پورشه طراحی الت سنجش فواصل زمانی طراحی شده برای شخصی طعم زیبایی

تغییرات سلیقه ای است دائمی جنبه از محصول استراتژی در پورشه: از 1 جولای, پورشه طراحی خواهد شد و در حال حاضر نیز

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

تغییرات سلیقه ای است دائمی جنبه از محصول استراتژی در پورشه: از 1 جولای, پورشه طراحی خواهد شد و در حال حاضر نیز ارائه مشتریان در آلمان امکان طراحی الت سنجش فواصل زمانی با توجه به منحصر به فرد و سلیقه شخصی. این خدمات خواهد شد و سپس گسترش به مشتریان در بریتانیا و ایالات متحده آمریکا در ابتدای ماه سپتامبر.

در علاوه بر این به محدوده استاندارد تجهیزات اختیاری sports car مشتریان در سراسر جهان می توانید از حدود 700 داخلی و خارجی از گزینه های منحصر به فرد Manufaktur برای تمام خطوط تولید. برای بیش از 30 سال در حال حاضر مشتریان شده اند قادر به افزایش خود را شخصی رویای ماشین با بسیاری از جزئیات فردی از طریق پورشه منحصر به فرد Manufaktur – سمت راست به مطلق کردن یک وسیله نقلیه. از 1 جولای, پورشه طراحی خواهد شد و در حال حاضر نیز ارائه مشتریان در آلمان امکان طراحی الت سنجش فواصل زمانی با توجه به منحصر به فرد و سلیقه شخصی. این خدمات خواهد شد و سپس گسترش به مشتریان در بریتانیا و ایالات متحده آمریکا در ابتدای ماه سپتامبر. در این راه شرکت انتقال مفهوم موفق از پورشه منحصر به فرد Manufaktur از جاده به مچ دست.

"بزرگ وجود دارد تقاضای جهانی برای سفارشی تغییرات سلیقه ای از کارخانه. حدود 90 درصد از تمام 911 مدل شخصی برای مشتریان با استفاده از تجهیزات منحصر به فرد Manufaktur. بیست و پنج درصد از تمام وسایل نقلیه تحویل در سراسر جهان از محصولات این خط عبور منحصر به فرد Manufaktur, کارگاه آموزشی است که در آن مشتری خاص آرزوها نیز به زندگی به ارمغان آورد می گوید:" الکساندر Fabig های شخصی و کلاسیک. "همکاری با پورشه طراحی شده است موفق در طول سال های بسیاری است. از 911 توربو S مجموعه ای منحصر به فرد از طریق به جریان 911 Targa 4S, میراث, طراحی, چاپ, هفت limited-edition پورشه طراحی ساعتهای تطبیق فرد وسایل نقلیه در حال حاضر ارائه شده است."

"با ابتکاری 'طراحی پورشه سفارشی ساخته شده ساعتهای' مفهوم ما در حال حاضر ارائه به مشتریان امکان طراحی یک گاه شمار برای مطابقت با خود فرد پورشه" می افزاید: Jan Becker, مدیر عامل شرکت Porsche Design Group. "دیگر هیچ گاه شمار نام تجاری و یا تولید کنندگان خودرو در حال حاضر ارائه می دهد چنین شخصی و منحصر به فرد, گاه شمار مفهوم با 1.5 میلیون گزینه های طراحی. هر دو این مواد و رنگ از ماشین همراه با انواع چرم و دوخت تزئینی هستند به تصویب رسید از تولید خودرو به صورت سفارشی-ساخته شده در ساعت."

ساعتهای تولید شده در خود شرکت و کارگاه آموزشی در سوئیس و ارائه گسترده بصری و ویژگی های تغییرات سلیقه ای گزینه های. در میان چیزهای دیگر, ممکن است برای انتخاب آزادانه رنگ (تیتانیوم) مورد و شماره گیری مواد و رنگ مچ بند و همچنین طراحی و رنگ اتوماتیک حرکت روتور. مشتریان می توانید از حدود 1.5 میلیون ترکیبات مختلف – هر کدام با توجه به سلیقه شخصی و یا برای مطابقت با خود پورشه 911. در علاوه بر این به پیکربندی با استفاده از مبتنی بر وب طراحی پورشه ساعتهای تنظیم مشتریان همچنین می توانید طراحی و سفارش خود را فردی الت سنجش فواصل زمانی به عنوان بخشی از خودرو مشاوره فرآیند در شرکت پورشه مراکز و یا با کارشناسان در پورشه منحصر به فرد Manufaktur در Zuffenhausen. در تاریخی گیاه 1 ویژه پورشه طراحی ساعتهای مشاوره سالن با نمونه های مختلف و نمایش مدل های ایجاد شده برای این منظور است.

جامع گاه شمار تغییرات سلیقه ای را به واقعی پورشه موضوع

مورد طراحی پورشه سفارشی ساخته شده گاه شمار از تیتانیوم ساخته شده است. مشتریان می توانید بین مهره های شیشه ای-لعنتی یا فولاد تیتانیوم کاربید-پوشش مورد سیاه و سفید. شماره گیری بصری تداعی خوشه ابزار و برگرد مقابله 911. رنگ های قابل برنامه ریزی فردی حلقه در شماره گیری را می توان انتخاب شده از نمای خارجی و داخلی, رنگ ها از یاد ماشین های ورزشی. برای بند مچ دست مشتریان می توانید بین تیتانیوم با بند سیاه و سفید و یا تیتانیوم-رنگ سطح و بند چرم که مواد و رنگ گزینه ها بر اساس داخلی و خارجی از 911 بود. این بند چرم را می توان با دوخت کنتراست واقعی با استفاده از خودرو پورشه موضوع.

این گاه شمار ویژگی های طراحی پورشه WERK 01.100 یک جنبش الت سنجش فواصل زمانی با کورنومتر صدور گواهینامه است که توسعه داده شد ، اتوماتیک گاه شمار بادها خود را به طور خودکار در حالی که استفاده می شود. روتور طراحی شده است که به صورت اختیاری به عنوان یک پورشه طراحی آیکون روتور در سیاه و سفید و یا به عنوان یک روتور در طراحی یا شکل یکی از چرخ های آلیاژی از زمان سری 911. به عنوان یک تطبیق سبک عنصر روتور تاج گذاری توسط متمایز قفل مرکزی با پورشه تاج. یک پیام نام و یا شماره شاسی می تواند در پایین گاه شمار – تبدیل آن به یک پدیده منحصر به فرد در مورد.

در مورد طراحی پورشه و پورشه طراحی ساعتهای

در سال 1963 فردیناند الکساندر پورشه ایجاد شده یکی از مهم ترین طرح اشیاء در تاریخ معاصر با 911. با چشم انداز خود را از حمل و نقل اصول و افسانه پورشه فراتر از مرزهای خودرو او را تاسیس منحصر به فرد با نام تجاری شیوه زندگی طراحی پورشه در سال 1972 است. ماشین ورزشی تولید کننده به دست آورد و سهم در طراحی پورشه در سال 2003 و پورشه طراحی شده است و تماما متعلق به شرکت تابعه پس از 2017. اولین گاه شمار از پورشه طراحی و ساخته شد و در سال 1972 زمانی که ماشین ورزشی تولید کننده به دنبال هدیه ای مناسب برای جشن کار, سالگرد بلند مدت کارکنان. از زمان تاسیس پورشه طراحی ساعتهای AG در ایالت سولوتهورن/سوئیس در سال 2014 همه پورشه طراحی ساعتهای شده است توسعه و تولید در خانه. تولید صورت می گیرد بر اساس ساختار و فرآیندهای ورزشی تولید خودرو – به عنوان مثال فقط در زمان و با تحمل صفر برای نقص.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب