بازیگر Danny Masterson به اتهام تجاوز به سه زن

بازیگر Danny Masterson, یک ستاره است که '70s Showبا اتهام تجاوز به سه زن لس آنجلس دادستان منطقه چهارشنبه اعلام

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

بازیگر Danny Masterson, یک ستاره است که '70s Showبا اتهام تجاوز به سه زن لس آنجلس دادستان منطقه چهارشنبه اعلام کرد.

Masterson گفته به زور مورد تجاوز قرار unnamed زنان—23-سال-یک 28 ساله و دیگری 23 ساله—بین سال های 2001 و 2003. او تفهیم اتهام برنامه ریزی شده برای سپتامبر و اگر او را به اعدام محکوم شده او به صورت 45 سال به زندگی در زندان است.

دفتر دادستان منطقه نیز اشاره کرد و آن را به حال کاهش یافته است به پرونده اتهامات علیه Masterson در بیشتر موارد—یکی برای فقدان شواهد و با توجه به تصویب اساسنامه محدودیت ها.

Masterson وکیل را رد اتهامات در یک بیانیه گفت: "آقای Masterson بی گناه است و ما با اعتماد به نفس است که او را تبرئه زمانی که همه شواهد می آید به نور و شهود باید از این فرصت به شهادت."

این بازیگر از کار اخراج شد Netflix را نشان می دهد که در مرتع پرورش احشام که او شرکت-تولید و ستاره دار با همکار '70s Show بازیگر اشتون کوچر زمانی که اتهامات در اصل شکست در سال 2017. اتهامات علیه Masterson قابل توجه برای دخالت خود را از کلیسای ساینتولوژی که رفته پس از شاکیان در اتهام تلاش برای سکوت آنها. Masterson یکی از اعضای مذهبی سازمان و مادر یکی از شاکیان اتحاد گذراند نامه های متعدد به ساینتولوژی رهبری شفاعت برای اقدام علیه این بازیگر.

"از کجا است عدالت کد ؟" مادر پرسید: با اشاره به نحوه کلیسا درمان دخترش. او گفته است که کلیسا تحت فشار قربانی برای دیدار با Masterson با وجود ماهیت خشونت آمیز او اتهام—Masterson گفته خفه قربانی با یک بالش و خفه کردن او و تلاش برای تحمیل یک بالفعل خوب توسط ملزم به تکمیل گران ساینتولوژی "حسابرسی" دوره های آموزشی. دختر آمد به نزدیک بودن برچسب "سرکوبگر فرد" است که در اثر اخراج او را از کلیسا. "وبلاگ معاف هستند از این کدها?...سرنوشت هر دختر جوان رفتن در هر نقطه در نزدیکی دنی نهفته است در دست ما لطفا به من کمک کند."

چهار ظ کت و شلوار در برابر Masterson و کلیسای ساینتولوژی در ماه اوت سال 2019 ادعا تعقیب و تهدید و ارعاب با هدف دفن اتهامات. یکی شاکی گفت: سگ او به قتل رسیده بودند.

اتهامات علیه Masterson شده اند دانش عمومی برای چند سال آینده برای اولین بار به نور در مارس 2017. اداره پلیس لس آنجلس را بررسی و گزارش متوقف شده بدون توضیح برای چند ماه همان سال.

قبل از اخراج خود را از مزرعهخود شاکیان لعنتی Netflix و کوچر چندین بار برای ادامه به هوا نشان می دهد و حتی سفارش یک فصل جدید است. کوچر حتی با حضور Masterson را 2018 عروسی بیش از یک سال پس از اخبار از اتهامات را شکست.

در ژانویه 2019 یکی از Masterson را شاکیان Chrissie Carnell Bixler, لعنتی کوچر را در رابطه با این بازیگر در بیانیه ای به The Daily Beast.

"اشتون کوچر و میلا کونیس باید موقعیت خود را به عنوان قهرمانان برای زنان و کودکان و مبارزه با سوء استفاده جنسی و قاچاق جنسی. عمومی, حامیان من بیش از حد حرکت و زمان است. اشتون و میلا شد و در خط مقدم راهپیمایی در زنان مارس در مارس 13, 2018, در لس آنجلس," او نوشت.

"تا آنجا که من تحسین آنها را به صورت ایستاده برای زنان من در سمت چپ گیج و ناراحت که چرا آنها حاضر به ایستادن برای همه زنان می دانند که به شدت مورد تجاوز قرار گرفته توسط خود اچ Danny Masterson."

کابل شبکه A&E کشیده یک قسمت از آن با مشخصات بالا نشان می دهد Leah Remini: ساینتولوژی و پی در فوریه 2019 که متمرکز بر اتهامات علیه Masterson پس از آنچه یکی از شاکیان به عنوان یک کمپین نفرت نامه های نوشته شده به A&E.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن