مترقی ستاره برافراشته در برابر پول در سیاست را به عنوان تیم خود را تحت فشار قرار دادند قوانین انتخابات به حد

Mondaire جونز' پیشنهاد برای موفقیت قدرتمند خانه دموکرات در نیویورک او را در آستانه مترقی ستارگی. اما در حالی ک

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

Mondaire جونز' پیشنهاد برای موفقیت قدرتمند خانه دموکرات در نیویورک او را در آستانه مترقی ستارگی. اما در حالی که او اجرا می شود یک کمپین در وعده مبارزه با فساد و نفوذ پول در سیاست جونز' تیم نیز بی سر و صدا و adeptly sidestepped عمده بودجه مبارزات انتخاباتی قوانین.

جونز یک وکیل و فعال وابسته به progresive خانواده های کارگر و حزب رسما اعلام برنده این هفته در شلوغ دموکراتیک اولیه برای صندلی برگزار شد با تشکر. نیتا Lowey این عضو قدرتمند مجلس تخصیص بودجه که به دنبال انتخاب مجدد. جونز' پیروزی آمد با یک دست کمک از یک سوپر پک تنها اختصاص به حمایت از مبارزات انتخاباتی خود را. مبارزه برای رویای آمریکایی PAC صرف ملاحظه $160,000 از طرف او. آن را از طریق یک شرکت است که تنها چند هفته زودتر به حال شده است برای مشاوره جونز مبارزات انتخاباتی خود را با استفاده از منابع این کمپین تا به حال بی سر و صدا ساخته شده است در دسترس فوق العاده PAC با پول که به نظر می رسد مطرح شده برای فوق العاده PAC با کمپین کمک.

تاکتیک های مبارزات و فوق العاده PAC استفاده می شود برای تکمیل هر یک از تلاش های دیگر به نظر نمی رسد به نقض قوانین محرومیت هماهنگی بین مبارزات سیاسی مستقل spenders حمایت از آنها. در واقع برخی از تاکتیک های شایع روش هایی فوق العاده PAC هماهنگی قوانین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب