A+E Networks® UK کمیسیون سری دوم جعلی با استیل برای آسمان تاریخ

A+E Networks® انگلستان به سفارش Studio71 انگلستان یک فلش قرمز رنگ Studios, شرکت برای بازگشت به سری های جعلی با

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

A+E Networks® انگلستان به سفارش Studio71 انگلستان یک فلش قرمز رنگ Studios, شرکت برای بازگشت به سری های جعلی با استیل بازیگران 22 ساله آهنگر و یوتیوب ستاره الک استیل, به, پخش, در, آسمان صاف تاریخچه در اوایل 2021.

جعلی با استیل به شرح زیر blacksmithing wunderkind و مشهور YouTuber (2+میلیون subs) الک استیل, به عنوان او ایجاد آرایه ای از یاد سلاح از سراسر سنین است. استیل تساوی در عشق خود را از سابقه و استعداد باور نکردنی برای blacksmithing honed بیش از یک دهه به بررسی برخی از این گذشته ترین سلاح های مرگبار.

الک در حال حاضر ساخته شده یک حرکت بزرگ از نورویچ به حیات وحش مونتانا که در آن – با جدید خود را و به همان اندازه جوان bladesmith دوست خواهد Stelter – او پیمودن خود را منحصر به فرد تجارت میان کشاورزان و کارگران و دامداران از معروف " آسمان بزرگ کشور است."

جدید 12x30 سری به پیروی استیل او به عنوان صنایع دستی مجموعه ای جدید از قابل توجه دستگاه از تعدادی از تاریخی اشاره کرد. در این سری او بدست می آورد مهارت های باستانی از جمله سنگ-تنظیم inlaying و حکاکی برای بازسازی بیشتر از تاریخ قابل توجه تسلیحات از جمله توانا 16th قرن Zweihander - شمشیر است که می ایستد در 1.4 متر ارتفاع مزین سواره نظام سابر با الهام از کسانی که مورد استفاده در جنگ های داخلی آمریکا و همچنین به عنوان یک ماهواره به دنبال داس شایسته Grim Reaper و قرن هجدهم نیروی دریایی شبانه روزی محور. استیل نیز تلاش می کند دست خود را در اهل تفریح و بازی – اما مرگبار – سلاح پنهان مانند چینی طناب دارت و یک شمشیر هوشمندانه مبدل به عنوان یک عصا.

استیل برای اولین بار معرفی شد به هنر blacksmithing زمانی که او فقط 11 سال در یک نمایشگاه شهرستان و در طول سال دارای مستند خود را blacksmithing سفر و قابلیت های فنی: گردآوری مخاطبان از بیش از 2 میلیون مشترک و متناوب 340+ میلیون بازدید ویدیو در یوتیوب. در سال 2017, تاریخ برفلد او برای سری جعلی در انگلیس است که به بررسی زندگی پنج معاصر جعل در انگلستان است. اولین سری جعلی با استیل برای اولین بار در تاریخ بریتانیا در اکتبر سال 2018 و به دنبال جوان آهنگر در کارگاه خود در نوریچ.

در این سری جدید از بینندگان دعوت به الک پایگاه جدید در غرب ایالت مونتانا که در آن او در حال حاضر ساکن. او چشمگیر فضای جدید شده است مجهز به یک طیف گسترده ای از ابزار مدرن و باستانی – خود را برای مقابله با چالش های جدید است. همراه با آرایه های قابل توجهی از لحاظ تاریخی دوباره سلاح و ابزار او نیز در حال رشد در حاشیه لباس و کالا و همچنین پوشاک برای خود, دیگر عشق بزرگ – دوچرخه سواری...

الک استیل می گوید: "من خیلی هیجان زده برای راه اندازی سری 2 جعلی با استیل که در آن بینندگان می توانید به من به عنوان من ایجاد حتی بیشتر از تاریخ شگفت آور ترین سلاح. پس سری 1, من به پیشرفته من blacksmithing مهارت و شروع به یادگیری هنر گوهر-تنظیم inlaying و حکاکی بنابراین من می تواند از نو خلق کردن این باور نکردنی قطعه از تاریخ را با جزئیات و حتی بیشتر."

جعلی با استیل سری 2 دستور داده شد توسط دن Kornمعاونت برنامه نویسی در A+E Networks, انگلستان است. برای Studio71 انگلستان تام پین است که سریال تولید کننده با جودی اسمیت و تام پین به عنوان تولید کننده اجرایی.

دن Korn, معاونت برنامه نویسی در A+E Networks® بریتانیا گفت: "ما خوشحال به استقبال الک پشت به آسمان تاریخ همراه با یک استعداد جدید در خواهد Stelter. تخصص خود و تهیه مهارت های مسحور و شور و شوق خود را عفونی است. این واقعا سابقه در ساخت"

جودی اسمیت, معاونت مدیر خلاق از Studio71 بریتانیاافزود: "ما هیجان زده چگونه به خوبی سری اول انجام شده برای تاریخچه و آن را به عقب بر گردیم در این کارگاه با الک که مهارت همچنان به تعجب ما را به عنوان او طول می کشد در حتی بیشتر پروژه های بلند پروازانه در این سری دوم. ما خوشحال به معرفی الک به مخاطبان جدید است که باید او را در آغوش گرفت و در تلویزیون به عنوان آنها انجام داده اند در یوتیوب."

جعلی با استیل سری 2 در حال حاضر در تولید و برنامه ریزی شده برای اوایل سال 2021 در آسمان تاریخ موجود در آسمان, باکره, BT و بحث صحبت کنید.

فلش قرمز Studios بین المللی توزیع جعلی با استیل در سراسر جهان است.

تاریخچه شد آسمان تاریخ در تمام پخش سیستم عامل در سراسر انگلستان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آسمان تاریخ اینجا کلیک کنید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن