منطقه اول: Zain گروه می پیوندد Hedera شورای حکام برای ایجاد یک امن تر و عادلانه تر امن تر اینترنت

● Zain نایب رئیس و مدیر عامل گروه Bader, Al Kharafi: "شورای عضویت فراهم می کند Zain دست اول قرار گرفتن در معرض

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

● Zain نایب رئیس و مدیر عامل گروه Bader, Al Kharafi: "شورای عضویت فراهم می کند Zain دست اول قرار گرفتن در معرض برش لبه و فن آوری های امن در blockchain و گسترده تر توزیع دفتر فن آوری (DLT) فضای رانندگی نوآوری تجارت الکترونیک و B2B در سراسر منطقه"
● Zain می پیوندد نامی فهرست جهانی فورچون 1000 اعضای شورای

Zain گروه [کویت BOURSA (سهام دارای صدای تیک تیک: ZAIN)] پیشرو مخابراتی تلفن همراه مبتکر خدمت 49.5 میلیون مشتری در هشت بازار در سراسر خاورمیانه و آفریقا اعلام کرد این است که پیوستن به بسیار نوآورانه Hedera رئیسۀ.

Zain اولین شرکت از منطقه شرق میانه برای شرکت در شورای پیوستن به یک لیست از معتبر جهانی نوآوران از جمله بوئینگ Deutsche Telekom, DLA Piper, FIS (WorldPay), Google, IBM, ال جی, الکترونیک, Magalu, Nomura, Swirlds, Swisscom Blockchain تاتا ارتباطات دانشگاه کالج لندن و Wipro.

Hedera Hashgraph فراهم می کند نسل بعدی شکل توزیع اجماع است که سریع تر و عادلانه تر و امن تر از سنتی blockchains. این ارائه می دهد یک راه جدید برای افراد یا سازمانهایی که نمی دانند و یا اعتماد به یکدیگر به صورت امن همکاری و داد و ستد آنلاین و بدون نیاز به یک اعتماد واسطه. از طریق مشارکت خود را در Hedera شورای زین گروه را به دست آورید گسترده در اوایل بینش به روند و برنامه های کاربردی در توزیع دفتر فن آوری (DLT) فضا و قادر خواهد بود برای ارزیابی فرصت برای توسعه خدمات در درون خود زمینه بهره برداری است.

Hedera چشم انداز است که برای ایجاد یک امن تر و عادلانه تر امن تر از اینترنت است که در آن جوامع آنلاین می توانید جمعی ایجاد و تکامل مشترک انجمن در فضای مجازی و در آن توسعه دهندگان می توانید به ساخت برنامه های کاربردی قابل اعتماد است که مردم را قادر می سازد به بازی و با هم کار کنند. کاربران نهایی نیز خواهد بود قدرت را به خرید و فروش کالا و خدمات با خیال راحت و ایمن بدون ضامن مرکزی سازمان خود را با اطلاعات و حفظ حریم خصوصی.

به عنوان یک پیشرو در منطقه ای زندگی دیجیتالی اپراتور Zain به طور مداوم به نظر می رسد به راه های فن آوری می تواند ارائه راه حل های جدید برای آن فرد و کسب و کار مشتریان در حالی که همچنین بهبود خود عامل بهره وری است. بعلاوه Hedera Hashgraph تکنولوژی انحصاری پلتفرم آدرس های جهانی مسئله مهم محیط زیست به عنوان قدرت خود استفاده فوق العاده کارآمد با استفاده از بخشی از برق که blockchain سیستم عامل استفاده کنید. این است که در خط با Zain گروه عضویت و تعهد به افشای کربن پروژه فراهم می کند که یک گزارش چارچوب و راهنمایی برای پرداختن به تغییرات آب و هوا.

Zain نایب رئیس و مدیر عامل گروه Bader, Al Kharafi اظهار داشت: "ما احساس هدف از به پیوستن به Hedera شورای حکام که متعدد آبی تراشه نوآوری محور تمام سازمان های علاقه مند به رانندگی توسعه blockchains و گسترده تر DLT فضایی که ما در حال حاضر به ذکر است فوق العاده بالقوه است. شورای عضویت فراهم می کند Zain دست اول قرار گرفتن در معرض برش لبه و امن فن آوری است که نوآوری از طریق تجارت الکترونیک و B2B در سراسر منطقه است."

Al-Kharafi ادامه داد: "از دیدگاه خود ما در این لیست در حال رشد از خدمات جدید و برنامه های ما و همچنان به توسعه در زمینه هایی مانند گروه API platform; تلفن همراه پول و fintech; e-health; هواپیماهای بدون سرنشین; اینترنت از چیزهایی; و 5G تمام قرض خود را به افزایش بیشتر از طریق blockchain و دیگر توزیع دفتر فن آوری. شرکت ما در شورا نیز صحبت می کند به یکی دیگر از ستون Zain شرکت استراتژی است که به همکاری با پیشرو صنعت بازیکنان برای رسیدن به پایاپای نتایج و در نتیجه بهبود محصولات و خدمات ما می تواند ارائه به مشتریان ما است."

Hedera با هدف تحقق بخشیدن به چشم انداز خود را برای ایجاد یک امن تر و عادلانه تر امن تر اینترنت از طریق تمرکز بر پرداختن به چهار چالش اساسی به تصویب عمومی DLT - تکنولوژی و امنیت و ثبات و حاکمیت. برای چشم انداز برای ارائه موثر نتایج شبکه نیاز به حکومت نمایندگان از طیف گسترده ای از بخش های بازار و جغرافیای هر یک با تخصص در سطح جهانی در صنايع مربوطه خود را.

Mance Harmon, مدیر عامل شرکت Hedera اظهار داشت:"ما بسیار خوشحال به Zain گروه پیوستن به شورا داده شده این شرکت در صدا سابقه و نوآوری و حرفه ای در توسعه و تحویل از برش لبه های تلفن همراه خدمات و برنامه های کاربردی. ما معتقدیم این شورا خواهد بود غنی شده تا حد زیادی توسط این سازمان برای پیوستن به ما از منطقه شرق میانه با توجه Zain گروه هشت کشور رد پای. ما امیدواریم که Zain را استفاده کامل از این فرصت را به تجربه خود را در hashgraph و توزیع دفتر فن آوری و به دست آوردن دانش دست اول از فن آوری های جدید و استفاده از موارد توسعه در Hedera شبکه است."

این Hedera حاکم بر شورا اعضای کمک تخصص فنی برای مدیریت ویژگی های نقشه راه کسب و کار و تخصص به توصیه در عملیات کسب و کار و تخصص حقوقی برای کمک به حرکت در حال تحول نظارتی محیط زیست است.

در مورد زین گروه
Zain پیشرو ارتباطات اپراتور در سراسر خاورمیانه و آفریقا ارائه mobile voice و data ارائه خدمات به بیش از 49.5 میلیون مشتریان فعال و سالانه گردش مالی در حدود US$5.5 میلیارد از 31 دسامبر 2019. با حضور تجاری در 8 کشور زین عمل در: کویت, بحرین, عراق, اردن, عربستان سعودی, سودان و سودان جنوبی. در لبنان گروه مدیریت 'لمسی' به نمایندگی از دولت است. در مراکش, Zain یک 15.5 درصد از سهام خود در 'INWI' از طریق یک سرمایه گذاری مشترک. Zain ذکر شده است در کویت بورس (سهام دارای صدای تیک تیک: ZAIN). ما توصیه می کنیم سرمایه گذار جامعه دانلود "Zain گروه روابط سرمایه گذار" نرم افزار تلفن همراه. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ایمیل info@zain.com و یا بازدید از: www.zain.com;
www.facebook.com/zain;
www.twitter.com/zain;
www.youtube.com/zain;
www.instagram.com/zaingroup;
www.linkedin.com/company/zain

در مورد Hedera
Hedera Hashgraph سرمایه گذاری-کلاس های عمومی توزیع لجر برای ساخت غیر متمرکز برنامه های کاربردی. توسعه دهندگان می توانند در ساخت امن و عادلانه فروزان سریع برنامه های غیر متمرکز در بالای Hedera پلت فرم. دکتر Leemon بیرد, Hedera Hashgraph از بنیانگذاران و رئیس دانشمند و Mance هارمون از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Hedera اختراع پیشگامانه hashgraph تکنولوژی پس از کار با هم در ایالات متحده و آکادمی نیروی هوایی و به عنوان بنیانگذاران سه نفر امنیت BlueWave امنیت و Swirlds, Inc. برای اطلاعات بیشتر https://www.hedera.com و یا دنبال ما را در توییتر @hashgraph و تلگراف در تی.من/hashgraph یا اختلاف در https://www.hedera.com/discord. این Hedera whitepaper می توان در یافت https://www.hedera.com/whitepaper



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب