AEP ادامه با کامل 2 میلیارد دلار سرمایه گذاری در وزش پروژه به نفع مشتریان در سه متحده با وجود تگزاس تصمیم کمیسیون

در حالی که ابزار عمومی کمیسیون تگزاس امروز را تکذیب کرد تصویب جنوب غربی Electric Power Co.'s (SWEPCO) برنامه ر

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

در حالی که ابزار عمومی کمیسیون تگزاس امروز را تکذیب کرد تصویب جنوب غربی Electric Power Co.'s (SWEPCO) برنامه ریزی برای اضافه کردن 309 مگاوات (MW) از انرژی باد برای به خدمت تگزاس مشتریان American Electric Power (NYSE: AEP) دریافت کرده است دیگر مصوبات قانونی مورد نیاز برای به دست آوردن کل برنامه ریزی 1,485 مگاوات شمالی و مرکزی وزش نسل. AEP سرمایه گذاری حدود 2 میلیارد دلار به ارمغان بیاورد جدید انرژی های تجدید پذیر به خدمات عمومی شرکت اوکلاهما (PSO) مشتریان و SWEPCO مشتریان در آرکانزاس و لوئیزیانا.

"ما در حال نا امید که ما SWEPCO مشتریان در تگزاس را نمی خواهد بود قادر به بهره مندی از کم هزینه انرژی باد شمال مرکزی پروژه ها را فراهم خواهد کرد گفت:" نیکلاس K. Akins, AEP رئیس جمهور و رئیس اجرایی. "مقررات مصوبات ما را دریافت کرده اند در آرکانزاس, لوئیزیانا, اوکلاهما و در فدرال انرژی کمیسیون تنظیم مقررات به ما اجازه می دهد به حرکت به جلو با شمالی و مرکزی وزش پروژه های در مقیاس کامل صرفه جویی در مشتریان در این کشورها حدود 3 میلیارد دلار بیش از 30 سال آینده. همانطور که ما در انتقال به یک انرژی پاک در آینده ما سرمایه گذاری در شمال مرکزی وزش پشتیبانی از پروژه های اقتصادی و توسعه کسب و کار در جوامع ما و ما کمک خواهد کرد که مشتریان خود را برآورده انرژی های تجدید پذیر اهداف است."

شمالی و مرکزی شامل سه وزش نسل امکانات واقع در شمال مرکزی اوکلاهما. AEP را SWEPCO و PSO عامل واحد اعلام کرد 15 ژوئیه 2019 که آنها به دنبال مصوبات قانونی برای خرید سه وزش پروژه ها. پروژه های در حال انتظار به پایان خواهد رسید در طی دو سال آینده.

آرکانزاس و لوئیزیانا خدمات عمومی کمیسیون تصویب این پروژه در ماه مه و PSO دریافت تایید از اوکلاهما شرکت کمیسیون در ماه فوریه است. فدرال انرژی کمیسیون تنظیم مقررات نیز به تصویب ادغام در فوریه.

PSO به دست آوردن 675 مگاوات از شمال مرکزی وزش پروژه برای خدمت به مشتریان خود را در اوکلاهما. آرکانزاس و لوئیزیانا کمیسیون تایید گزینه های برای افزایش اعتبارات خود را از انرژی باد اگر دولت دیگر نمی تصویب پروژه. با این گزینه حدود 464 مگاوات اختصاص داده خواهد شد به لوئیزیانا و 268 مگاوات به آرکانزاس در حالی که عمده مشتریان را بهره مند از 78 مگاوات و در مجموع 810 مگاوات است که در خدمت SWEPCO مشتریان.

AEP همچنان به سرمایه گذاری های قابل توجهی در انرژی های تجدید پذیر برای خدمت به مشتریان خود. این شرکت تنظیم یکپارچه منابع, برنامه های تماس برای علاوه بر این از بیش از 8000 مگاوات از باد و انرژی خورشیدی از جمله شمال مرکزی و 1600 مگاوات گاز طبیعی بین 2020 و 2030.

American Electric Power مستقر در کلمبوس, اوهایو است که در ساختمان متمرکز دقیق زیرساخت های انرژی و ارائه فن آوری های جدید و سفارشی راه حل های انرژی به مشتریان ما. AEP را حدود 17,400 کارکنان عمل و حفظ این کشور بزرگترین برق سیستم انتقال و بیش از 221,000 مایل از خطوط توزیع به نحو احسن تحویل امن و قابل اعتماد با قدرت نزدیک به 5.5 میلیون تنظیم مشتریان در 11 متحده است. AEP همچنین یکی از بزرگترین کشور تولید برق با حدود 31,000 مگاوات متنوع ظرفیت تولید از جمله بیش از 5,200 مگاوات برق از انرژی های تجدید پذیر. AEP خانواده از شرکت ها شامل آب و برق AEP, اوهایو, AEP, تگزاس, Appalachian قدرت (در ویرجینیا و ویرجینیای غربی), AEP آپالاچی قدرت (در تنسی), ایندیانا, میشیگان, قدرت, کنتاکی قدرت عمومی شرکت خدمات اوکلاهما و جنوب غربی شرکت برق (در آرکانزاس لوئیزیانا شرق تگزاس تگزاس تکدی). AEP نیز صاحب AEP انرژی AEP انرژی شرکای AEP در محل همکاران و AEP انرژیهای تجدید پذیر است که با ارائه رقابتی نوآورانه راه حل های انرژی در سراسر کشور. برای اطلاعات بیشتر aep.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب