AADAI و Andhaghaaram مدرج با DaVinci Resolve استودیو توسط G. Balaji

Blackmagic Design اعلام کرد هند بر اساس سینمای دیجیتال طراح و نقاش G. Balaji استفاده DaVinci Resolve استودیو ب

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

Blackmagic Design اعلام کرد هند بر اساس سینمای دیجیتال طراح و نقاش G. Balaji استفاده DaVinci Resolve استودیو به درجه های اخیر, هندی, ضربه فیلم "AADAI" و آینده "Andhaghaaram."

کار بر روی ده ها تن از ویژگی های فیلم و تلویزیون را نشان می دهد Balaji آغاز کار خود را به عنوان یک ویرایشگر فیلم قبل از حرکت به DIT و نقاش کار می کنند. پس از 2015 او استفاده کرده است DaVinci Resolve استودیو در بیش از 30 فیلم برای هر دو تصحیح رنگ در پس از تولید و در مجموعه روزنامه کار می کنند.

"AADAI" یک ضربه هیجان انگیز فیلم که منتشر شد برای تئاتر توزیع در هند و در سراسر جهانی جریان های شبکه های 2019. فیلم زیر یک روحیه رایگان دختر بچه Kamini که تا به حال تبدیل شدن به معروف ایجاد اینترنت فیلم شوخی. یک شب او شوک زندگی خود را هنگامی که او در می یابد خودش به تنهایی و در یک ساختمان رها شده پس از اواخر شب و مجبور است به صورت او گذشته است.

حتی اگر یک تیره, هیجان انگیز, Balaji وظیفه بود با ایجاد یک پر جنب و جوش و رنگارنگ احساس به شخصیت اصلی صرف نظر از موقعیت های خطرناک و ترسناک مکان او خودش را می یابد در. در خصوص Balaji تا به حال به اطمینان حاصل شود که Kamini پوست تن بودند در مقایسه با خاکستری ساختمان رها شده او خودش را در حالی که در همان زمان به اطمینان حاصل شود مخاطب احساس او را در یک بسیار خطرناک و خصمانه محیط زیست است.

"با این فیلم ما تا به حال به ماندن درست به فیلمبردار زیبایی شناسی و سبک بصری و قصد که او در آن شات فیلم است. نرم کنتراست و رنگ های پر جنب و جوش تر ساخته شده مطمئن شوید که بیننده را مربوط به آن را به عنوان اگر آن را بزرگتر از زندگی است. بزرگترین چالش ما تا به حال برای غلبه بر این بود که چگونه برای مدیریت و گوشت تن سرب به طور مداوم در طول فیلم" Balaji توضیح داد. "برای انجام این کار ما نیاز اصلی بازیگر پوست به پاپ و استفاده از فیروزه ای و نارنجی با پوست در منطقه نارنجی و بقیه خاکستری ساختمان در فیروزه ای در منطقه است."

به ceate نگاه پر جنب و جوش برای سرب شخصیت او متکی DaVInci Resolve چهره پالایش OpenFX پلاگین به شدت به نرم کردن چهره پاپ نگاه از چشم او و حفظ مداوم پوست تن. او قادر به به طور خودکار تجزیه و تحلیل و پیگیری شخصیت چهره با قابلیت تشخیص چهره را طرح و ساختار و سپس قادر به کلاس به صورت جداگانه از بقیه از صحنه است.

فراتر از تنظیم برای نگاه Kamini, Balaji وظیفه بود با ایجاد یک حس گریم خطر در اطراف بازیگر. "ما با استفاده از حل و فصل فیلم امولسیون اثر با حل منحنی ویژگی برای جلب توجه مخاطبان به خطر است. منحنی ویرایشگر به من اجازه داد تا به سرعت کار می شود و قادر به به طور کامل کنترل و ایجاد یک نگاه گرم است که متفاوت از نگاه و احساس از سرب است. ما ایجاد یک گره تنها با این نگاه ما می خواستیم و پس از آن افزایش و کاهش این نگاه با استفاده از حل کلیدی سطح خروجی برای مطابقت با هر ضربه که واقعا مفید" او ادامه داد.

با فیلم, Balaji می خواستم برای شکستن کلیشه چگونه هند نشان داده شده است.

"هند سرزمین رنگ های زنده و ما می خواستیم به آنها افزایش و آن را نشان می دهد. ما یک فیلم به نام Aandavan Kattalai که در آن برخورد ما با رنگ های بسیار ماهرانه در حالی که در AADAI ما تحت فشار قرار دادند آن را به جنب و جوش. ما یک طیف گسترده ای از بلوز قرمز و پرتقال در هر دو این فیلم ها و حل و فصل ما با استفاده از رنگ در مقابل نشسته منحنی با یک ساخته شده در رنگ منحصر به فرد شکل موج برای بررسی که از رنگ ها به اوج خود رسید و در نتیجه کنترل آنها به ما نیاز دارند" او گفت:.

Balaji همچنین با استفاده از DaVinci Resolve استودیو در آینده, تاریک, درام "Andhaghaaram." این فیلم به شرح زیر کور سحر و مبارزه برای بقا, شسته کریکت مبارزه برای رهایی و متروک روانپزشک تلاش برای احیای سرب که همه آنها را به یک دخمه پرپیچ و خم از ابهام در حالی که زندگی خود را در هم تنیده شده در web of deceit, ترس و تاریکی است.

"من سعی می کنم به رویکرد این پروژه های مختلف کار من در فیلم های مختلف, اما نه به عنوان ژانرهای مختلف با پالت رنگ های مختلف. از خنثی طبیعت بر اساس تصاویری برای فیروزه ای و نارنجی به جزئیات در سایه های عمیق. با حل و فصل من تمام ابزار های مختلف من نیاز به ایجاد هر چه نگاه من نیاز و با تکیه بر ویژگی های مانند قاب.io یکپارچه برای, بررسی, تنظیم کلیپ برای ایجاد خاص به نظر می رسد مجموعه ای از کلیپ ها در یک بروید تثبیت کننده تصویر در صفحه ویرایش و عصبی جدید موتور ویژگی های مانند تا پوسته پوسته شدن فیلم" او توضیح داد.

"Davinci Resolve اجازه می دهد تا فیلمسازان مستقل مثل من به حرکت از سرمقاله به دیجیتال فیلمبرداری به نقاش. دسترسی محدوده قیمت و متنوع مجموعه ابزار نیست و ممکن است با سایر نرم افزار ها" Balaji به پایان رسید.

مطبوعات عکاسی

عکس محصول از DaVinci Resolve استودیو و همچنین دیگر Blackmagic طراحی محصولات در دسترس هستند www.blackmagicdesign.com/media/images.

در مورد Blackmagic Design

Blackmagic طراحی ایجاد جهان را با بالاترین کیفیت ویرایش ویدئو, محصولات, دیجیتال, فیلم, دوربین, رنگ, کجا, مبدل ویدئو, مبدل تصویری, نظارت, روتر, زندگی سیستمهای تولید دیسک ضبط موج مانیتور و زمان واقعی اسکنر فیلم, برای فیلم سینمایی, پست, تولید و پخش تلویزیونی صنایع. Blackmagic طراحی DeckLink ضبط کارت راه اندازی یک انقلاب در کیفیت و قیمت در پست تولید در حالی که این شرکت امی™ برنده جایزه داوینچی تصحیح رنگ محصولات را تحت سلطه تلویزیون و سینما از سال 1984. Blackmagic Design همچنان شکستن زمین نوآوری از جمله 6G-SDI و 12G-SDI محصولات و stereoscopic 3D و Ultra HD گردش. دهکده جهانی پیشرو در تولید پست سردبیران و مهندسین Blackmagic طراحی دفاتر در ایالات متحده آمریکا, انگلستان, ژاپن, سنگاپور و استرالیا است. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به www.blackmagicdesign.com.

دانلود دارایی

AADAI و Andhaghaaram 1 - 2000x833 - 2939 KB - دانلود تصویر

AADAI و Andhaghaaram 2 - 2000x838 - 2005 KB - دانلود تصویر

AADAI و Andhaghaaram 3 - 2000x1500 - 2920 KB - دانلود تصویر

AADAI و Andhaghaaram 4 - 2000x833 - 1152 KB - دانلود تصویر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن