یک سفر از طریق چشم از او فرزند

پیوند بین مادر و فرزند او مقدس است; یک مادر همیشه در انجام هر کاری لازم است به ارائه و مراقبت از فرزندان خود ر

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

پیوند بین مادر و فرزند او مقدس است; یک مادر همیشه در انجام هر کاری لازم است به ارائه و مراقبت از فرزندان خود را. کودکان باید راه فوق العاده ای از درک این اقدامات از پدر و مادر خود را نشان داد که از طریق حس کنجکاوی خود را و روحانی ،

کتاب "¡Mamá, Cuéntame Porqué Viniste!: مامان به من بگویید که چرا شما به اینجا می آیند؟" زیر داستان یک مهاجر و مادر در تلاش برای ارائه کودک خود را با یک زندگی پر از امکانات او را ندارد. داستان است که گفت: از طریق چشم کودک که شگفتی در مورد اینکه چرا مادر او تصمیم می گیرد برای حل مشکلات در حال حرکت به یک کشور دیگر. به عنوان کودک عجایب, اوراق قرضه خود را به مادر خود رشد می کند برای همیشه قوی تر و دوست داشتنی.

سبک طراحی این مصور کودکان داستان کتاب ممکن است ساده; سادگی کلیدی است برای انتقال تکامل پیام های حساس و کودکان مهاجر و خانواده های آنها در حال انتظار برای شنیدن: مادران مهاجر و پدر و مادر پیدا کردن شجاعت در عشق برای کودکان خود را برای غلبه بر غیر قابل تصور و آنها را ارائه می دهد ایمنی و وعده آینده ای پر از امید.

¡Mamá, Cuéntame Porqué Viniste!: مامان به من بگویید که چرا شما به اینجا می آیند ؟
نوشته شده توسط Silvia Juarez-Marazzo
شومیز | $7.98
نسخه هایی از این داستان کوتاه کتاب های موجود در آمازون LitFire و کتاب دیگر خرده فروشان.

درباره نویسنده

سیلویا Juarez-Mazarro است که یک مددکار اجتماعی بالینی مجاز و معتبر سراسر کشور Adlerian روانکاو. او اعطا شده است 2014, کانکتیکات, سلامت روانی نوزاد ارتباط Jane C. Bourns جایزه.

سیلویا شور است برای کمک به مادران مهاجر ادغام ابرقدرت خود را به مادر. به به اشتراک گذاری شگفت انگیز خود را مهاجر داستان با فرزندان خود و برای تقویت خود, خانواده قدرتمند اوراق قرضه این اهداف است که سیلویا Juarrez-Mazzaro برای تمام مادران در جهان است.

این تمایل به کمک بود با تشکر از آموزه های دکتر اد Tronick دکتر الکساندرا, Harrison, مرلین Davillier و دکتر دوروتی ریچاردسون که در ادامه او را تشویق به اشتراک گذاشتن ساده اما عمیقا شفا مصور کودکان داستان کتاب با مادران مهاجر و خانواده های مهاجر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب