اضافه کردن یک سطح اضافی از حفاظت از آفتاب در این سال و خودتان UPF لباس و لوازم جانبی

در حالی که broad-spectrum کرم های ضد آفتاب خود را در درجه اول دفاع در برابر سرطان پوست و اوایل پیری شما می توا

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

در حالی که broad-spectrum کرم های ضد آفتاب خود را در درجه اول دفاع در برابر سرطان پوست و اوایل پیری شما می توانید اضافه کردن یک لایه اضافی از حفاظت در قالب UPF لباس. در حالی که SPF (فاکتور حفاظتی یکشنبه) استاندارد است در کرم های ضد آفتاب UPF (اشعه ماوراء بنفش عامل حفاظت) لباس خود را طول می کشد یک قدم بیشتر بنابراین شما محافظت از گسترده طیف اشعه ماوراء بنفش که از خورشید ساطع می کند. این حفاظت ساخته شده است به لباس پوشش یو پی اس و تی شرت و حتی خورشید کلاه. ما گرد کرده ام تا چند تا اضافه کردن به فضای باز خود را برنامه های این سال است.

Tilley گسترده لبه خورشید حفاظت سطل خورشید کلاه

نه تنها این کلاه را UPF 50+ حفاظت از آن را نیز دارای یک پانل مش به نگه داشتن سر خود را از گرمای بیش از حد در آفتاب تابستان. همچنین می آید با یک دسته از رنگ های مختلف به طوری شما می توانید بیش از یک برای هر ساز و برگ.

زنان در حفاظت از اشعه ماوراء بنفش شکاف ژاکت کش باف پشمی طولانی

این ژاکت کش باف پشمی طولانی نرم و تنفس است و نور UPF 15 حفاظت. آن بزرگ را به ساحل به بسته بندی کردن در اطراف شما هنگامی که خورشید بیش از حد گرم است. آن را نگه دارید شما محافظت می شود بدون اینکه شما احساس گرفتگی.

بخار پوشاک مردانه UPF 50+ اشعه ماوراء بنفش آستین بلند تی شرت

با بیش از 2800 بررسی و 4.6-امتیاز ستاره این آستین را حفظ خواهد کرد شما خشک و محافظت در ماه های گرم. را انتخاب کنید از 22 رنگ های مختلف.

Coolibar UPF 50+ زنان روزمره ساحل شال

یک پوشش ساده-تا ساحل نیز می تواند یک راه آسان برای اضافه کردن حفاظت از آفتاب. این شادی بخش شال به شما می دهد UPF 50+ حفاظت از آفتاب می آید و در بسیاری از گزینه های رنگ برای رفتن با هر لباس شنا.

بعد از ظهر یکشنبه هاوانا کلاه

علاوه بر این واقعیت است که این کلاه را واقعا نمی مانند یک کلاه آفتاب و بهترین بخش این است که آن را crushable و قابلیت جمع شدن راحت بنابراین شما نمی خواهد در نهایت با ضعیف تکه روسری. با UPF 50+ حفاظت از آفتاب این است که شما بروید در هر نقطه انجام هر کاری کلاه.

پرانا مردان کشش صهیون شلوار

این شلوار برای هر چیزی آماده است. نه تنها آنها را به UPF 50+ حفاظت از آفتاب, اما آنها همچنین DWR-پوشش داده شده, به طوری که آنها در حال مقاوم در برابر آب نیز هست. آنها حتی باید رول آپ پا بزند بنابراین شما می توانید به مچ پا خود را یک نسیم کوچک.

وزغ&Co Jetlite نفس نفس زدن

یک جفت شلوار است که بسیار سبک وزن و با قابلیت خشک شدن سریع DWR-پوشش و UPF 50+ حفاظت از آفتاب است مانند هدیه ای از, هوای آزاد, خدایان است. حتی پنهان زنان ران جیب برای نگه داشتن اشیاء با ارزش خود را امن.

Scouted است خرید اینترنتی با پالس. دنبال کنید با ما در توییتر و ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه ها و محتوای منحصر به فرد. لطفا توجه داشته باشید که اگر شما خرید چیزی برجسته در یکی از پست های ما, The Daily Beast ممکن است جمع آوری سهم از فروش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن