یک نور افکن در ایران محصولات: تجلیل از برندگان جایزه نقطه قرمز در Instagram

این برندگان از Red Dot Award: Product Design 2020 باید مفتخر شده است در یک سپاسگزار و استثنایی شیوه ای. خود را

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

این برندگان از Red Dot Award: Product Design 2020 باید مفتخر شده است در یک سپاسگزار و استثنایی شیوه ای. خود را برجسته طراحی دستاورد جشن گرفته شد در این رقابت ها را Instagram کانال به عنوان بخشی از Red Dot Design هفته. پیروان ارائه شد یک برنامه هیجان انگیز این برنامه شامل بحث های زندگی, متخصص, ویدئو کنفرانس پانل و همچنین به عنوان منحصر به فرد بینش داوری روند و ویژه نمایشگاه در موزه طراحی نقطه قرمز اسن. وجود دارد دو راه ارتباطی با برندگان نیز بیان خود لذت برنده شدن جایزه در طول هفته است.

یک هفته تمرکز بر طراحی خوب

تنها بهترین مطالب دریافت جایزه از Red Dot داوران. این محصولات نمره بسیار در تمام سطوح طراحی و مباهات فوق العاده زیبایی را به عنوان به خوبی به عنوان طبقه بالا با کیفیت استفاده کنید. قابل توجه موفقیت از طراحان و شرکت های مسئول اشیاء به رسمیت شناخته شده بود در طول Red Dot Design هفته – و نه فقط برای یک روز است که به طور معمول مورد, اما برای کل هفته. هر روز اختصاص داده شده بود به موضوع های مختلف. موفقیت از 76 نقطه قرمز: بهترین بهترین ها معرفی شدند جشن در روز شنبه در حالی که سه شنبه دیدم نور افکن تغییر عروسکهای باربی, Red Dot: تیم طراحی از سال 2020. همه از شنبه اختصاص داده شده بود به Jean-Claude Biver برنده Red Dot: شخصیت جایزه. سه برندگان نمایشگاه در موزه طراحی نقطه قرمز اسن ارائه شده در یک راه غیر متعارف در روز پنج شنبه. روز جمعه تمرکز بر روی ویژگی های کیفی از برندگان جایزه جدید metacategories "محصولات هوشمند" و "محصولات نوآورانه". همه کسانی که علاقه مند می تواند این هفته کل برنامه در برجسته بر روی نقطه قرمز را Instagram profile (@reddotaward_productdesign).

یک نوع متفاوت از مراسم جایزه

نقطه قرمز بود و نه تنها به ارائه مطالب هیجان انگیز. نیز وجود دارد مقدار زیادی از پست ها و ارتباطات در برندگان حساب های. آنها خود را دریافت غنائم و گواهینامه ها توسط پست در پیشبرد. عکس ها و دیدگاه های برف, به سلامتی, پیروزی, آهنگ ها و کلمات نشان داد که برندگان شادی در برنده شدن یک جایزه در رقابت است. برندگان در زمان بخشی از سراسر جهان است. اگر چه هر کس درگیر شدن در Red Dot Design هفته از خانه وجود دارد مقدار زیادی از چت و ارتباطی که ایجاد یک فضای مشترک برای جشن.

ارائه برنده جایزه محصولات

آنلاین نمایشگاه و نقطه قرمز طراحی سالنامه 2020/2021 خواهد شد که منتشر شده در 20 جولای, در حال حاضر این سال برنده محصولات با کیفیت بالا. این نشریات شامل شرح مفصلی هیئت منصفه توضیحات و تصاویر مفید است که منعکس کننده' اشیاء با کیفیت استثنایی. برای همه کسانی که ترجیح می دهند برای دیدن محصولات در محل آن است که ارزش به بازدید از موزه طراحی نقطه قرمز اسن. برندگان نمایشگاه "نقاط عطف در طراحی معاصر 2020/2021" و "طراحی در مرحله 2020/2021" و همچنین "Onnellisuus – طراحی شده توسط Fiskars" ویژه نمایشگاه ایجاد شده توسط Red Dot: تیم طراحی از سال 2020 نشان می دهد دولت از هنر در طراحی محصول و هیجان انگیز ارائه بینش به تحولات جاری و روند.

- به آنلاین نمایشگاه

- به نقطه قرمز را Instagram کانال



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن