ACI پرداخت دریافت Nacha گواهی وضعیت را برای آن پرداخت قبض ارائه

ACI در سراسر جهان (NASDAQ: ACIW) پیشرو در ارائه دهنده جهانی از زمان واقعی پرداخت الکترونیکی و بانکداری امروز ا

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

ACI در سراسر جهان (NASDAQ: ACIW) پیشرو در ارائه دهنده جهانی از زمان واقعی پرداخت الکترونیکی و بانکداری امروز اعلام کرد که شرکت تابعه ACI پرداخت, Inc., دریافت کرده است Nacha گواهی وضعیت. این Nacha گواهینامه تایید که ACI دارای بالاترین استانداردهای ACH پردازش پرداخت مشخص شده توسط Nacha برای آن پرداخت قبض راه حل ACI Speedpay. این شرکت شده است Nacha گواهی پس از سال 2018 است.

Nacha است, یک سازمان غیر انتفاعی است که برگزار صدها نفر از سازمان های مختلف به منظور افزایش و فعال کردن پرداخت های الکترونیکی و مالی تبادل داده ها در داخل ایالات متحده و در سراسر جغرافیای. این پشتیبانی از توسعه استانداردهای, حکومت, آموزش و پرورش, حمایت و نوآوری که مزایای ارائه دهندگان و کاربران از این سیستم.

"مشتریان ما انتظار دارند ما را به دیدار با تمام انطباق و الزامات قانونی در هنگام پردازش ACH پرداخت و گفت:" سانجی گوپتا معاون اجرایی رئیس جمهور ACI در سراسر جهان است. "دستیابی به Nacha گواهی وضعیت آنها را می دهد که صلح از ذهن و در ادامه به موقعیت ما به عنوان یک رهبر در این لایحه پرداخت بازار است."

"Nacha گواهینامه کامل و جامع فرآیند" گفت: Michael گله معاون ارشد رئیس جمهور, ACH شبکه دولت Nacha. "برای سازمان هایی است که با تکیه بر ACI برای آن پرداخت قبض, خدمات, داشتن Nacha استانداردهای صدا هسته شیوه در ACH پردازش پرداخت مهم است."

ACI Speedpay یک مجموعه یکپارچه از PCI سازگار و Nacha گواهی لایحه presentment و خدمات پرداخت است که قدرت های تلفن همراه, وب سایت تلفن گویا (IVR), eBill مرکز تماس و eLockbox (تثبیت حواله) گزینه های پرداخت با یکپارچه حفاظت از تقلب و انعطاف پذیر پرداخت بازسازی گزینه های طرح. راه حل این است که استفاده شده توسط هزاران نفر از مشتریان در سراسر صنایع مختلف از جمله مصرف, سرمایه گذاری, دولت بهداشت و درمان, آموزش عالی, بیمه, خدمات اشتراک و آب و برق.

ACI پرداخت, Inc. فراهم می کند لایحه خدمات پرداخت برای ACI Speedpay رسمی پرداخت و Speedpay خدمات مارک های ACI در سراسر جهان است.

در مورد ACI در سراسر جهان

ACI در سراسر جهان قدرت پرداخت دیجیتال برای بیش از 6000 سازمان در سراسر جهان است. بیش از 1000 از بزرگترین موسسات مالی و واسطه ها و همچنین هزاران نفر از جهانی تجار تکیه بر ACI برای اجرای $14 تریلیون هر روز در پرداخت ها و اوراق بهادار. علاوه بر این شمار سازمانها الکترونیکی ما لایحه presentment و خدمات پرداخت. از طریق ما مجموعه جامع راه حل های نرم افزار تحویل مشتریان محل از طریق ابر عمومی یا از طریق ACI ابر خصوصی ما با ارائه زمان واقعی و فوری پرداخت قابلیت و فعال ترین صنعت کامل omni-کانال تجربه پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ACI مراجعه کنید www.aciworldwide.com. شما همچنین می توانید ما را در توییتر @ACI_Worldwide.

© کپی رایت ACI Worldwide, Inc. 2020
ACI ACI در سراسر جهان ACI پرداخت, Inc., ACI پرداخت Speedpay و همه ACI محصول/راه حل نام و علائم تجاری و یا علائم تجاری ثبت شده از ACI Worldwide, Inc., یا یکی از شعبه های آن در ایالات متحده آمریکا و کشورهای دیگر و یا هر دو. دیگر احزاب علائم تجاری اشاره شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند.

محصول نقشه راه فقط برای مقاصد اطلاعاتی هستند و ممکن است گنجانیده شده به یک قرارداد یا توافق. توسعه انتشار و زمان آینده عرضه محصول باقی می ماند و در ACI صلاحدید خود از بین ببرد. ACI ارائه اطلاعات زیر را مطابق با ACI استاندارد محصول ارتباط سیاست. هر نتیجه ویژگی های عملکرد و پیشرفت و یا زمان آزادی از جمله ویژگی های قابلیت و پیشرفت هستند و تنها با صلاحدید ACI و ممکن است تغییر بدون اطلاع قبلی. همه محصول نقشه راه و یا دیگر اطلاعات مشابه نیست و نشان دهنده تعهد خود را به ارائه هر گونه مواد, کد, یا قابلیت و نباید با اتکا در تصمیم گیری خرید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن