یک کنتاکی EMT کارگر کشته شد در طول یک هیچ-Knock' حمله پلیس. هدف در حال حاضر در بازداشت است.

یک کنتاکی EMT کارگر به ضرب گلوله در خانه اش طی یک حمله پلیس به اشتباه هدفمند در طول یک شکار برای یک مظنون اعتق

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

یک کنتاکی EMT کارگر به ضرب گلوله در خانه اش طی یک حمله پلیس به اشتباه هدفمند در طول یک شکار برای یک مظنون اعتقاد بر این بود در یک "تله خانه" بیش از 10 مایل دور—که در حال حاضر در بازداشت پلیس یک طرح دعوی در دادگاه و پلیس پرونده دولت است.

داخلی سوابق به دست آمده توسط پیک-مجله نشان می دهد لویی مترو پلیس در نظر گرفته شده برای اجرای چندین "بدون دست کشیدن از" حکم جستجو به دنبال یک مظنون فروشنده مواد مخدر زندگی می کردند که در بخش های مختلف شهر. به جای آنها وارد Breonna تیلور صفحه اصلی اعلام نشده در ساعات اولیه صبح از مارس 13 و آتش گشودند.

تیلور 26 ساله گواهی EMT کارگر که مشغول به کار برای دو بیمارستان محلی منتقل شد و خواب در آن زمان بود به ضرب گلوله کشته و هشت بار در یک مورد است که به دست آورد ملی اعتراض و مطالبات برای تحقیقات فدرال.

"Breonna تیلور باید زنده در حال حاضر" بن Crump یک حقوق مدنی وکیل به نمایندگی از تیلور خانواده توییتی در روز چهارشنبه. "در عین حال در اینجا ما در حال از دست دادن یکی دیگر از گناه, جوان, زن سیاه و سفید. یکی دیگر از زیبا زندگی از دست رفته! لویی پلیس خود را افسران باید پاسخگو باشند."

به گفته پلیس سوابق "بدون کشیدن" جستجو در حکم اعطا شده توسط یک قاضی به عنوان بخشی از یک مبارزه با مواد مخدر بررسی اعدام شد فقط قبل از ساعت 1 صبح در مارس 13.

با وجود این "بدون کشیدن" ارائه لویی مترو اداره پلیس سرهنگ تد Eidem ادعا ماموران به حال "در زدم و چندین بار اعلام حضور خود را به عنوان پلیس بودند که در آنجا با یک جستجو در حکم."

طرح دعوی در دادگاه واصل دوشنبه توسط تیلور خانواده, با این حال مدعی است که نه تنها از ماموران لباس شخصی وارد خانه "بدون ضربه و بدون اعلام خود" اما آنها با نزدیک شدن به خانه در بینام و اتومبیل "در یک شیوه ای است که آنها را نگه داشته از شناسایی شدن توسط همسایه."

کنت واکر تیلور 27 ساله پسر مبهوت شدم بیدار از یک "خواب آرام" توسط افسر ورود و اعتقاد آپارتمان بود که burglarized. او با استفاده از خود را قانونی اسلحه گرم به آتش گلوله از خود و دفاع از دعوی متحده است. به ضرب گلوله زخمی شدن یک افسر در پا و باعث بازگشت آتش از بیش از 20 دور به خانه.

"ماموران سپس وارد Breonna خانه بدون ضربه و بدون اعلام خود به عنوان افسر پلیس" با توجه به طرح دعوی در دادگاه. "عکس کورکورانه از کار اخراج شده توسط افسران در تمام طول Breonna و همچنین به مجاور خانه که در آن یک پنج-سال-کودک و مادر باردار شده بود،"

با توجه به پیک-مجلهنیست-دست کشیدن از ورود تنها اعطا شده در تحقیقات وجود دارد که در آن سوء ظن معقول است که یک اعلام ورود می تواند خطرناک باشد. در این مورد افسران استدلال آن مورد نیاز بود چرا که "این قاچاقچیان مواد مخدر که سابقه تلاش برای از بین بردن شواهد باید دوربین در مکانی که سازش کارآگاهان پس از رویکرد به خانه ساخته شده است و دارای سابقه فرار از اجرای قانون است."

در واقعیت نه تیلور و نه واکر تا به حال "هیچ گونه سابقه کیفری مواد مخدر از خشونت" و یا هر گونه مواد مخدر در آپارتمان دعوی متحده است.

سوابق نشان می دهد تیلور آدرس ذکر شده در حکم بر این باور است که یکی از متهمان Raul گلاور با استفاده از خانه خود را برای دریافت ایمیل نگه داشتن مواد مخدر و یا ذخیره کردن پول است.

استشهاد خلاصه تحقیقات مدعی است که Glover یک بار رفت و به تیلور آپارتمان در ژانویه و چپ با "مشکوک USPS بسته" قبل از رفتن به یک "شناخته شده دارو خانه." در این حکم همچنین آمده است که یک ماشین ثبت نام به تیلور دیده می شد در مقابل مواد مخدر "خانه" در موارد متعددی بود که حدود 10 مایل از تیلور آپارتمان.

سام Aguiar, یک وکیل نیز به نمایندگی از تیلور خانواده نیز گفت: در یک شنبه زوم کنفرانس خبری که گلوور و تیلور مورخ دو سال پیش بود و حفظ "منفعل دوستی است." وکیل, اما, نگهداری بسته تحویل به تیلور خانه تنشها و نه توجیه ندارد-دست کشیدن حکم.

طرح دعوی در دادگاه می گوید که گلوور—هدف اصلی از جستجوی حکم—بود "واقع شده و شناسایی شده توسط LMPD قبل از حکم اعدام در Breonna خانه است." با وجود دستگیری ماموران "منتخب برای ادامه اجرای حکم."

"Breonna مطرح شده بود و هیچ تهدیدی برای افسران و هیچ چیز را به سزاوار به مرگ در دست خود" طرح دعوی در دادگاه می افزاید: تماس با 26 ساله "یک انسان که او نیز ضروری خط مقدم پزشکی حرفه ای در این جامعه است."

تیلور مورد فنر به ملی به ویژه در هفته های اخیر باعث چند برجسته فعالان وکلای محلی و وزیران به تقاضا رسیدگی به تیراندازی. طومار خواستار اتهامات علیه این سه نفر افسران درگیر در این حمله تا به حال به دست آورد بیش از 80 ، 000 امضا توسط چهار شنبه.

"تماس با من برای وزارت دادگستری به بررسی Breonna تیلور مرگ" سابق دموکرات نامزد ریاست جمهوری کامالا هریس توییتی چهارشنبه. "خانواده او سزاوار پاسخ."

دکتر برنیس پادشاه, دختر, مارتین لوتر کینگ جونیور به نام برای وزارت دادگستری به نگاه به تیلور مرگ در روز چهارشنبه و خواست رژیم صهیونیستی است. اندی Beshear به عمل پس از 26 سال "زندگی کوتاه قطع شد و توسط یک تگرگ گلوله از LMPD که در اشتباه بودند به خانه و آتش بارها و بارها."

"ما غمگین از مرگ غم انگیز از Breonna تیلور و شرایط اطراف مرگ او" به Interdenominational وزرای ائتلاف در بیانیه ای گفت: فراخوانی برای یک FBI بررسی است. "به عنوان جویندگان حقیقت و ايمان ما به دنبال حقیقت کامل از حقایق و شرایط اطراف او مرگ است."

واکر پس از دستگیر شده و به اتهام ضرب و شتم و اقدام به قتل یک افسر پلیس است. افسران—شناسایی به عنوان جاناتان Mattingly برت Hankison و Myles Cosgrove—شد reassigned در انتظار نتیجه بررسی است. لویی مترو اداره پلیس کاهش یافته است به نظر.

Crump که همچنین به نمایندگی از خانواده Ahmaud Arbery و پیوست تیلور حقوقی تیم در روز دوشنبه گفت: در روز شنبه در کنفرانس خبری او به دنبال "بی پروا" افسران درگیر "پاسخگو به حد کامل از قانون" برای "اعدام" یک زن بی گناه.

"با وجود این شرایط غم انگیز اطراف مرگ او بخش است ارائه هر گونه پاسخ در مورد حقایق و شرایط چگونه این فاجعه رخ داده است و نه آنها گرفته شده مسئولیت برای او بی معنی قتل" Crump در بیانیه ای گفت.

در میان فشار عمومی, لویی شهردار گرگ فیشر در روز سه شنبه به نام برای "تحقیق کامل" به تیلور مورد بیان کرد که او تا به حال صحبت با لویی Metropolitan Police Department رئیس استیو کنراد در مورد نیاز به صورت گسترده انجام شد.

"مثل همیشه اولویت من این است که حقیقت بیرون می آید و برای عدالت به دنبال بخشی از حقیقت" فیشر گفت: در بیانیه ای در روز سه شنبه دو ماه پس از حادثه مرگبار. "پلیس کار می تواند شامل شرایط فوق العاده دشوار است. علاوه بر این ساکنان حقوق. این دو مفهوم باید وزن توسط سیستم قضایی ما به عنوان مورد درآمد حاصل."

فیشر افزود که پلیس بخش عمومی یکپارچگی واحد انجام تحقیقات و گزارش نهایی خواهد بود تحویل به کشورهای مشترک المنافع وکیل برای تعیین اگر هر یک از مراحل قانونی باید انجام شود.

Aguiar اضافه شده پنج شنبه او امیدوار ملی قرار گرفتن در معرض 26 ساله در, مرگ غم انگیز خواهد درخشش نور بر روی "بسیار فاسد اداره پلیس است."

"حقیقت خواهد بود, کشف," او گفت:. Crump موافقت کرد و اضافه کرد: "اگر شما برای فرار مود شما نیاز به ایستادن برای Breonna."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن