یک ردبول وارث که به کشته شدن پلیس با فراری در حالی که مست است در حال حاضر به بازگشت به تایلند

مقامات در تایلند کاهش یافته است تمام اتهامات علیه playboy نوه بنیانگذار شرکت از ردبول که فراری به ضرب زده یک ا

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

مقامات در تایلند کاهش یافته است تمام اتهامات علیه playboy نوه بنیانگذار شرکت از ردبول که فراری به ضرب زده یک افسر پلیس در یک موتور سیکلت در یک بانکوک خیابان در سال 2012.

نفت از Vorayuth Yoovidhaya نشت موتور که آسیب دیده بود از ضربه زدن به افسر موتور سیکلت, چراغ محققان به درب خود را پس از فرار از صحنه تصادف.

Vorayuth که خانواده در میان ثروتمندترین در تایلند, بستری, بودن, مست, زمانی که او ضربه افسر شد اما او بلافاصله دستگیر و بعد از پرداخت مرده افسر خانواده نزدیک به $100,000.

طول طولانی هر چند بی حال بررسی است که منجر به اتهام سرعت ضربه و اجرا و رانندگی بی پروا او فرار از کشور به , نیویورک تایمز گزارش داد. وارث انرژی نوشیدنی ثروت نیز نادیده گرفته و همه پلیس سوال احضار و احضاریه. این هزینه در حال حاضر شده است کاهش یافته و با توجه به اساسنامه محدودیت ها.

با وجود اینکه به عنوان ذکر شده است می خواستم در یک اینترپل حکم بازداشت ثروتمند playboy سفر جهان در خصوصی Red Bull متعلق به جت اقامت آشکارا در اسراف هتل ها و حتی نگه داشتن یک خانه و پورشه در لندن برای زمانی که او بازدید کردند.

سپس به طور ناگهانی در ماه گذشته پرونده بسته شد هر چند اعلام نشده بود ساخته شده تا در این هفته با توجه به بار. سرهنگ سرهنگ Thanawut Sanguansuk اصرار دارد که تمام پروتکل به دنبال انداختن تحقیقات و اتحاد دعوت Vorayuth برای بازگشت به خانه و بدون ترس از دستگیری. "این مورد رو فسخ مطابق با فرایند قانونی" محقق نوشت: در نامه ای که توسط این زمان.

Vorayuth خانواده است گزارش خود را به نیمی از Red Bull امپراتوری; فوربس تخمین زده است که ثروت خود را در حدود 20.2 میلیارد دلار است.

بستگان مرده موتور سیکلت پلیس گفت: آنها انتظار نتیجه, گفتن یک خبرنگار در سال 2013 که ردبول وارث است "قدرتمند است و بسیاری از اتصالات و مقدار زیادی از پول."

این عضو خانواده در ادامه گفت: "اگر شما مردم عادی مثل ما من فکر می کنم در مورد در حال حاضر به پایان رسید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب