"در سراسر شکاف:" جدید رمان تاریخی نوشته شده در ریتمیک نثر

وجود دارد چند داستان تاریخی کتاب وجود دارد که تمرکز بر روی جنگ جهانی دوم از دیدگاه چند نفر و حتی کمتر است که,

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

وجود دارد چند داستان تاریخی کتاب وجود دارد که تمرکز بر روی جنگ جهانی دوم از دیدگاه چند نفر و حتی کمتر است که, نوشته شده در ریتمیک نثر. که چه مجموعه نویسنده H. ان Ackroyd رمان جدا از دیگران. "در سراسر شکاف" به بررسی درگیری های جنگ جهانی دوم در راه واقعا منحصر به فرد.

به خاطر این نوشته در ریتمیک نثر کتاب است که آسان به خواندن با وجود سنگین موضوع است. یکی دیگر از جنبه های منحصر به فرد از "در سراسر شکاف" است که دیدگاه های چندگانه که از این داستان گفته است. خوانندگان قادر به تجربه جنگ جهانی دوم از نقاط برتری از چند تن از اعضای همان خانواده است. از دیدگاه های خود را زندگی در انگلیس تحت اشغال نازی ها در اتریش و جنوبی رودزیا در آفریقا اعضای خانواده همه تجربه همان جنگ زده جنگ از طرف مخالف مانند:

- بمب گذاری در لندن و یا بمب گذاری در وین, اتریش
- انگلیسی ها عقب نشینی از دونکرک یا آلمانی یورش در دانکرک
- سرخوشی از پیروزی در بریتانیا یا بدبختی از شکست در اتریش
- زمان جنگ محرومیت در بریتانیا یا فقر از تحت اشغال نازی ها در اتریش

"این کتاب پر است از حرکت داستان و قدرتمند درس" گفت: Mike راموس مدیر تبلیغات گروه حرکت کلمات. حرکت عبارت است تبلیغات آنلاین شرکت است که کمک می کند تا کتاب را با یک پیام روشنگر بود متوجه شده و به فروش می رسد. "من معتقدم که خوانندگان را کشف قدرتمند درس که بافته شده به Ackroyd داستان. آن درس این است که ما به عنوان انسان باید یاد بگیرند که با یکدیگر با تمرکز بر آنچه ما مشترک است و نه در تفاوت های ما"

برای کسانی که علاقه مند در اروپا رمان تاریخی آنها می توانید اطلاعات بیشتر در مورد "در سراسر شکاف" و یا با خرید یک نسخه از این کتاب در وب سایت نویسنده در www.annackroyd.com.

در مورد حرکت کلمات:
حرکت عبارت است تبلیغات آنلاین شرکت مستقر در نیوجرسی. ماموریت ما این است برای کمک به نویسندگان کتاب متوجه شود و به فروش می رسد, به خصوص کسانی که با روشنگر پیام. چشم انداز ما این است که به نویسندگان پیام های شناخته شده به طوری که جهان حرکت خواهد کرد برای بهبود بشریت است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما بروید.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب