'یک مغز خوب': کلبر تقلید مسخره امیز خنده دار از مغلوب ساختن پیشی جستن شناختی آزمون

شب پس از او پیوست مریم مغلوب ساختن پیشی جستن در تمسخر او را عمو دونالد مسخره می بالد مورد ظاهرا "acing" یک آزم

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

شب پس از او پیوست مریم مغلوب ساختن پیشی جستن در تمسخر او را عمو دونالد مسخره می بالد مورد ظاهرا "acing" یک آزمون شناختی به معنای صفحه نمایش برای زوال عقل, Stephen Colbert, باز این اواخر نشان می دهد با یک تریلر جدید طنز.

"یک داستان از یکی از خوب ترین ذهن نسل او" میزبان گفت: در بهترین "در جهان..." صدای پنج کلمه به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش بیش از رئیس جمهور تصویر: "فرد, زن, مرد, دوربین, TV."

در مصاحبه با فاکس نیوز دکتر که پخش پس از کلبر ضبط مصاحبه با نویسنده بیش از حد و هرگز به اندازه کافیرئيس جمهور تهمت توضیح داد که بخشی از آزمون است که واقعا تحت تاثیر قرار پزشکانی که اداره آن بود که او قادر به یاد داشته باشید کسانی که به پنج زبان ساده—و یا آنهایی که مانند آنها—چند دقیقه پس از شنیدن آنها.

"اگر شما می توانید آن را در سفارش شما امتیاز اضافی دریافت کنید!" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. هنگامی که او آن را کردم راست او می گوید که آنها به او گفت, "این شگفت انگیز است. چگونه شما انجام این کار؟" او جواب داد: "من آن را انجام دهد چرا که من مانند یک حافظه خوب است. چون من شناختی وجود دارد."

"او را دیدم جهان در راه هیچ کس نمی تواند تصور کنید" کلبرت گفت: در این تریلر به عنوان فیلم از مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال به طور مستقیم به خورشید گرفتگی ایفا کرده است. "از سازندگان از یک ذهن زیبا می آید... یک مغز خوب," او اضافه شده با استفاده از یک عبارت رئیس جمهور است مورد استفاده برای توصیف خود را.

پس از آن آمد یک مونتاژ از مغلوب ساختن پیشی جستن تماس خود را یک "بسیار پایدار نابغه" ادعا کرده "بسیار بزرگ-مغز" و "بهترین کلمه است."

"این در ماه نوامبر این مرد برای انتخابات مجدد...برای ریاست جمهوری" میشل به این نتیجه رسیدند. "یک مغز خوبدر آینده به یک فرد, زن, مرد, دوربین, تلویزیون, در نزدیکی شما است."

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن