طریق یک فرآیند بی پایان از مطالعه خود در آموزش و پرورش, آموزش و تجربه است. این راهنمای کمک خواهد کرد که شما را از طریق فرایند.

برای الهام بخشیدن به کارگران خود را به سطوح بالاتر کار تیمی وجود دارد برخی از چیزهایی که شما باید بدانید و انجام دهید. این اقدامات نمی آیند به طور طبیعی اما به دست آمده از طریق مطالعه و کار مستمر. رهبران خوب به طور مستمر به کار و تحصیل برای بهبود مهارت های رهبری خود را; آنها نه در laurels خود استراحت. هنگامی که یک فرد تصمیم گیری اگر او/او احترام شما به عنوان یک رهبر او/او فکر نمی کند در مورد ویژگی های خود را به جای او/او مشاهده آنچه شما انجام دهد به طوری که او/او می تواند می دانم که شما. او/او با استفاده از این مشاهدات برای گفتن اگر شما در حال محترم و مورد اعتماد رهبر و یا خود خدمت کسی که سوء استفاده از اختیارات را به نگاه خوب و ترویج کنید.

خود خدمت رهبران موثر نیست چرا که کارکنان خود را تنها در اطاعت از آنها و نه آنها را دنبال کنید. آنها موفق می شوند در بسیاری از مناطق به دلیل آنها در حال حاضر یک تصویر خوب به سالمندان در هزینه خود کارگران است. اساس رهبری خوب است که یک شخصیت محترم و خدمت خالصانه به خود سازمان است. در کارکنان خود چشم خود رهبری این است که همه چیز شما را انجام دهد که بر سازمان و اهداف خود را به خوبی بودن.

احترام رهبران تمرکز بر روی آنچه که آنها [بود] (مانند اعتقادات و شخصیت) چه می دانند (مانند شغل و وظایف و طبیعت انسان) و آنچه انجام می دهند (مانند اجرای انگیزه و ارائه جهت). این کار یک هسته در کتاب درسی رهبری, اخلاق, دولت, سیاست و مدیریت.

این کتاب متفاوت از سایر قبلا منتشر شده کتاب در رهبری است. آن را به بررسی نظریه های مختلف در رهبری است. برای کمک به دانش آموزان یاد بگیرند به طور موثر این کتاب شامل مطالعه سوالات و خلاصه مطالب در پایان هر فصل. یواخیم Ifezuo Oforchukwu, C. S. Sp., دکتری



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن