تطبیقی بیوتکنولوژی و مایکروسافت راه اندازی پیشگامانه ImmuneCODE پایگاه داده برای به اشتراک گذاشتن populationwide پاسخ ایمنی به COVID-19 ویروس

تطبیقی بیوتکنولوژی Corp. (Nasdaq: ADPT) در روز پنج شنبه راه اندازی ImmuneCODE با شرکت مایکروسافت (Nasdaq: MSF

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

تطبیقی بیوتکنولوژی Corp. (Nasdaq: ADPT) در روز پنج شنبه راه اندازی ImmuneCODE با شرکت مایکروسافت (Nasdaq: MSFT) برای شروع به اشتراک گذاری یکی از بزرگترین و دقیق ترین نظرات پاسخ ایمنی به COVID-19 را در زمان واقعی بر اساس د-شناسایی داده های تولید شده از هزاران COVID-19 نمونه خون از بیماران در سراسر جهان است. باز کردن پایگاه داده شامل اطلاعات دقیق در مورد فوق العاده متنوع مجموعه ای از سلول های T نشان داده شده است به طور خاص به رسمیت شناختن ویژگی های منحصر به فرد از COVID-19 ویروس به نام آنتی ژن با سرعت بی سابقه ای و در مقیاس. سلول های T شامل گنجینه ای از اطلاعات است که می تواند با ارائه یک سازگار و trackable اندازه گیری پاسخ ایمنی. این می تواند کمک به تشخیص و مدیریت COVID-19 از قرار گرفتن در معرض از طریق ترخیص کالا از ویروس ها و به طور بالقوه ارائه یک ارزیابی دقیق از ایمنی. داده ها از ImmuneCODE خواهد شد سرعت بخشیدن به جهانی در حال انجام تلاش برای توسعه بهتر تشخیص واکسن و درمان و پاسخ به سوالات مهم در مورد ویروس برای حمایت از طرح با خیال راحت به بازگشایی جامعه است.

"تنها در چند ماه تطبیقی و مایکروسافت قصد تولید اطلاعات برای ImmuneCODE کافی به دقت نقشه چگونه تطبیقی سیستم ایمنی بدن در پاسخ به SARS-CoV-2 از قرار گرفتن در معرض اولیه از طریق ترخیص کالا از گمرک توسط ما با استفاده از ترکیبی ایمنی بدن پزشکی پلت فرم و یادگیری ماشین به طور بالقوه ارائه یک ارزیابی دقیق از ایمنی گفت:" هارلان Robins ارشد علمی افسر و از بنیانگذاران تطبیقی بیوتکنولوژی. "مقیاس و دقت با آن ما در حال حاضر قادر به رمزگشایی سلول T پاسخ به این ویروس ممکن است اساسا تغییر توانایی ما برای بهبود یافتن از این بیماری همه گیر و راه است که در آن تمام ویروس ها مورد مطالعه در آینده است."

هزاران نفر از د-شناسایی جغرافیایی و قومی متنوع بیمار نمونه خون از موسسات در سراسر جهان* در حال جمع آوری و تجزیه و تحلیل در کنار نمونه از ImmuneRACE (پاسخ ایمنی اقدام به COVID-19 وقایع) شرکت آینده نگر مطالعه ثبت نام از 1 ، 000 شرکت کنندگان در سراسر ایالات متحده به رمزگشایی چگونه سیستم ایمنی بدن شناسایی و پاسخ به این ویروس. با استفاده از Microsoft Azure را hyperscale ابر و یادگیری ماشین قابلیت T همراه پاسخ امضا خواهد شد به طور مداوم تصفیه شده با گسترش تعداد مسابقات COVID-19-مربوط به سلول های T به ژن ها و به طور مستقیم ارتباط این سلول T امضا با بیماری و نتایج.

"تطبیقی بیوتکنولوژی' توالی T-سلول های مجموعه بسیار بزرگ اما قابل کنترل یادگیری ماشین مشکل و در نتیجه باعث می شود آن را ممکن است برای اولین بار به فروشگاه و به اشتراک گذاری چگونه ما تطبیقی سیستم ایمنی بدن در پاسخ به ويروس ها از جمله ويروس جديد است که باعث COVID-19" گفت: Peter Lee, شرکت, معاون تحقیقات مایکروسافت و جوجه کشی. "ساخت این اطلاعات آزادانه در دسترس به تحقیقات جهانی جامعه از طریق ImmuneCODE پایگاه داده را تعمیق فهم جمعی ما انسان پاسخ ایمنی بدن و در نتیجه کمک به محققان سرعت بخشیدن به توسعه, اخبار دارو و واکسن در مبارزه با این بهداشت جهانی بحران."

نقش سلول T

اگر چه تلاش بیشتر به نگاه پاسخ ایمنی متمرکز در ب همراه و یا ویروس خود را این رویکرد متفاوت است چرا که این تمرکز در T همراه است. سلول های T در حال تطبیقی سیستم ایمنی بدن را اولین پاسخ دهندگان برای شناسایی هر گونه ویروس. آنها به سرعت تکثیر و گردش در خون به حمله این ویروس اغلب قبل از علائم ظاهر می شود. در میان بسیاری دیگر از مشاغل سلول های T نیز جذب سلول های B به تولید آنتی بادی پس از حدود یک یا دو هفته به طور بالقوه ایمنی در برابر آینده عفونت است.

به تاریخ تست برای COVID-19 یا شده است در قالب یک ویروسی آزمایش برای تشخیص وجود ویروس و یا یک تست سرولوژی برای تشخیص وجود آنتی بادی به سیگنال قبل از عفونت است. درک عمیق از سلول T پاسخ به COVID-19 ویروس دارای یک تنوع از برنامه های کاربردی مختلف. که در عمق درک ممکن است بهبود دقت در موجود تست پارادایم یا به طور بالقوه ارائه یک ارزیابی از ایمنی. علاوه بر این ممکن است که شناسایی و ردیابی سلول T پاسخ ممکن است ارائه بینش به شدت بیمار و بیماری و طول هر پست-عفونت ایمنی دوره و پتانسیل اثربخشی واکسن در حال توسعه است.

به عنوان تطبیقی تولید این داده ها به روز رسانی های بعدی به ImmuneCODE ارائه خواهد شد به طور فزاینده ای تصویر واضح تر از پاسخ ایمنی به COVID-19 ویروس. این شامل تجزیه و تحلیل پاسخ های ايمنی از هزاران نفر از افراد آلوده و ارتباط سلول T پاسخ به آنتی ژن های ویروسی و نتایج بیمار و پیگیری پاسخ ایمنی. در علاوه بر این به ساخت این اطلاعات آزادانه در دسترس تطبیقی آن در حال انجام تحقیقات خود به توسعه نوع جدیدی از تشخیصی به دنبال به طور خاص در سلول T پاسخ به COVID-19 ویروس.

در مورد ImmuneCODE

ImmuneCODE یک پایگاه داده فراهم می کند که دقیق جمعیت در سطح نظر به پاسخ ایمنی تطبیقی به COVID-19 ویروس. تطبیقی بیوتکنولوژی و مایکروسافت در حال ساخت این اطلاعات آزادانه در دسترس برای هر پژوهشگر بهداشت عمومی رسمی یا سازمان در سراسر جهان برای سرعت بخشیدن به راه حل های جهانی و همه گیر. پایگاه داده شامل اطلاعات دقیق در مورد ویروس های خاص سلول های T را به عنوان به خوبی به عنوان ویروس مربوط به آنتی ژن های آنها را تشخیص دهد. این سلول T پاسخ به این آنتی ژن ها دنبال خواهد شد در سراسر این جمعیت برای ایجاد یک پاسخ ایمنی امضا با استفاده از هزاران نفر از د-شناسایی نمونه های ترکیب شده از سازمان ها در سراسر جهان و ImmuneRACE مجازی مطالعه بالینی راه اندازی در مه به کمک در مسابقه برای پیدا کردن یک راه حل برای COVID-19.

د-شناسایی نمونه خون از ImmuneRACE از جمله بیمارانی که به طور فعال آلوده به بهبود و یا به تازگی در معرض این ویروس در حال جمع آوری شده توسط LabCorp از طریق آن Covance مواد مخدر توسعه کسب و کار با استفاده از یک تلفن همراه حجامت خدمات. ایمنی بدن گیرنده های سلولی از این نمونه ها هستند که توالی با استفاده از Illumina پلت فرم فن آوری و نقشه برداری به ویروس-آنتی ژن خاص که تایید توسط تطبیقی اختصاصی سیستم ایمنی بدن, پزشکی, پلت فرم برای القاء پاسخ ایمنی. این مطالعه داده ها هستند که با هم مخلوط داده از هزاران نفر از برنامه های اضافی منحصر به فرد د-شناسایی نمونه های بیمار از بسیاری از موسسات در سراسر جهان است. با استفاده از Microsoft Azure را hyperscale ابر و یادگیری ماشین قابلیت دقت پاسخ ایمنی خواهد شد به طور مداوم بهبود یافته و به روز آنلاین را در زمان واقعی به عنوان نمونه در حال توالی.

* مشیت بزرگ نظام سلامت با 51 بیمارستان ها از جمله یکی در نزدیکی سیاتل است که درمان برای اولین بار در ایالات متحده COVID-19 بیمار اولیه بالینی همکار. دیگر نهادهای شرکت کننده شامل موسسه سیستم های زیست شناسی (ISB), BloodWorks شمال غربی بیمارستان 12 de Octubre, من+12/CNIO (مادرید-اسپانیا), Istituto Scientifico Romagnolo per lo Studio e la Cura dei Tumori (IRDT) IRCCS (Meldola FC – ایتالیا) / AUSL-Romagna و گروه تجربی تشخیصی و تخصص پزشکی (DIMES) و Università di Bologna (Italy). این لیست در حال رشد است به عنوان ما همچنان به کار با دیگر محققان در سراسر جهان به جمع آوری و دنباله ارزشمند بیمار بود. موسسات و یا همکاران علاقه مند به کمک نمونه خون می تواند به طور مستقیم به سوالات COVID19ImmuneResponse@adaptivebiotech.com.

در مورد تطبیقی و مایکروسافت همکاری

تطبیقی و مایکروسافت همکاری در سال 2018 به ایجاد یک TCR-آنتی ژن نقشه رویکرد به ترجمه ژنتیک عظیم تطبیقی سیستم ایمنی بدن به درک چگونه کار می کند. ما با هم در حال استفاده از immunosequencing در مقیاس و یادگیری ماشین به نقشه T-cell receptor (TCR) توالی به بیماری و بیماری های مرتبط: آنتی ژن. با استفاده از این داده ها هدف ما به توسعه یک آزمایش خون برای تشخیص زود هنگام و دقیق از بسیاری از بیماری ها, ترجمه های طبیعی تشخیصی قابلیت سیستم ایمنی بدن به درمانگاه. در سال 2019 ما تایید بالینی سیگنال در دو بیماری و تاسیس اولین اثبات مفهوم در بیماری لایم. ما انتظار داریم که برای ارسال اولین کاربرد بالینی به FDA در سال 2020 است.

در مورد تطبیقی بیوتکنولوژی

تطبیقی بیوتکنولوژی تجاری-مرحله بیوتکنولوژی شرکت با تمرکز بر مهار ذاتی زیست شناسی تطبیقی سیستم ایمنی بدن برای تبدیل, تشخیص و درمان بیماری است. ما معتقدیم تطبیقی سیستم ایمنی بدن است و طبیعت بیشتر ریز کوک تشخیصی و درمانی برای بسیاری از بیماری های, اما عدم توانایی رمزگشایی آن مانع از جامعه پزشکی به طور کامل از اهرم قابلیت های آن است. اختصاصی ما ایمنی پزشکی پلت فرم نشان می دهد و ترجمه عظیم ژنتیک تطبیقی سیستم ایمنی بدن با مقیاس و دقت و سرعت به توسعه محصولات در زندگی علوم تحقیقات بالینی تشخیص و کشف مواد مخدر. ما دو محصولات تجاری و قوی بالینی خط لوله به تشخیص نظارت و قادر به درمان بیماری هایی مانند سرطان و شرایط خود ایمنی و بیماری های عفونی. هدف ما این است که برای توسعه و تجاری ایمنی محور بالینی محصولات متناسب با هر فرد بیمار است. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید adaptivebiotech.com و ما را دنبال کنید www.twitter.com/adaptivebiotech.

این آزادی مطبوعات شامل اظهارات به جلو نگاه که بر اساس باورها و مفروضات و اطلاعات در حال حاضر در دسترس تطبیقی. کلیه اظهارات مندرج در این اطلاعیه مطبوعاتی دیگر از اظهارات واقعیت تاریخی هستند به دنبال اظهارات از جمله اظهارات در مورد توانایی نقشه تطبیقی ایمنی بدن در پاسخ به COVID-19 توانایی به موفقیت جمع آوری تعداد کافی و با کیفیت از نمونه ها از طریق ImmuneRACE توانایی کارآمد و موثر پردازش داده ها با ImmuneCODE به اهرم هر یافته و یا اطلاعات برای پیشبرد راه حل برای تشخیص, درمان و جلوگیری از COVID-19, توانایی, توسعه, تجاری و دستیابی به بازار پذیرش تطبیقی TCR-آنتی ژن نقشه و دیگر زمان و برنامه ریزی شده محصولات و خدمات, تحقیقات و تلاش های توسعه. این اظهارات شامل خطرات ابهامات و عوامل دیگری که ممکن است باعث نتایج واقعی, سطح, فعالیت, عملکرد, و یا به دستاوردهای مادی متفاوت از اطلاعات بیان شده یا ضمنی با این اظهارات به جلو نگاه که توضیح داده شده تحت عنوان "عوامل خطر" "مدیریت بحث و تجزیه و تحلیل وضعیت مالی و نتایج عملیات" و در جای دیگر در اسناد فایل های تطبیقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار از زمان به زمان.

در مورد Illumina

Illumina است بهبود سلامت انسان با باز کردن قدرت از ژنوم است. ما تمرکز بر نوآوری تا به ما به عنوان رهبر جهانی در توالی DNA و آرایه های مبتنی بر فن آوری در خدمت مشتریان در تحقیقات بالینی و کاربردی در بازار است. محصولات ما استفاده می شود برای برنامه های کاربردی در علوم زندگی, انکولوژی بهداشت باروری کشاورزی و دیگر بخش های در حال ظهور. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.illumina.com

در مورد LabCorp

LabCorp (NYSE: LH) S&P 500 شرکت پیشرو جهانی در علوم زندگی شرکت است که عمیقا یکپارچه در هدایت مراقبت از بیمار ارائه جامع علوم آزمایشگاهی و end-to-end مواد مخدر توسعه خدمات است. با یک ماموریت برای بهبود سلامت و بهبود زندگی, LabCorp ارائه جهان کلاس تشخیص راه حل های به ارمغان می آورد نوآورانه دارو به بیماران سریع تر و با استفاده از تکنولوژی به منظور بهبود ارائه مراقبت. LabCorp گزارش درآمد حاصل از بیش از 11.5 میلیارد دلار در سال 2019. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد LabCorp, بازدید www.LabCorp.com و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد LabCorp را Covance مواد مخدر توسعه کسب و کار بازدید www.Covance.com.

در مورد پراویدنس

مشیت ملی است نه برای سود کاتولیک نظام سلامت شامل متنوع خانواده از سازمان ها و رانده شده توسط یک باور است که سلامت یک حق انسانی. با 51 بیمارستان 1,085 پزشک درمانگاه ارشد خدمات حمایتی مسکن و بسیاری دیگر از سلامتی و آموزشی, خدمات نظام سلامت و شرکای آن به استخدام بیش از 120,000 مراقبان در خدمت جوامع در سراسر هفت متحده – آلاسکا, کالیفرنیا, مونتانا, New Mexico, اورگان, تگزاس و واشنگتن با سیستم دفاتر در رنتون, بشویید., و ارواین کالیفرنیا.

در مورد مایکروسافت

مایکروسافت (Nasdaq "MSFT" @مایکروسافت) را قادر می سازد انتقال دیجیتال برای عصر هوشمند ابر و هوشمند لبه. ماموریت آن این است برای توانمند سازی هر فرد و هر سازمان بر روی این سیاره برای دستیابی به بیشتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن