دستیابی به تعادل درونی در سفر به چالش کشیدن

صلح از ذهن است که دولت بودن ذهنی, احساسی و معنوی در صلح در مقابل جنگ روزانه و نگرانی و اضطراب و تردید و هرج و

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

صلح از ذهن است که دولت بودن ذهنی, احساسی و معنوی در صلح در مقابل جنگ روزانه و نگرانی و اضطراب و تردید و هرج و مرج است. آن است که آگاهانه نگه داشتن ذهن ما در هماهنگی بدون در نظر گرفتن شرایط خارجی از جمله آنچه که مردم ممکن است در مورد ما می گویند. یک نویسنده و مشوق کارن Pettaway شاهد چگونه مردم رنج می برند و سعی کنید به مبارزه از روزانه خود را toils. او کتاب "صلح خواهد آمد" یک انگیزه برای هر کس که بدون در نظر گرفتن وضعیت فعلی خود را خدا در حال کار بر روی به فراتر از شما به موقعیت بهتر.

این کتاب نوشته شده بود به تشویق کسانی که نا امید کننده یک پیام برای هر کسی که یک زمان سخت در برخورد با چالش های زندگی. او تاکید می کند که با وجود روزانه سر و صدا ما روبرو می شوند این است که هنوز هم ممکن است برای رسیدن به تعادل درونی و توانمند می تواند دیگران است. برای او آرامش درونی به این معنا نیست که شما نمی برخورد محاکمه در تمام آن یک آرامش درونی ما احساس می کنیم که به دنبال خالق حضور و خدا ما را پر می کند با صلح خود را.

هر یک از ما است و ما زمان به چالش کشیدن. به عنوان یک مادر و یک پرستار به کودک خود کارن Pettaway همچنین تجربه زندگی سختی لحظات را برای او از دست دادن هرگز یک انتخاب است. به جای آن از کتاب "صلح خواهد آمد" روشنگری است که هر درد و رنج به پایان است و هر تلاش پاداش دارد.

در صورت هر نبرد شجاعانه و دعا. درخواست راهنمایی از خداوند است که شما نیز ممکن است رسیدن به آرامش درونی. پر کردن زندگی خود را با انگیزه نگه می داره با گرفتن یک کپی از کارن Pettaway کتاب "صلح خواهد آمد." و شروع به یک سفر شگفت انگیز است که خود را افزایش آرامش درونی و بالا بردن دیگران بیش از حد.

"صلح خواهد آمد"
نوشته شده توسط کارن Pettaway
منتشر شده توسط: خود را آنلاین روزنامه
تاریخ انتشار: جولای سال 2020
کتاب: $3.99
شومیز/زین کوک: $13.99
Hardcover: $16.99
 
درباره نویسنده

کارن Pettaway است یک همسر و مادر سه کودک و یک وقت پرستار به پسرش. او مدیر یک سازمان غیر انتفاعی برای بزرگسالان جوان و بزرگسالان معلول است. او در حال حاضر عضو هیئت مدیره برای سه سازمان وابسته و در خدمت نیازهای افراد معلول و خانواده های آنها. او یک معلم مدرسه یکشنبه و کار با جوانان در کلیسا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن