عمده ای ایران کابوس حرکت یک گام به واقعیت نزدیک تر

قانون به ناحیه کلمبیا یک دولت آماده است به تصویب مجلس جمعه یک پیشرفت عمده ای از زمان آخرین اندازه گیری قبل از

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

قانون به ناحیه کلمبیا یک دولت آماده است به تصویب مجلس جمعه یک پیشرفت عمده ای از زمان آخرین اندازه گیری قبل از کنگره از 27 سال پیش و 40 درصد از دموکرات ها پیوست و با تمام اما یک جمهوری خواه را شکست سی استقلال.

پس از چند دهه از خوش خیم غفلت را به جنبش سی 51 دولت به دست آورده زندگی جدید با موضوع زندگی و سی شهردار موریل Bowser خود را به اوج برسانيم. رئیس جمهور تهمت تلاش برای استفاده از فدرال زور برای تسلط بر خیابان های اطراف کاخ سفید در معرض تابع وضعیت یک شهر است که باید در پاسخ به کنگره برای, چگونه آن را خرج می کند در حالی که آن 706,000 ساکنان بدون رای دادن نمایندگی در مجلس یا سنا.

جمهوری خواهان به نظر می رسد بی حرکت با درخواست برای برابری. سناتور جمهوری خواه تام پنبه را به طبقه سنا برای محکوم کردن دموکراتها در حرکت نژادی آمیخته گفتار به تصویر می کشد دی سی به عنوان یک نخبه گرا کنفرانس عمیق دولت و شهردار Bowser خود به عنوان کسی که نمی تواند اعتماد به نگه داشتن شهر و آن مجسمه امن است. "بله وایومینگ کوچکتر از واشنگتن توسط جمعیت" او در توئیتر خود نوشت "اما آن را تا سه بار به عنوان بسیاری از کارگران در معدن ورود و ساخت و ساز و ده بار به عنوان بسیاری از کارگران در تولید. به عبارت دیگر وایومینگ گرد و طبقه کارگر دولت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب