Accenture فدرال خدمات تعلق می گیرد و موقعیت در USPTO هوشمند اتوماسیون نوآوری خدمات پشتیبانی قرارداد

Accenture فدرال خدمات (AFS) یک شرکت تابعه از شرکت Accenture, (NYSE: ACN) اعطا شده است یک موقعیت در ایالات متحد

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

Accenture فدرال خدمات (AFS) یک شرکت تابعه از شرکت Accenture, (NYSE: ACN) اعطا شده است یک موقعیت در ایالات متحده ثبت اختراع و علائم تجاری دفتر (USPTO) هوشمند اتوماسیون و نوآوری خدمات پشتیبانی (IAISS) پتو قرارداد خرید (BPA) a multi-جایزه قرارداد خودرو.

پنج سال BPA است به ارزش تا $50 میلیون و منتشر شد توسط USPTO را مدیر ارشد فناوری اطلاعات. محدوده کار شامل خلبانی, تست و پیاده سازی فن آوری های پیشرفته مانند هوشمند اتوماسیون و هوش مصنوعی (AI) microservices ماشین, یادگیری, زبان طبیعی, پردازش, رباتیک اتوماسیون فرآیند و blockchain. هدف از IAISS است برای تبدیل فرآیندهای کسب و کار و افزایش ماموریت تحویل. آن را به تنظیم یک چارچوب استاندارد برای نوآوری در USPTO و می تواند در خدمت به عنوان یک مدل در سراسر دولت فدرال است.

افغانی و Google Cloud شروع به کار با USPTO برای کمک به این سازمان بیش از 9000 ثبت اختراع بازرسان به سرعت در حال انجام دقیق تر جستجوهای توسط افزایش خود را در قضیه ابزارهای جستجو با AI. راه حل جدید — ایجاد شده توسط ادغام گوگل یادگیری ماشین مدل با Accenture, طراحی نمونه سازی و علم داده ها قابلیت — کمک به گسترش بازرسان' تخصص در ثبت اختراع فرایند جستجو.

"ما هیجان زده برای کمک به USPTO از طریق محیط مشترک از Accenture فدرال دیجیتال, استودیو, به اهرم راه حل های نوآورانه به منظور افزایش ماموریت عملیات" گفت: ایرا Entis, Accenture فدرال خدمات رشد و استراتژی منجر شود. "استودیو ما تیم با استفاده از پیشرفته نرم افزار نمونه سازی اعمال داده های اطلاعاتی و سرویس تخصص در طراحی از آبدره — Accenture تعاملی را طراحی و نوآوری مشاوره — برای کمک به مشتریان در سراسر همه بخش های دولت فدرال ایجاد شهروند-مردم-محور ابزار"است.

همجنس معاون رئیس جمهور برای Google Cloud جهانی در بخش عمومی گفت: "ما هیجان زده به درخواست ما مقیاس پذیر امن زیرساخت ها و آخرین راه حل های هوش مصنوعی در جهت کمک USPTO بهبود چگونه آن را انجام ثبت اختراع جستجو. امید ما این است که این ابزار ارائه خواهد شد هر کس —از آمدن به کسب و کارهای بزرگ—با کیفیت بالاتر حق ثبت اختراع نتایج جستجو است که به معنی بیشتر قابل اعتماد ثبت اختراعات به طور کلی."
 
در مورد Accenture فدرال خدمات
Accenture فدرال خدمات تماما متعلق به شرکت تابعه از شرکت Accenture (NYSE: ACN) است یک شرکت ایالات متحده با دفاتر در آرلینگتون ویرجینیا. Accenture فدرال کسب و کار در خدمت هر دولت در سطح وزارت و 30 از بزرگترین فدرال سازمان. Accenture فدرال خدمات تبدیل ایده های جسورانه به دستیابی به نتایج مطلوب برای مشتریان در دفاع, هوش, امنیت عمومی, نظامی و غیر نظامی سازمان بهداشت و درمان. اطلاعات بیشتر در www.accenturefederal.com.
 
در مورد Accenture
Accenture پیشرو جهانی حرفه ای شرکت خدمات ارائه طیف گسترده ای از خدمات در استراتژی و مشاوره, سلامت, فناوری و عملیات های دیجیتال با قابلیت های سراسر همه از این خدمات است. ما ترکیب بی نظیر تجربه و تخصصی قابلیت های سراسر بیش از 40 صنایع — طراحی شده توسط بزرگترین شبکه ای از فن آوری های پیشرفته و هوشمند عملیات مراکز. با 509,000 مردم خدمت به مشتریان در بیش از 120 کشور Accenture به ارمغان می آورد نوآوری مستمر برای کمک به مشتریان بهبود عملکرد خود و ایجاد ارزش پایدار در سراسر شرکت است. دیدار ما در www.accenture.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن