تعامل فعال کلید بازتاب پایدار سرمایه گذاری ارزش با توجه به ملی پژوهش از نیوتن مدیریت سرمایه گذاری

یک مطالعه منتشر شده امروز از نیوتن سرمایه گذاری, مدیریت یک BNY ملون مدیریت سرمایه گذاری شرکت با $53.3 ب اوم (ا

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

یک مطالعه منتشر شده امروز از نیوتن سرمایه گذاری, مدیریت یک BNY ملون مدیریت سرمایه گذاری شرکت با $53.3 ب اوم (از 3-31-2020) نشان می دهد که تعامل فعال است کلید به بازتاب پایدار, سرمایه گذاری, ارزش, با نزدیک به یک سوم (29%) از فردی سرمایه گذاران آمریکایی در نظر سنجی بیان آنها "ترجیح می دهند [خود مدیران صندوق] به طور فعال درگیر با مدیریت ناپایدار شرکت نسبت به سرمایه گذاری تنها در پایدار شرکت است." جالب است که این اعداد و ارقام به طور چشمگیری متفاوت توسط گروه سنی با 43 درصد از جوان های آمریکایی سرمایه گذاران مورد بررسی (بین سنین 18-39) بیشتر احتمال دارد به درگیر در مقایسه با 19 درصد از آمریکایی ها مورد مطالعه (سن 50 و بیش).

"ما باور داریم که ESG است نه یک برچسب آن را سرمایه گذاری 101 گفت:" اندرو پری سر پایدار سرمایه گذاری نیوتن مدیریت سرمایه گذاری. "است که محیط زیست, اجتماعی و حاکمیت بینش نیست add-ons اما بخشی از آمیزه ای از ورودی ها که تاثیر خوب سرمایه گذاری تصمیم گیری. این یک پیام است که طنین بیشتر و بیشتر با سرمایه گذاران و یکی از ما بر این باورند که یافته های این مطالعه کمک برای تاکید."

دومین سالانه نیوتن پایدار سرمایه گذاری و پژوهش ایجاد شده و انجام شده توسط مالی رفتاری کارشناسان آکسفورد خطر و به میدان فرستاد تحقیقات در حال حاضر ایجاد شده بر تحقیق مدیریت دارایی شرکت راه اندازی شد در بهار گذشته که بررسی ایالات متحده سرمایه گذاران درک و علاقه پایدار سرمایه گذاری (تعریف شده در این مطالعه به عنوان اصطلاح جمعی برای سرمایه گذاری است که به دنبال منعکس کننده برخی از ترکیبی از اقتصادی و اجتماعی و ملاحظات زیست محیطی). این مطالعه جدید که در سراسر کشور مورد بررسی آماری مربوط به گروه 1,000 سرمایه گذاران فردی در سن 18 ساله یا مسن تر به بررسی درجه ای که سرمایه گذاران می خواهید به تاثیر اجتماعی و درجه ای که آنها مایل به ایجاد تجارت آف برای رسیدن به این نتایج مثبت.

"G" قبل از "E" وقتی که می آید به ESG?
وقتی که می آید به ESG این مطالعه نشان داد بیش از یک سوم از فردی سرمایه گذاران ایالات متحده (39%) گفت: آنها بیشتر نگران مسائل زیست محیطی در مقایسه با فقط 28 درصد است که گفت: مسائل اجتماعی. (23% انتخاب حکومت نگرانی و 10% به هیچ یک از موارد فوق است.) این علاقه غربيها به جایی که بسیار از مدیریت دارایی صنعت در طول تاریخ شده است متمرکز در حکومت.

"در حالی که امروز سرمایه گذاران فردی بیشتر نگران مسائل زیست محیطی آن در منطقه از حاکمیت شرکتی در قالب تعامل فعال با رهبری در شرکت ها و اطلاع پروکسی رای گیری قدرت—که در آن مدیریت دارایی صنعت ممکن است اعمال خود را بزرگترین و فوری ترین تاثیر مثبت" گفت: Parry.

وای مقابل Boomers یا: ESG در بازنشستگی افق
این مطالعه نشان داد که توجه واگرایی بین نسل وای (تعریف شده در اینجا به عنوان مطالعه پاسخ دهندگان بین سنین 18-39) و آمریکایی (سنین 50+) در موضوع پایدار سرمایه گذاری و پیشنهاد کرد که عدم آگاهی و علاقه به سرمایه گذاری اجتماعی فضای اثرات برنامه ریزی بازنشستگی ملاحظات. برای مثال 86 درصد از بزرگسالان 39 یا جوان علاقه مند و پایدار سرمایه گذاری در مقایسه با 70 درصد از آمریکایی ها (بیش از 50 سال سن).

وقتی پرسید که آیا آنها با استفاده از پایدار سرمایه گذاری گزینه در دوران بازنشستگی حقوق بازنشستگی 36 درصد از پاسخ دهندگان گزارش برنامه های خود را نمی باید چنین گزینه ای و به طور کامل 44 درصد گفت: آنها نمی دانند که اگر آنها را پایدار گزینه در حقوق بازنشستگی خود را. حتی در "مجبور-انتخاب" محیط زیست خود سرمایه گذاری شرکت های بزرگ و یا شخصی حقوق بازنشستگی که در آن سرمایه گذاران را به انجام حداقل برخی از مرور تنها یک پنجم (20%) آگاه بودند آنها تا به حال پایدار-سرمایه گذاری گزینه است. کسانی که سرمایه گذاران که به رسمیت شناخته شده آنها تا به حال پایدار-سرمایه گذاری گزینه, اما, بیش از نیمی از شرکت کنندگان در مطالعه (53%) تصمیم به استفاده از آن با بیش از پنج برابر تعداد وای در آن گروه انتخاب این گزینه بیش از متولدین.

"این مطالعه داده های عمیقی در شرایط از آنچه که آن را نشان می دهد در مورد آینده سرمایه گذاری و چگونه شرکت ها ممکن است بهتر تراز خود را با نگرانی از نسل آینده از سرمایه گذاران گفت:" Seyi Bucknor سر نیوتن آمریکا برای نیوتن مدیریت سرمایه گذاری. "جوان سرمایه گذاران به طور فزاینده ای می خواهید برای دیدن ارزش های خود را به منافع و نگرانی های منعکس شده در تصمیمات سرمایه گذاری خود را. این مطالعه جذاب همه چیز را بگویید صنعت ما در مورد چگونه وای که یک سرمایه گذاری افق در حال فکر کردن در مورد پایدار سرمایه گذاری به عنوان آن مربوط به برنامه ریزی بازنشستگی."

پژوهش کامل مطالعه یافته های برگه و روش موجود در لینک.

تمام سرمایه گذاری شامل خطر از جمله از دست دادن ممکن است از اصل.

نیوتن مدیریت سرمایه گذاری پایدار سرمایه گذاری ملی پژوهش روش
مالی رفتاری متخصصان آکسفورد خطر از طرف نیوتن مدیریت سرمایه گذاری طراحی شده انجام شده و تجزیه و تحلیل علمی پژوهشی مطالعه بود که به میدان فرستاد تحقیقات در حال حاضر در سراسر ایالات متحده و کانادا در میان گسترده ای گسترش از پاسخ دهندگان بر اساس سن و جنسیت و موقعیت جغرافیایی آموزش و پرورش و ثروت از 17 تا 30 سپتامبر 2019. آکسفورد خطر انجام self-administered مطالعه حاضر میان ایالات متحده و کانادا نمونه 1,000 سرمایه گذاران فردی در هر کشور سن 18 سال یا مسن تر با خانواده investible دارایی اعم از $40K به بیش از $4 متر.

نمونه نماینده سرمایه گذار جمعیت (یعنیکسانی که بیش از 18 با دسترسی به برخی از investible ثروت) و اسیر گسترده ای گسترش از پاسخ دهندگان بر اساس سن و جنسیت و موقعیت جغرافیایی آموزش و پرورش و ثروت است. این بررسی در زمان هر مخاطب در حدود 15 دقیقه برای تکمیل و برای اطمینان تحصیلی قابل اعتماد يافته سوالات صورت تصادفی برای هر فرد در نتیجه اجتناب از تعصبات است که اغلب بوجود می آیند از سوال سفارش. داده ها قرار داده شد از طریق یک باتری از تجزیه و تحلیل آماری (از جمله عاملی و تحلیل خوشه ای و تحلیل و به طور کامل کنترل چند متغیره رگرسیون) برای اطمینان از یافته های معتبر و قوی. هیچ اطلاعات درخواست شده بود را جمع آوری و یا مورد خاص سرمایه گذاری, بانکداری, مشاوره و یا مشابه روابط مالی با نیوتن مدیریت سرمایه گذاری BNY ملون و یا هر نهاد دیگر سازمان, سازمان و یا شرکت است. پاسخ دهندگان پرداخت شد برای شرکت به ایجاد بی طرفانه نمونه; تمام اطلاعات خود گزارش شده توسط شرکت کنندگان در مطالعه.

در مورد BNY ملون مدیریت سرمایه گذاری
BNY ملون مدیریت سرمایه گذاری یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری و یکی از ایالات متحده ثروت مدیران با US $1.8 تریلیون دلار در دارایی های تحت مدیریت از 31 مارس سال 2020 است.

از طریق یک سرمایه گذار-اولین رویکرد این شرکت به ارمغان می آورد به مشتریان را به بهترین از هر دو جهان: متخصص تخصص از هشت جهانی سرمایه گذاری شرکت های ارائه راه حل های سراسر عمده هر کلاس دارایی با حمایت و قدرت و ثبات و جهانی حضور BNY ملون یکی از ترین قابل اعتماد سرمایه گذاری شرکای. اطلاعات اضافی در BNY ملون مدیریت سرمایه گذاری در دسترس است www.bnymellonim.com.

BNY ملون مدیریت سرمایه گذاری بخش BNY ملون که US$35.2 تریلیون دلار در دارایی های تحت سرپرستی و/یا دولت که از 31 مارس سال 2020 است. BNY ملون می تواند به عنوان یک نقطه تماس برای مشتریان به دنبال ایجاد تجارت, برگزاری, مدیریت, خدمات, توزیع و یا بازسازی سرمایه گذاری است. BNY ملون است که شرکت های بزرگ تجاری از بانک نیویورک ملون شرکت (NYSE: BK). اطلاعات اضافی در دسترس است www.bnymellon.com.

در مورد نیوتن مدیریت سرمایه گذاری با مسئولیت محدود
نیوتن مدیریت سرمایه گذاری (NIM) است لندن-جهانی بر اساس مدیریت سرمایه گذاری شرکت تابعه از بانک نیویورک ملون شرکت. با دارایی های تحت مدیریت $53.3 B به عنوان در مارس 31, 2020, نیوتن را فراهم می کند متمرکز طیف وسیعی از استراتژی های سرمایه گذاری برای بخش خصوصی و DB و DC برنامه های بازنشستگی و شرکت ها اوقاف و پایه و از طریق BNY ملون افراد. ما با مشتریان ما را به ارائه مورد نظر خود را سرمایه گذاری نتایج با استفاده از ما مسئول تم مبتنی بر رویکرد تحقیقات بنیادی و عمیق تجربه در صنعت. نیم مجاز و تنظیم شده توسط سازمان رفتار مالی. ثبت آدرس بانک نیویورک ملون مرکز 160 Queen Victoria Street, London, EC4V 4LA. ثبت شده در انگلستان شماره 01371973.

نیوتن آمریکا یک بخش از BNY ملون اوراق بهادار شرکت (ثبت نام کارگزار فروشنده) است که در ایالات متحده توزیع نیوتن مدیریت سرمایه گذاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب