ACLU به مطبوعات بایدن برای 'بتن پاسخ در عدالت کیفری

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در حال آماده سازی به طور رسمی تماس بگیرید سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن به انتش

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در حال آماده سازی به طور رسمی تماس بگیرید سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن به انتشار یک سیاست برنامه که کاهش توده حبس در نیمی به عنوان بخشی از تلاش برای نگه داشتن presumptive دموکراتیک نامزد پاسخگو برای خود قبل از تعهد است.

در یک ایمیل به The Daily Beast, حقوقی, حمایت, گروه, گفت: آنها قصد دارند به اصرار بایدن به ارائه بتن پاسخ به چگونه او را از آدرس کشور جمعیت زندان نشان می دهد که او جدی در مورد اولویت نژادی مسائل مربوط به عدالت کیفری و اصلاحات.

"ما می خواهیم به می دانم که چگونه او می خواهم operationalize این" لورن وینر سازمان مدیر ارتباطات استراتژیک گفت. "ما گذاشته ام برخی از توصیه های, اما اگر او جدی در مورد پرداختن به مسائل نژادی و عدالت کیفری (به عنوان او در مورد صحبت آخر این هفته) ما نیاز به بتن بیشتر از یک پاسخ."

وینر گفت: اعضای ACLU قبلا به اشتراک گذاشته شده خود را راهنمایی در مورد چگونه برای رسیدن به آن 50 درصد هدف با بایدن کمپین و دیگر دموکرات ها و آنها که با برنامه ریزی به دنبال با یک نامه به معاون رئیس جمهور سابق در حال حاضر او است که میله میله به رقابت در برابر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر. این گروه نیز همان درخواست برای مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی.

"ما تا به مدت طولانی حمایت برای نیاز به کاهش جمعیت زندان و به شدت آدرس نژادی و نابرابری در قانون نظام حقوقی. در دنباله جو بایدن تعهد کاهش حبس - که به طور نامتناسبی اثرات سیاه پوستان - حداقل نصف و ما امیدواریم که برای دیدن جزئیات چگونه او وجود دارد" رونی نیومن سازمان ملی مدیر سیاسی گفت: روزانه وحش.

از نظر این بایدن کمپین با اشاره به موجود خود را عدالت کیفری طرح بایدن می گوید: "ما می توانیم و باید کاهش تعداد افراد زندانی در این کشور در حالی که همچنین کاهش جرم و جنایت است."

در طول دموکراتیک اولیه بایدن قبلا گفته یک ACLU داوطلب در یک مراسم انتخاباتی در اوایل ماه ژوئن که برش میزان 50 درصد شد "خودسرانه" و "نه یک راه منطقی از رفتن در مورد آن." اما یک ماه بعد او گفت: او را "بیش از آن است که" وقتی همین سوال پرسیده شده توسط رای دهندگان در تراز وسط قرار دارد با این گروه در کارولینای جنوبی است. "ما می توانید آن را بیش از است که" او گفت:.

در مقاطع مختلف از مبارزات انتخاباتی خود بایدن تا به حال به پاسخ برای نقش خود به عنوان معمار برجسته کنگره' 1994 جرم و جنایت خشونت آمیز کنترل عمل و اجرای قانون و عمل شناخته شده به عنوان جرم و جنایت لایحه که تمدید اعدام گسترده محکم صدور حکم و disproportionaly تحت تاثیر آمریکایی های آفریقایی تبار در این کشور است. این لایحه به طور گسترده ای در نظر گرفته به رو نرخ جرم حبس.

آیتالله سیستانی برای تماس بایدن به انتشار یک برنامه ریزی دقیق می آید پس از اعلام جدیدترین, سیاست پیشنهاد در نظر گرفته شده برای رسیدگی به نگرانی های منحصر به فرد تأثیر آمریکایی های آفریقایی تبار. در یک جلسه مطبوعاتی تماس در دوشنبه ارشد کمپین مقامات برشمرد چند اجزای بایدن را "بلند کردن هر صدای" طرحاز جمله برای تقویت ملت و تعهد به عدالت است. این طرح همچنین فرصتی برای پیشبرد تحرک اقتصادی و بستن نژادی ثروت و درآمد شکاف گسترش دسترسی به آموزش با کیفیت و به مقابله با نابرابری نژادی در سیستم آموزش و پرورش و همچنین به عنوان به را "گسترده" سرمایه گذاری در پایان دادن به نابرابری های سلامت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن