ADNOC و ADQ فرم سرمایه گذاری مشترک برای تسریع امارات متحده عربی, مواد شیمیایی, بخش و سرعت بخشیدن به رشد صنعتی

ابوظبی شرکت ملی نفت (ADNOC) و ADQ امروز امضا یک سرمایه گذاری مشترک (JV) توافق برای ایجاد یک پلت فرم سرمایه گذا

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

ابوظبی شرکت ملی نفت (ADNOC) و ADQ امروز امضا یک سرمایه گذاری مشترک (JV) توافق برای ایجاد یک پلت فرم سرمایه گذاری به صندوق و نظارت بر توسعه پروژه های صنعتی در برنامه ریزی روایس مشتقات پارک کلیدی توانمند از ADNOC پایین دست را تا سال 2030 هوشمند استراتژی رشد و امارات متحده عربی مواد شیمیایی و صنعتی استراتژی رشد.

امضا شده توسط H. E. Dr. Sultan Ahmed Al Jaber امارات متحده عربی وزیر صنعت و تکنولوژی پیشرفته و ADNOC گروه مدیر عامل شرکت و جناب محمد حسن Alsuwaidi مدیر عامل شرکت ADQ.

تحت شرایط توافق ADNOC و ADQ به طور مشترک ارزیابی و سرمایه گذاری در لنگر شیمیایی پروژه های. ADNOC برگزار خواهد شد 60 درصد اکثریت سهام در JV با ADQ برگزاری باقی مانده 40 درصد است. ADQ گسترده نمونه کارها از جمله محلی و بین المللی لجستیک و حمل و نقل و آب و برق صنعتی ساخت و ساز و دیگر زیرساخت های ضروری و امکان خدمات را تکمیل ADNOC قوی هیدروکربن خوراک موقعیت در روایس به عنوان به خوبی به عنوان آن دیرینه روابط با اعتماد شرکای بین المللی و سرمایه گذاران. این ترکیب نقاط قوت را افزایش کلی ارزش برنامه ریزی شده روایس مشتقات پارک و به نوبه خود حمایت دراز مدت رشد گسترده تر روایس مجتمع صنعتی و افزایش سرمایه گذاری در امارت ابوظبی.

JV همکاران انجام خواهد شد جامع feasability مطالعه بیشتر در توسعه شناسایی پروژه های در روایس و نگاهی رو به جلو آن است که نشان می دهد حداکثر پتانسیل برای ایجاد ارزش. JV قصد دارد تا اعلام نتایج این مطالعه قبل از پایان سال 2020 از جمله جزئیات خاص در آن هدف انتخاب شده پروژه ها و طیف وسیعی از فرصت های بالقوه موجود برای سرمایه گذاران آینده نگر و همکاران.

H. E. Dr. سلطان احمد جابر گفت: "محدوده و مقیاس و کالیبر منابع ADNOC و ADQ هر یک را به این مواد شیمیایی جدید پلت فرم سرمایه گذاری تاکید ابوظبی موقعیت را به عنوان یک پیشرو جهانی در مقصد برای سرمایه گذاران بین المللی و شرکای صنعتی. در خط با ADNOC تعهد به هوشمند مسئول سرمایه گذاری در بازار فعلی محیط زیست و همچنین تزلزل ناپذیر ما تمرکز بر روی کشش حاشیه هر بشکه نفت تولید شده ما همکاری با ADQ را در گسترش تلاش های موجود برای به حداکثر رساندن ارزش دارایی های ما در روایس به kickstart توسعه امارات متحده عربی را پایین deriviatives بخش پشتیبانی تحول روایس به جهانی hub برای صنعت و جذب بیشتر سرمایه گذاری مستقیم خارجی."

جلالتمآب محمد حسن Alsuwaidi مدیر عامل شرکت ADQ گفت: "همکاری با ADNOC به faciliate توسعه پلت فرم سرمایه گذاری در روایس مشتقات پارک ما نقش کلیدی همراه با بخش های دولتی و خصوصی در ارائه زیرساخت اساسی توسعه خدمات است. در ADQ ما در حال رانندگی ایجاد ارزش و کمک به ساخت یک مرفه اقتصاد به نفع ابوظبی از طریق ما نمونه کارها متنوع از امارت پیشرو اشخاص مانند ابوظبی بنادر ابوظبی ملی شرکت انرژی (TAQA), Etihad راه آهن, امارات, فولاد DUCAB و Arkan."

ADNOC و ADQ هر دو قوی سوابق رانندگی رشد بخش خصوصی در ابوظبی. در هسته آن زمان برنامه ADNOC در-کشور-ارزش (داخل بطن) برنامه, به, تاریخ, رانده است بیش از AED 44 میلیارد دلار (12 میلیارد دلار) را به اقتصاد امارات متحده عربی و ایجاد بیش از 1500 بخش خصوصی شغل برای اتباع امارات متحده عربی پس از آن راه اندازی شد و در سال 2018 است. ADQ به ارمغان می آورد با هم در یک محدوده حیاتی محلی تخصص در سراسر قدرت و تدارکات صنعتی, ساخت و تولید خواهد شد که حمایت از توسعه برنامه ریزی شده از مشتقات پارک در روایس.

با مصوبات مورد نیاز JV خواهد بود گنجانیده شده در ابوظبی بازارهای جهانی با هر دو شرکت به طور مشترک تعیین JV تیم مدیریت و هیئت مدیره در خط با شرکت های بزرگ جهانی و حکومت بهترین عمل است.

توسعه قوی مشتقات پایین دستی صنعت در روایس سنگ بنای ADNOC پایین رشد استراتژی های راه اندازی شده در ADNOC را پایین دستی سرمایه گذاری فروم در سال 2018 است. پس از فروم ADNOC را به خود جلب کرده signinficant سرمایه گذاری خارجی و گسترش آن در پایین دست همکاری پایگاه در سراسر آن پالایش کود و خط لوله دارایی. همزمان ADNOC با موفقیت پیشرفت در مقیاس بزرگ پروژه های سرمایه ای در روایس بیشتر کشش حاشیه هر بشکه نفت تولید شده از جمله نفت خام انعطاف پذیری پروژه ADNOC گل سرسبد پالایشگاه ارتقا برنامه را قادر خواهد ساخت که پردازش crudes دیگر از Murban و به نوبه خود باز قوی تر نفت خام صادرات optionality. ADNOC را سرمایه گذاری مشترک با Borealis, Borouge نیز پیشرفته و توسعه واحدهای تولیدی در Borouge 4 مجتمع هسته ای توانمند از روایس مشتقات پارک که حمایت خوراک تولید ظرفیت برای پارک لنگر پروژه ها.

ADNOC در ادامه به ارائه توسعه پایین دست آن کسب و کار به عنوان بخشی از آن تا سال 2030 رشد هوشمند استراتژی که در روایس مجتمع صنعتی تبدیل به رقابتی جهانی مواد شیمیایی و خوشه ای اعمال نفوذ امارات متحده عربی نزدیک نزدیکی جغرافیایی به رشد جهانی بازار دسترسی به رقابتی مواد اولیه کارآمد آب و برق و ارائه خدمات و همچنین به عنوان ابوظبی جذاب سیاستهای مالی و نظارتی محیط زیست است.

در مورد ADNOC

ADNOC یکی از جهان پیشرو متنوع انرژی و پتروشیمی شدند. با 14 متخصص تابعه و سرمایه گذاری مشترک شرکت های ADNOC اولیه کاتالیست برای امارات متحده عربی رشد و تنوع.

در مورد ADQ

که مقر آن در ابوظبی ADQ تاسیس شد و در سال 2018 به عنوان یک شرکت سهامی عام (PJSC). آن را نگه می دارد یک نمونه کارها متنوع از عمده شرکت پوشا بخش های کلیدی از ابوظبی اقتصاد از جمله تاسیسات گردشگری و هتلداری, حمل و نقل هوایی, حمل و نقل و تدارکات صنعتی, املاک و مستغلات, رسانه های بهداشت و درمان, مواد غذایی و کشاورزی و خدمات مالی است.

به عنوان یک شریک استراتژیک دولت ابوظبی ADQ متعهد به حمایت از توسعه ابوظبی به عنوان مدرن رقابتی موفق و پایدار اقتصاد است. ADQ تحریک ایجاد ارزش از طریق توسعه برجسته خوشه اکوسیستم و القای عملکرد فرهنگ در سراسر نمونه کارها خود را از شرکت. ADQ نیز یک صاحب سرمایه و سرمایه گذار در هدف قرار دادن بخش های محلی و بین المللی که چین با ابوظبی رهبری دید.

برای اطلاعات بیشتر adq.ae



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب