AB InBev هند پاسخ به تماس برای کمک به محافظت از 1.5 میلیون کارگران خط مقدم

بیش از 1.5 میلیون, بهداشت و درمان, اجرای قانون و کارکنان دولت در سراسر هند در حال حاضر دسترسی به منابع حیاتی ب

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

بیش از 1.5 میلیون, بهداشت و درمان, اجرای قانون و کارکنان دولت در سراسر هند در حال حاضر دسترسی به منابع حیاتی برای محافظت از آنها را در حالی که مبارزه با این بیماری همه گیر به لطف کمک های ساخته شده توسط AB InBev.

به عنوان یک شریک به ما جوامع محلی تیم ما دعوت برای تجهیزات برای محافظت از کسانی که خدمت در خط مقدم در این کشور اکثر مناطق تاکید کرد. با راهنمایی از سازمان های دولتی کشور ما ارائه شده 40,000 لیتر ضد عفونی کننده دست و 25,000 ماسک محافظ که تحویل داده شده اند به قرنطینه امکانات بیمارستان ها و ادارات دولتی در دهلی نو, Maharashtra, هاریانا و اوتار پرادش با بیشتر برای آمدن در سراسر کشورهای دیگر در کشور است.

AB InBev جهانی نام تجاری Budweiser نیز هدایت می شوید که قبلا برنامه ریزی ورزشی و موسیقی حمایت برای کمک بیشتر در خطر ابتلا به کارگران است. نام تجاری توسعه یافته و منحصر به فرد در خانه تجربه به نام "BUDXHOME' به حفظ شبانه جامعه به شدت متاثر از بحران است. در ارتباط با آهنگ ستاره الهی و سازمان هایی مانند GiveIndia و PharmEasy نام تجاری پرداخت یک بیعت و افزایش بودجه برای حمایت از خط مقدم کارگران از طریق ابتکار با عنوان "پروژه سلام'.

تا بعد, AB InBev هند را گسترش خواهد تلاش خود را برای حمایت از طرح های دیگر با هدف نگه داشتن مردم در امن و سالم در مبارزه با COVID-19.

این طرح ها فقط چند نمونه از آنچه که همکاران ما و همکاران در حال انجام در سراسر جهان با نبوغ و درست حس مالکیت. مشاهده بیشتر درباره AB InBev پاسخ به همه گیر در اینجا.

#TogetherAtADistance



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب