رئیس جمهور اشرف غنی و رقیب عبدالله عبدالله جوهر قدرت های مقابله

رئیس جمهور افغانستان اشرف غنی و رقیب خود عبدالله عبدالله توافق کرده اند برای به اشتراک گذاشتن قدرت ریاست جمهور

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

رئیس جمهور افغانستان اشرف غنی و رقیب خود عبدالله عبدالله توافق کرده اند برای به اشتراک گذاشتن قدرت ریاست جمهوری. تصمیم به پایان می رسد ماه از عدم قطعیت است که تا به حال شامل دو مراسم تحلیف.

رئیس جمهور اشرف غنی و رقیب خود در این کشور را مورد مناقشه انتخابات ریاست جمهوری عبدالله عبدالله امضا یک قدرت هسته ای در روز یکشنبه است که به ارمغان می آورد پایان دادن به ماه ها بن بست سیاسی در این جنگ زده کشور خاورمیانه است.

عبدالله ثابت به سر تا روند صلح با طالبان در افغانستان منجر خواهد شد و افغانستان به عنوان رئیس جمهور.

معامله نهایی شد بعد از ظهر یکشنبه با هر دو طرف توافق که نظارت چند وزارتخانه کلیدی به گفته صدیق صدیقی سخنگوی غنی.

"دکتر عبدالله منجر به آشتی ملی کمیسیون و اعضای تیم خود را شامل خواهد شد و در کابینه" او در توییتر نوشت.

یک سخنگوی عبدالله نقل از مطبوعات آلمان آژانس dpa گفت: "59 ساله چشم پزشک می باید 50 درصد سهم دولت در پوشش وزارت خانه ها و ریاست های مستقل و ولایات.

آن را بلافاصله روشن نیست که وزرا موقعیت عبدالله عبدالله را بیش از. اما در طول روند مذاکرات او تا به حال تحت فشار قرار دادند برای کنترل اصلی نمونه کارها از جمله امور مالی یا امور خارجه.

ادامه مطلب: افغانستان بی پایان سیاسی بی نظمی imperils طالبان معامله

غنی و عبدالله هر دو مدعی پیروزی پس از سپتامبر گذشته ریاست جمهوری انتخابات. غنی اعلام رسمی برنده اما انتخابات شدند دنده های پی در پی تاخیر و ادعای رای تقلب گفت: این کشور به شکایت های انتخاباتی کمیسیون.

در ماه مارس و مردان برگزار موازی مراسم تحلیف ریاست جمهوری در داخل این اساس از کابل در کاخ ریاست جمهوری. بن بست های سیاسی باعث شده بود ما به کاهش 1 میلیارد دلار (€925 میلیون نفر) در کمک به افغانستان است. این روشن نیست که آیا این کمک های مالی خواهد بود ترمیم زیر یکشنبه معامله.

در مبارزه نیز پیچیده تلاش برای رسیدن به یک توافق صلح با طالبان برای پایان دادن به 19 سال از جنگ افغانستان. واشنگتن به توافق با این گروه در ماه مارس الزام است که آمریکا و متحدان خارجی آن خواهد خروج تمام نیروهای در اوایل سال آینده. در بازگشت طالبان متعهد به حمله به نیروهای خارجی اما آنها همچنان به درگیری با نیروهای افغان.

مذاکرات صلح با طالبان راه اندازی شد برای شروع در ماه مارس, اما ما فرستاده ویژه زلمای خلیل زاد گفت: در روز جمعه که یک تاریخ جدید شد و در حال حاضر در حال بحث شده است.

kp, nm/aw (یمن)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن