یک چاپگر است که باید برای دفتر خانه خود و بچه های خود را بیش از حد

به عنوان قرنطینه در ادامه من خودم در جایی که من در آغاز از همه از این. من خیلی مطمئن نیستم چقدر دیگر من برای ر

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

به عنوان قرنطینه در ادامه من خودم در جایی که من در آغاز از همه از این. من خیلی مطمئن نیستم چقدر دیگر من برای رفتن به کار از خانه و من در تلاش برای تبدیل دفتر خانه من حتی بیشتر از آن را تقریبا به عنوان به خوبی به عنوان دفتر من تقریبا فراموش شده است. یک کار ضروری است, من فکر می کنم یک چاپگر. اما آن را حتی بیشتر ضروری هنگامی که شما اضافه کردن بچه ها در تابستان و گرما به معادله. در حالی که پرینتر در تقاضای بالا در طول سال تحصیلی آنها نیز یک راه عالی برای نگه داشتن بچه ها خود را سرگرم و از گرمای سوزان. ما گرد کرده ام تا برخی از چاپگرها برای شما و شاید برای بچه های خود را و حتی پرتاب در برخی از فعالیت های سرگرم کننده شما می توانید نسخه قابل چاپ کردن به نگه داشتن تمام خانواده سرگرم.

برای ایجاد تغییر نیاز دارد

HP Officejet چاپگر بی سیم

این بهترین گزینه اگر شما در ایجاد تغییر در اتاق حالت. آن را جمع و جور نسبتا ارزان و دارای یک حالت آرام به خاطر چاپ سر و صدا به حداقل برساند. می آید مجهز به اسکنر و کپی که در مفید آمده است.

به صورت سازگار با محیط زیست دوستی

اپسون EcoTank چاپگر بی سیم

این با استفاده از چاپگر جوهر بطری به جای کارتریج که به معنی جوهر ارزان تر است و شما باید به جای آن کمتر است. آن را همه در یک معنی شما می توانید اسکن و یا کپی به میل قلبی خود را و آن را همراه با جایزه از ویژگی های صدای فعال چاپ.

برای راه اندازی ساده

Canon چاپگر بی سیم

یک چاپگر هرگز نگاه sleeker از این. آن را فوق العاده ساده برای راه اندازی و فقط به عنوان آسان برای استفاده است. این اجازه می دهد تا برای چاپ بی مرز بنابراین شما می توانید چاپ عکس در خانه مانند یک حرفه ای.

برای سرعت

برادر بی سیم پرینتر لیزری

اگر شما نا امید داشتن به پرداخت مقدار زیادی از پول برای جایگزینی کارتریج جوهر این چاپگر برادر است برای شما. آن را به یک عملکرد بالا تونر کارتریج بنابراین شما باید به جای آن کمتر است. و در حالی که آن را موجب صرفه جویی در شما پول آن را نیز به شما صرفه جویی در زمان چاپ در سرعت های تا 27 صفحه در دقیقه است.

برای فعالیت قابل چاپ

Printable ماندالا رنگ آمیزی صفحات: آیا شما با استفاده از این برای خودتان و یا با کودکان خود را, رنگ آمیزی راه بسیار خوبی برای destress.

Printable ماندالا رنگ آمیزی صفحات بازی ها

کلید کیف پول تلفن صلیب کوک: این قابل چاپ صلیب کوک الگوی عالی است. شما نیاز به دریافت بقیه مواد خود را, اگر چه, و شاید شما می خواهید برای اضافه کردن "ماسک" در پایین بیش از حد!

کلید کیف پول تلفن صلیب کوک

بازی فرار اتاق: شما حتی می توانید نسخه قابل چاپ کردن کل بازی در Etsy. این بازی مطمئن شوید که برای نگه داشتن تمام اعضای خانواده را سرگرم.

بازی فرار اتاق

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از macy's, خارج شده, Nordstrom Rack, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب