AACC راه اندازی یک رقابت جدید برای حمایت از تحقیقات نوآورانه در تست تشخیصی

AACC جهانی علمی و پزشکی, سازمان های حرفه ای اختصاص داده شده به سلامتی بهتر از طریق آزمایشگاه پزشکی با خوشحالی

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

AACC جهانی علمی و پزشکی, سازمان های حرفه ای اختصاص داده شده به سلامتی بهتر از طریق آزمایشگاه پزشکی با خوشحالی به اعلام یک رقابت جدید است که به حمایت از تحقیقات برش لبه است که می تواند به طور قابل توجهی بهبود تست تشخیصی و مراقبت از بیمار است. برندگان این رقابت را دریافت نمونه مجموعه ای از AACC جهانی بانک نمونه که شامل نمونه های خون از صدها نفر از افراد سالم که شد جمع آوری شده برای کمک به مطالعات پزشکی.

کسب اطلاعات بیشتر و درخواست برای رقابت در اینجا: https://www.aacc.org/science-and-practice/universal-sample-bank/usb-research-prize-competition

به عنوان COVID-19 همه گیر است بنابراین کاملا مصور با کیفیت بالا و تست های بالینی ضروری برای هر دو مراقبت از بیمار و سلامت عمومی است. بنابراین بسیار مهم است که دانشمندان در زمینه آزمایشگاه پزشکی باید منابع آنها نیاز به تحقیق و توسعه این آزمون است. این است که نه تنها جدایی ناپذیر برای بهبود تشخیص و درمان شرایط پزشکی موجود در سراسر هیئت مدیره, اما همچنین برای حصول اطمینان از که جهان بهتر آماده بعدی جدید بحران بهداشت عمومی پدیدار می شود. آزمایشگاه تحقیقات پزشکی مواجه است بسیاری از چالش های جدید با توجه به ادامه گسترش COVID-19 اما یکی از آنها این است که دانشمندان در حال حاضر با داشتن مشکل به دست آوردن تعداد زیادی از نمونه از افراد سالم را برای مطالعات خود را. AACC جهانی بانک نمونه می تواند کمک به پر کردن این نیاز از آنجا که همه از نمونه های آن شامل جمع آوری شد قبل از زمان شیوع.

2020 AACC تحقیقات جایزه رقابت خواهد جایزه به برندگان سه با مجموعه نمونه از جهانی بانک نمونه هر کدام به ارزش تا $25,000. این نمونههای خون از یک قومی و جغرافیایی متنوع و جمعیت بیش از 700 نفر و هر مجموعه ای می آید با گوشیهای د-شناسایی سلامت غربالگری اطلاعات برای نمونه اهدا کنندگان. این رقابت ها به روی همه باز است آزمایشگاه پزشکی حرفه ای که هر دو AACC از اعضای وابسته به یک نهاد علمی و همچنین هر گونه تحقیقات علمی تیم که شامل حداقل یک AACC عضو و کار که با هدف پیشبرد آزمایشگاه بالینی تشخیص و مراقبت از بیمار است. هر چند دانشمندان در تمام مراحل مشاغل خوش آمدید, به درخواست, رقابت خواهد اولویت را به اوایل زندگی حرفه ای محققان.

"این COVID-19 همه گیر است درخشید کانون توجه بر اهمیت کار AACC, اعضای, و چگونه مهم علوم آزمایشگاهی است که برای حل چالش مراقبت از بیمار و مشکلات سلامت عمومی" گفت: AACC مدیر عامل جانت B. Kreizman. "این بیماری همه گیر است و همچنین ارائه آزمایشگاه با چالش های بی سابقه ای. در این صورت از این AACC امیدوار است این رقابت را فراهم می کند پشتیبانی اعضای ما نیاز به ادامه تحقیقات حیاتی حتی به عنوان آنها نیز در ادامه به ارائه تست که خیلی ضروری حاوی شیوع."

کسانی که واجد شرایط برای شرکت در این مسابقه می توانید خرید مجموعه نمونه از AACC جهانی بانک نمونه در اینجا.

در مورد AACC

اختصاص داده شده برای دستیابی به سلامت بهتر آزمایشگاهی پزشکی, AACC به ارمغان می آورد با هم بیش از 50,000 آزمایشگاه بالینی متخصصان و پزشکان و دانشمندان و رهبران کسب و کار از سراسر جهان متمرکز شیمی بالینی مولکولی تشخیص اسپکترومتری جرمی ترجمه, پزشکی, آزمایشگاه, مدیریت و مناطق دیگر از پیشرفت علوم آزمایشگاهی. پس از سال 1948 AACC کار کرده است برای پیشبرد منافع مشترک در این زمینه ارائه برنامه هایی که پیشبرد همکاری های علمی و دانش و تخصص و نوآوری است. برای اطلاعات بیشتر www.aacc.org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب