Adele تشکر ضروری کارگران است. اینترنت وسواس بیش از وزن خود را

در چهارشنبه آدل در زمان یک لحظه برای تشکر از طرفداران که می خواست او تولدت مبارک و به اشتراک گذاری قدردانی خود

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

در چهارشنبه آدل در زمان یک لحظه برای تشکر از طرفداران که می خواست او تولدت مبارک و به اشتراک گذاری قدردانی خود را برای کارگران ضروری میان رمان coronavirus بیماری همه گیر. "با تشکر از شما برای تولد عشق," او نوشت. "من امیدوارم که شما تمام ماندن امن و سالم در طول این زمان. من می خواهم برای تشکر از همه ما اولین پاسخ دهندگان و ضروری کارگران که در حال نگه داشتن ما امن در حالی که خطر زندگی خود را! شما واقعا ما فرشتگان است." در عوض اینترنت ظاهرا تصمیم به عقده روحی خواننده وزن است.

برای سال در حال حاضر تعداد بی شماری از نشریات به خصوص شایعات باید وسواس بیش از آدل شکل است. او شده است از دست دادن وزن است که ظاهرا شایستگی اخبار چرخه خاص خود را دارد; نکاتی در مورد "اسرار دست دادن وزن" پشت "چشمگیر" تحول بدن را نشو و نما در کنار اتهاماتی که در حال حاضر این خواننده است که بیش از حد نازک است. برخی از نشریات حتی به نام پس کارشناسان برای اظهار نظر در روشها و فرض پایداری.

طرفداران و کاربران رسانه های اجتماعی در حال حاضر به نقد برخی از سوالات پاسخ به آدل تولد پست. وبلاگ نویس ملیسا بلیک در توئیتر خود نوشت: "به نظر من که Adele روند است چرا که مردم می گویند چگونه زرق و برق دار او است پس او وزن از دست داد. خانواده ما بیش از این بوده است... وزن خود را ندارد تعیین زیبایی خود را. خود را ظاهر نمی کند تعیین زیبایی خود را. تعداد در مقیاس شما را ندارد و لایق یا نالایق." اضافه شده نویسنده اما کلی "بله Adele نظر می رسد شگفت انگیز آدل نگاه شگفت انگیز قبل از او از دست رفته وزن بیش از حد آدل شگفت انگیز است."

مردم به مدت طولانی احساس راحتی قضاوت Adele بدن—یک تجربه است که بسیاری از زنان به احتمال زیاد می تواند مربوط. اما تن مردم را در هنگام اظهار نظر در اجسام بزرگتر خاص همیشه بویش با منحصر به فرد مدارا. حتی عزیزان خواهد شد اغلب ستایش چگونه "سالم" شما نگاه کنید به عنوان به زودی به عنوان پنج پوند سقوط کردن—و از آنها بخواهید اگر همه چیز را درست در لحظه ای که می آیند. آنها همیشه فقط نگران خود را به خوبی بودنالبته آنها هرگز به معنای هر چیزی است. در رسانه های مشهور کاهش وزن استراتژی اغلب به طور ضمنی به عنوان تجویزی—دستورالعمل برای هر کسی که بالای یک اندازه 8 به دنبال اگر می خواهید آنها را به دیده می شود به عنوان ارزش. و به عنوان Lizzo می تواند گواه این بررسی تنها تشدید اگر شما اتفاق می افتد به یک زن از رنگ.

آدل به احتمال زیاد این را می داند از دست دادن بهتر از بیشتر است. از زمانی که او تبدیل به یک نام خانگی بدن او است transfixed ، کمدین و طراحان باید تمسخر و در سال 2012 در رواج پوشش راه اندازی روز از بحث و گفتگو در مورد چگونه این مجله تا به حال فتوشاپیه صورت و بدن خود را به فراموشی سپرده است. از طریق این همه هر چند این خواننده در پاسخ فوق العاده ای فضل. "من هرگز نمی خواستم به مانند مدل بر روی جلد مجلات," او گفت: مردم در سال 2012—پس از Karl Lagerfeld به نام "کمی بیش از حد چربی است."

"من نماینده اکثریت زنان" آدل در آن زمان گفت: "و من بسیار افتخار از آن است."

هر چه انگیزه خواننده به از دست دادن وزن در چند سال گذشته صادقانه هیچ یک از کسب و کار ما—و آن را می کند از حقیقت اولیه بیانیه. در این مرحله تنها چیزی که هر یک از ما باید درخواست از زمانی است که ما ممکن است انتظار می رود او در آلبوم بعدی. (به طور جدی هر چند—کی؟)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن