Accenture دریافت شریک از سال' جایزه از Pegasystems برای هشتمین سال متوالی

Accenture (NYSE: ACN) دریافت کرده است سه سال 2020 Pega شریک جوایز از Pegasystems Inc., شرکت نرم افزاری توانمند

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

Accenture (NYSE: ACN) دریافت کرده است سه سال 2020 Pega شریک جوایز از Pegasystems Inc., شرکت نرم افزاری توانمند سازی دیجیتال تحول در جهان شرکت های پیشرو از جمله شریک زندگی سال هشتم سال در یک ردیف. جوایز تشخیص Accenture اثبات توانایی رانندگی تحول کسب و کار و مشتری ارزش با Pega فن آوری است.

Accenture موفق به دریافت جوایز زیر:

  • شریک سال — به صورت کلی برتری و دستاوردهای end-to-end تحول و نوآوری در سراسر شرکت در سراسر جهان است.
  • برتری در رشد و تحویل — برای رانندگی قابل توجهی در کسب و کار تاثیر و نتایج موفقیت آمیز در سراسر بازارهای جهانی است.
  • برتری در انتقال دیجیتال — برای Accenture 1:1 مشتری تعامل تحول کار با Rabobank منجر به بیش از 100 میلیون دلار در درآمد و هزینه صرفه جویی.

Rabobank یکی از بانک ها در هلند در خدمت بیش از 10 میلیون مشتری در 40 کشور جهان است. پس از همکاری با شرکت Accenture بانک با موفقیت تبدیل آن تعامل مشتری با استفاده از قابلیت های آخرین Pega فن آوری اجازه می دهد آن را به رسیدن به مشتریان از طریق بسیار شخصی و مربوط به فعل و انفعالات سوخت اطلاعات در زمان واقعی. Accenture تجربه در انتقال دیجیتال چالاک و تحویل آن عمیقا ماهر Pega تیم ساخته شده این امکان را به رقمی چندین مشتری فرآیندهای در زمان ثبت. برای مثال انتشار Rabobank بازاریابی برنامه زنده رفت فقط در سه ماه بر وب و تلفن همراه کانال های با حدود چهار برابر افزایش در نرخ توانید از طریق کانال های وب. دیجیتالی توسعه روند اجرا برای کمک به جمع آوری گم شده و داده های مشتری رفت و زنده در عرض 1.5 ماه و در نتیجه 90 درصد تکمیل جمع آوری داده ها.
 
"Rabobank گسترده است و حضور محلی, و ما می خواستیم تا مطمئن شوید که شخصی نامزدی را ترجمه کنید به دیجیتال ما فعل و انفعالات در حالی که باز کردن درب برای مشتریان جدید است." گفت: Martijn Hagens ارشد تحویل مدیر فروش و مشتری فرآیندهای Rabobank. "با Accenture کمک ما قادر به پیاده سازی Pega فن آوری است که در حال رانندگی نامزدی کاهش هزینه ها و ارائه بهتر نتایج کسب و کار."
 
دیوید Steuer, مدیر عامل شرکت Accenture نرم افزار هوشمند خدمات مهندسی افزود: "Accenture متعهد به ارائه پایان به پایان تحولات برای مشتریان ما با Pega راه حل های که توسط 27 Pega شریک جایزه ما برنده بیش از 11 سال گذشته – بیش از هر دیگر شریک اتحاد به تاریخ. ما مشتاقانه منتظر ادامه برای کمک به مشتریان ما باز ارزش جدید با Pega فن آوری."
 
"Accenture نشان داده است سطح برجسته ای از نوآوری در ارائه Pega-بر اساس راه حل هایی که کمک به حل مشترک ما مشتریان مهم ترین چالش های کسب و کار" گفت: Ken Nicolson, معاون رئیس جمهور, جهانی, اتحاد Pegasystems. "ما تبریک Accenture در دریافت این جوایز و مشتاقانه منتظر ادامه ما مشارکت قوی در سال 2020 و فراتر از آن."

یک پلاتین-سطح Pega مشاوره شریک Accenture بیش از 7,750 حرفه ای پوشا 42 کشور ماهر در Pega راه حل های بیش از 3400 Pega گواهینامه. بیش از چهار سال گذشته Accenture انجام داده است بیش از 550 Pega مشتری درگیری اعمال نفوذ عمیق خود در صنعت قابلیت برای کمک به ارائه فرآیندی به کار در سراسر ارتباطات, رسانه, تکنولوژی, خدمات مالی, بهداشت و خدمات عمومی علوم زندگی و خطوط هوایی و صنایع خودرو.

برای کسب اطلاعات بیشتر در Accenture و Pegasystems بازدید www.accenture.com/pega.
 
در مورد Accenture
Accenture پیشرو جهانی حرفه ای شرکت خدمات ارائه طیف گسترده ای از خدمات در استراتژی و مشاوره, سلامت, فناوری و عملیات های دیجیتال با قابلیت های سراسر همه از این خدمات است. ما ترکیب بی نظیر تجربه و تخصصی قابلیت های سراسر بیش از 40 صنایع — طراحی شده توسط بزرگترین شبکه ای از فن آوری های پیشرفته و هوشمند عملیات مراکز. با 513,000 مردم خدمت به مشتریان در بیش از 120 کشور Accenture به ارمغان می آورد نوآوری مستمر برای کمک به مشتریان بهبود عملکرد خود و ایجاد ارزش پایدار در سراسر شرکت است. دیدار ما در www.accenture.com.
 
کپی رایت © 2020 Accenture. تمام حقوق محفوظ است. Accenture و آن آرم علائم تجاری از شرکت Accenture.

آخرین مطالب