آمریکایی های آفریقایی تبار, چهره مرگبار بومی خشونت پلیس در آمریکا

کشتن جورج فلوید باعث شده در سراسر کشور تظاهرات کنند. اما آنها نیز منعکس بزرگتر ناکامی با پلیس و نامتناسب تعداد

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

کشتن جورج فلوید باعث شده در سراسر کشور تظاهرات کنند. اما آنها نیز منعکس بزرگتر ناکامی با پلیس و نامتناسب تعداد آمریکایی های آفریقایی تبار کشته شده توسط افسران.

پس از قتل جورج فلوید در بازداشت پلیس دوشنبه گذشته معترضان به خیابان آمده اند تعداد زیادی از شهرستانها در ایالات متحده است. آنها عصبانی هستند و آنها خواستار عدالت — و نه فقط برای Floyd مرگ به تنهایی به عنوان نشانه های آنها را روشن. کلمات آنها خرس "Black Lives Matter" و "من نمی توانم نفس بکشم" نماد بسیار عمیق تر سرخوردگی با خشونت پلیس و یک میل به تقاضا سیستماتیک تغییر به پلیس, به خصوص نسبت به اقلیت در ایالات متحده آمریکا.

چه آمار پلیس مربوط به مرگ و میر در ایالات متحده ؟

انجمن حمایت از سایت کشنده Encountersdocuments مرگ و میر مربوط به افسران پلیس قصد بازگشت به سال 2000 است. آن را در حال حاضر crowdsources داده های آن با استفاده از 15 مختلف هشدار گوگل به جمع آوری اطلاعات در پلیس-مرگ و میر مرتبط است و به عنوان یکی از قابل اعتماد ترین datasources در آمریکا در مورد این مسئله.

به عنوان از آوریل 27, وب سایت تعداد کل پرونده بود در 28,139 با مجموع برای سال 2020 به تاریخ در 802. این عدد بالا است. ژوئن 1, از آن افزایش یافته بود به 854.

"ما در حال گرفتن به طور قابل توجهی بیشتر مردم کشته در برخورد پلیس در این سال" وب سایت بنیانگذار برایان Burghart گفت: DW. "آن را در مسیر به 1,978 [پایان 2020] و در کنار ما بالاترین تعداد در سال 2018 که 1,854 فتح کند گرفته شد."

در واقع Fatal Encounter پایگاه داده را نشان می دهد که تا به مه 30, نه یک روز رفته توسط این سال بدون یک پلیس مربوط به مرگ رخ می دهد. آن را نیز نشان می دهد که آمریکایی های آفریقایی تبار بیش از حد نشان داده شده در این مرگ و میر پس از جمع آوری داده ها آغاز شد.

"شما پیدا کنید که آمریکایی های آفریقایی تبار کشته شدند در حدود دو خود را نسبت جمعیت" Burghart گفت. "آنها حدود 13 درصد [از کل جمعیت ایالات متحده] و آنها حدود 26 درصد نشان داده."

از 28,139 مجموع پرونده های آفریقایی تبار ساخته شده 7,612. آنها همچنین به طور قابل توجهی در مقایسه با نسبت جمعیتی در برخی از گروهها از مرگ از جمله "امپراتور/مهار" پزشکی "رویداد" و "مورد ضرب و شتم/bludgeoned با یک ساز."

که دیگر مرگ و میر مربوط به افسران پلیس را برانگیخته گسترده اعتراض ؟

سال 2014 نقطه عطفی برای تظاهرات در برابر پلیس-مرگ و میر ناشی از سراسر ایالات متحده است. در خصوص مرگ و میر ناشی از آمریکایی های آفریقایی تبار اریک گارنر و مایکل براون موجب سراسر کشور outcries در مورد اقدامات در درجه اول افسر پلیس سفید.

در ماه جولای همان سال اریک گارنر دستگیر شده بود توسط یک افسر پلیس شهر نیویورک به ظن غیر قانونی فروش تک و سیگار در استاتن آیلند. در طول بازداشت افسر دانیل Pantaleo قرار جلب در یک سبد با یک دست به دور گردن خود.

در فیلم از دستگیری بی شباهت نیست به که جورج فلوید, Garner, می گوید, افسر "من نمی توانم نفس بکشم" 11 بار قبل از از دست دادن هوشیاری. او مرده در بیمارستان بعد از یک ساعت. آخرین کلمات یک نهایی تکرار "من نمی توانم نفس بکشم" شد rallying cry برای معترضان. آن استفاده می شود همچنان به این روز از جمله کسانی که در تظاهرات امروز به عنوان فلوید به زبان آمده همان کلمات قبل از مرگ.

زیر ماه, مایکل براون به ضرب گلوله کشته شد و شش بار در فرگوسن میسوری توسط افسر دارن ویلسون جرقه ناآرامی سراسر شهر بود. مردم راهپیمایی را از طریق خیابان با استفاده از شعار "دست ها بالا نمی شوت" یادآوری میکند که قهوه ای — که دست خود را مطرح قبل از اینکه شات با توجه به برخی از بهاییان و معترضان خود بودند و هیچ تهدیدی برای افسران و نباید هدف قرار دادند.

یکی دیگر از مشخصات بالا پلیس مربوط به مرگ در محل این گذشته در ماه مارس. Breonna تیلور پزشکی کارگر در لوئیزویل کنتاکی به ضرب گلوله کشته شد و هشت بار توسط پلیس لباس شخصی که شکست را به آپارتمان خود را با استفاده از یک "بدون دست کشیدن از" حکم که اجازه می دهد تا پلیس وارد یک ملک بدون حضور خود را اعلام و یا هدف. پلیس به اشتباه معتقد بودند یک فروشنده مواد مخدر شده بود دریافت بسته در خانه اش. این حادثه دامن زده و تنش در لوییویل و نیز تغذیه جاری در سراسر کشور تظاهرات.

People protesting in Ferguson (picture-alliance/dpa/T. Maury)

مایکل براون را به قتل در فرگوسن میسوری موجب تظاهرات توده ای در سال 2014

آنچه اتفاق افتاده پس از این پلیس مربوط به مرگ است ؟

برای بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار اقدام پس از هر مرگ شده است به هیچ وجه نزدیک به اندازه کافی. اریک گارنر را گوئن Carr گفت CNNin مصاحبه ای که با دیدن جورج فلوید مرگ بود "فقط مانند قتل پسر من همه را دوباره و دوباره."

یک معاینه پزشکی در بر داشت گارنر مرگ یک قتل, اما Pantaleo نمی شد با عنوان جرم جنایی متهم. او از کار اخراج شد نیروی پلیس در ماه اوت سال 2019 پنج سال پس از قتل است.

دارن ویلسون نیز متهم در مرگ مایکل براون. در واقع با توجه به پروژه های نقشه برداری خشونت پلیس که با استفاده از کشنده برخورد به عنوان یکی از منابع آن 99 درصد از قتل توسط پلیس از 2013-2019 نیست در نتیجه یک اتهام است.

در لوئیزویل شهردار گرگ فیشر هفته گذشته اعلام کرد که بدون دست کشیدن حکم بودند که معلق در نور از تیلور مرگ اما حقوق مدنی طرفداران خود خواست تا ممنوعیت دائم.

درک چوین افسر که به زانو در جورج فلوید را گردن با اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس. سه تن دیگر از افسران حاضر در زمان شلیک نشده است اما چهره هیچ هزینه و در حال حاضر.

اما یک اعتقاد را حل نمی کند مشکلات اساسی با توجه به فیلیپ V. McHarris یک نویسنده و دانشجوی دکترا در دانشگاه ییل که بر نژاد, مسکن و پلیس.

"آن [اعتقاد] تلاش می کند تا به تمرکز بر روی فرد و یا ماموران حوادث, به عنوان مخالف به دیدن همه چیز به عنوان یک ساختاری گسترده تر موضوع," او در مصاحبه با دویچه وله. "تمرکز بر فرد افسران نمی خواهد منجر به خشونت پلیس پایان است."

آنچه مورد نیاز است برای کاهش خشونت پلیس?

McHarris معتقد است که آموزش افسران در د تشدید حساسیت روش صحیح و پوشیدن بدن دوربین — تمام اقدامات نیروهای پلیس را به منظور تلاش برای کاهش خشونت به خصوص نسبت به اقلیت ها بیش از حد باریک در تمرکز آنها نه آدرس سیستماتیک سوء استفاده و بی عدالتی است. در یک op-ed او co-نوشت: نیویورک تایمز او استدلال می کند که مینیاپولیس اداره پلیس "برگزار می شود به عنوان مدل پیشرفته پلیس اصلاحات" اما متوقف نمی فلوید مرگ است.

به جای افزایش حضور پلیس و نظامی است که به وضوح قابل مشاهده در پاسخ به این زمان در سراسر کشور تظاهرات McHarris استدلال می کند که کمتر مداخله پلیس مورد نیاز است و بیشتر تلاش ها باید برای مقابله با زمینه سرخوردگی.

"به عنوان مخالف به تلاش برای فقط در تلاش برای اصلاحات و به نیروهای پلیس منابع بیشتر و پول بیشتر فقط اجتناب از آن در دسترس نباشد" McHarris گفت: DW. "تغییر مسیر وجوه آن از چیزهایی متمرکز پلیس و مجازات به دیگر برنامه ها و طرح های که در واقع خرید در جامعه است."

"دلیل جورج فلوید جرقه است زیرا آن را بخشی از یک سیستمیک روند که در آن هر کس می تواند مربوط," او گفت: DW. "برای بسیاری از مردم آن را ثابت یادآوری است که در صورتی که اتفاق می افتد به جورج فلوید است که می تواند اتفاق می افتد به من و نه انتزاعی. آنها کشته شدن یک مرد در دوربین به عنوان ناظر التماس به دخالت فایده ای نداشت."

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب