متهم Incel Bombmaker نوشت: از انتقام 'سیاه': فدرال

ویرجینیا مرد با الهام از بدنام "incel" جرم تیرانداز الیوت Rodger رویا پردازی در مورد منفجر کردن یک مرکز خرید و

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

ویرجینیا مرد با الهام از بدنام "incel" جرم تیرانداز الیوت Rodger رویا پردازی در مورد منفجر کردن یک مرکز خرید و کشتن "سیاه" با توجه به FBI استشهاد.

در ژوئن 2, کول کرینی از Richlands ویرجینیا نشان داد تا در پرچ دره مرکز پزشکی با یک دست قطع شده. چند انگشت در کرینی دیگر دست نیز رفته و او زخم گلوله به گردن و گلو. یک کلانتر محلی معاون وارد به مصاحبه Carini که ادعا خود را وحشتناک صدمات حاصل از باغبانی تصادف.

اما چیزی اضافه نمی کند. پلیس که می دانستند Carini, 23, قبلا به اعدام محکوم شده در مواد منفجره اتهامات کردم یک حکم جستجو برای خانه خود و به نام در اف بی آی است.

زمانی که محققان به محل اقامت آنها در بر داشت یک دنباله از خون پیشرو از یک وانت پارک شده در جلوی خانه به جلوی درب خانه و تا از پله ها به طبقه دوم اتاق خواب با توجه به استشهاد. پس از پله بیش از یک "رنگ گوشت ماده ای است که...شبیه یک تکه از پوست انسان" پلیس در بر داشت یک بطری پلاستیکی پر از triacetone triperoxide یا TATP یک "ماده مورد استفاده در ایجاد دستگاه های منفجره دست ساز," در داخل یک footlocker.

در کنار footlocker بود یک جعبه پر از فرسوده ناخن و یک ظرف پلاستیکی بالای آن بوده است "پوست کنده در یک شیوه ای سازگار با یک انفجار" استشهاد می گوید. پرده ها در اتاق آسیب دیده بودند و یک تکه از گوشت گیر کرده بود به سقف.

پایین خیابان, عوامل, کشف شواهد بیشتری با ریختن پشت کرینی را خانه مادر بزرگ: لوله های پی وی سی, تکه سیم شل خالی شیمیایی, ظروف و گودال است که به نظر می رسد شده اند به این سایت از یک انفجار. داخل ریختن آنها تبدیل شده تا یک صفحه داغ و قهوه و فنجان های با رنگ سفید کریستال مانند باقی مانده در داخل آنها یک باتری با سیم متصل به آن و یک مچاله تا حدی خوانا نامه دروغ گفتن بر روی زمین.

"او معمولی راه می رفت از طریق مرکز خرید کت خود پنهان اشیاء مرگبار" نامه خواندن بخش هایی از آن ناخوانا بودند. "او آن را انجام می دهند و مطمئن بود آن باید انجام شود. حتی اگر او در این بیانیه که ارزش آن! او تا به حال... از تنش است که می آیند و می روند همانطور که او با نزدیک شدن به مرحله داغ, cheerleaders... مرده جدیت غرق در به عنوان او متوجه شد او واقعا عبور از نقطه بدون بازگشت! او تصمیم گرفت من را من نمی خواهد ترس از عواقب مهم نیست که من چه خواهد بود قهرمانانه من به یک بیانیه مانند الیوت راجرز [sic] او به فکر خودش است."

Rodger این استشهاد توضیح می دهد یک "غیر ارادی مجرد" که به کشته شدن شش نفر و مجروح شدن 14 در سال 2014 قبل از مصرف زندگی خود را. Rodger چپ پشت یک مانیفست است که گفت: در بخش "اگر من می توانم شما من را نابود می" است و پس از ظهور به عنوان یک قهرمان از انواع به جوان ناراضی مردان شناخته شده به عنوان "incels." به اصطلاح "incel جنبش" ساخته شده است تا از مردان جوان که نفرت از زنان برای رد آنها را از لحاظ جنسی و مرتبط شده اند به حداقل 53 مرگ و میر در سال های اخیر است. در سال 2018 یک تورنتو incel انجام یک حمله در Rodger نام. در مارس کالیفرنیا incel که به نام Rodger "قربانی" متهم شد با ساخت خشونت در برابر تهدیدات متعدد دختران نوجوان است. و در ماه گذشته آریزونا incel شات سه نفر در یک محلی مرکز خرید به عنوان بخشی از یک طرح به این گزارش را زوج "احساس درد او احساس می کند به صورت روزانه است." بسیاری از دانشمندان حقوقی می گویند incel مربوط به خشونت باید در نظر گرفته تروریسم داخلی.

رسیده به گوشی کرینی مادر کارن در ابتدا شگفت زده پسرش را مورد بود "گرفتن توجه ملی" و سپس گفت که او امیدوار است او را بهبود می یابند. از نوشته های خود را در مورد بمب گذاری در یک مرکز او گفت: "وجود دارد و نه حتی یک مرکز که در آن زندگی می کنیم."

"این یک وضعیت که در آن پسر من به کمک نیاز دارد و من امیدوارم که او می شود به کمک او نیاز دارد," او گفت: روزانه وحش. "نه به صدا کلیشه, اما من تا به حال هیچ ایده [درباره ساخت بمب دست ساز]. و من مایل به کار با او. پسر من به کمک نیاز دارد. که همه من می خواهم بگویم."

زمانی که ماموران به دنبال تا با کرینی در بیمارستان او اصرار خود دست و انگشتان دست بودند lopped زمانی که او ماشین چمن زنی بدبختانه. به "تیغه بودند در حال چرخش خیلی سریع این عمل مانند یک بمب" کرینی ادعا کرد.

اما توضیح می دهد استشهاد "یک افسر که در پاسخ به این صحنه... گزارش شده است که وجود دارد به نظر نمی رسد به هر منطقه از چمن mowed و چمن در ملک حدود شش اینچ بالا."

کرینی در حال حاضر متهم با اظهارات نادرست به اف بی آی است. او در حال حاضر در زندان فدرال انتظار بازداشت شنوایی می کند و در عین حال یک وکیل ذکر شده در سوابق دادگاه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب