آفریقایی در آلمان خود را از دست کلیسا جوامع

بسیاری از آفریقایی خود در نظر کلیسای جامعه یک خانه دور از خانه. اما این بیماری همه گیر کوروناویروس اغلب باعث م

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

بسیاری از آفریقایی خود در نظر کلیسای جامعه یک خانه دور از خانه. اما این بیماری همه گیر کوروناویروس اغلب باعث می شود آن را دشوار برای مهاجران برای حفظ شبکه های اجتماعی و عمل خود ایمان است.

ملانی Oben ندارد فقط بخوان. او کمربند کردن آهنگ ها با چنین شور و شوق است که او می تواند جای تمام گروه کر. است که دقیقا چه چیزی او را به انجام در حال حاضر است. معمولا حدود 20 نفر دیگر خواهد بود ایستاده و با او در حال حاضر. اما محرابی است که تقریبا خالی است. تنها Oben یکی دیگر از خواننده و کیبورد اینجا هستید.

بیشتر بخوانید: آلمان کلیساها reimagined: تمرین ایمان به یک بیماری همه گیر

سکوت کلیسا

"شما می توانید ببینید که چگونه ما نیاز به تلاش در اینجا می گوید:" Oben, که در اصل از کامرون است. هنوز هم او می گوید: تلاش اضافی به ارزش آن است. آهنگ "جلال خدا" پژواک اطراف کلیسا را به pews.

به طور معمول جماعت خواهد بود تا کف زدن و آواز خواندن همراه. اما همه چیز آرام است. تنها یک زن در ردیف عقب hums همراه بی سر و صدا تقریبا timidly پشت ماسک صورت.

یکشنبه این سرویس نشان دهنده یک قطعه کوچک از آفریقا در وسط برلین -- Schöneberg. در اینجا دو worlds collide: عظیم سنت الیزابت Church — با تاریک آن نیمکت های چوبی و گوتیک به سبک ویندوز — نوپا است ،

اما آن را نیز محل عبادت برای این شهر پر جنب و جوش آفریقایی جامعه که پر کلیسا با آهنگ ها و سنت ها از کنیا و نیجریه و کامرون — ملانی Oben کشور است. "وقتی که من آواز خواندن در اینجا در روزهای یکشنبه من احساس می کنم در خانه," او می گوید.

Church activities allow many Africans abroad experience a piece of their home culture

فعالیت های کلیسای اجازه می دهد بسیاری از آفریقایی ها در خارج از کشور تجربه یک قطعه از خود خانه فرهنگ

پرستش تحت مستند

اما این بیماری همه گیر کوروناویروس همه چیز تغییر کرده است. از آغاز ماه مه کلیسا در برلین تنها اجازه داده شده را تحت شرایط سخت.

اگر شما می خواهید برای شرکت در یک, سرویس, شما ابتدا نیاز به ثبت نام. حداکثر 50 نفر مجاز داخل کلیسا. در ورودی توجه دستیار تماشای از نزدیک به عنوان هر کس disinfects دست خود را. گذشته از Oben و همکاران او هیچ کس مجاز است به آواز خواندن.

"آمدن به اینجا است مانند آمدن صفحه اصلی" پاستور سیلوستر Ajunwa می گوید DW.

اما این بیماری همه گیر کوروناویروس به معنی خانه است که اغلب خالی و آرام. به سختی به 30 نفر نشستن پراکنده در کلیسای بزرگ. حتی Ajunwa به نظر می رسد کمی از دست رفته در محراب خود.

ادامه مطلب: نیجریه رهبران مذهبی تقاضا بلند کردن اجسام از COVID-19 مستند

دشوار

این کشیش یسوعیون مسئول حدود 1000 فارسی زبان, کاتولیک ها در برلین و براندنبورگ. متولد شده در نیجریه, Ajunwa دکترای خود را در Würzburg است و خوشحال می شود قادر به ساخت یک پل ارتباطی میان آفریقا و آلمان است.

حتی در زمان عادی کار خود را انجام نمی, بدون دوز خوبی از ایمان است. "اعتقاد به خدا این است که ما لنگر که ما زنده خواهد ماند این زمان دشوار است و ما ادامه خواهد داد به اعتماد به او کمک کند" او می گوید: در مراسم افتتاحیه از خدمات خود را.

و او تا حد زیادی به اطمینان حاصل شود که این نه تنها خالی از کلمات. این یکشنبه به تنهایی او سراسیمه از طریق شهرستان منجر به چهار خدمات. در سنت الیزابت, کلیسا, او دارای دو سرویس به جای یکی به طوری که هیچ کس نتواند.

Many churches have had to contend with restrictions on services

بسیاری از کلیساها مجبور به رقابت با محدودیت در خدمات

Ajunwa خوشحال است به چالش بکشد. او می داند چه COVID-19 بحران به معنی جماعت خود را — به ویژه هنگامی که آنها قادر به عبادت مانند آنها معمولا.

در حالی که دیگران در خانه بمانند و از ترس او شخصا در دیدار با کسانی که نیاز به برخی از پشتیبانی — در حالی که نگه داشتن مناسب حداقل فاصله او تاکید می کند. در غیر این صورت او خواهد تماس با دیگران است. و سپس تلفن خود را نگه می دارد زنگ.

"اعضای جامعه از دست داده اند دو چیز است: معنوی خود را از زندگی و جامعه خود زندگی" او توضیح می دهد. "این یک محل که در آن آنها می توانید به بحث در مورد مشکلات خود را از روح و لذت بردن از تجارب مثبت با هم. بنابراین برای بسیاری از آن صدمه زیادی است."

گم شده جامعه

برای بسیاری از مردم آن را هنوز هم دشوار است. پس از سرویس, محله های کشیش نشین معمولا دیدار در سالن درب بعدی که در آن آنها خوردن و نوشیدن و صحبت کردن — گاهی اوقات برای ساعت. در حال حاضر اتاق بزرگ خالی است, صندلی انباشته در بالای یکدیگر است. "دوره پس از جرم است که در واقع مانند یک دوم جشن می گوید:" Ajunwa.

وفادار اینجا دیگر — مانند گادوین Nwaru. او می گوید معمولا هرگز نتواند یک سرویس در سنت الیزابت کلیسا مگر اینکه او را به خارج از شهر.

"این وحشتناک است," او می گوید DW خدمات پس از. "ما از دست داده اند جامعه ما جنبه های اجتماعی زندگی ما نابود شده است. ما را دیده اند برخی از اعضای جامعه استفاده می شود که به اینجا می آیند به طور منظم برای ماه."

Around 40% of all Africans are Christian

حدود 40 ٪ از تمام آفریقایی مسیحی هستند.

Nwaru — که به آلمان آمد و از 10 سال پیش است و در حال حاضر بخشی از محله شورا — می گوید: جدید کروناویروس خدمات گم شده است چند حیاتی چیز است: "ما گروه کر شده است کاهش می یابد. ما با استفاده از به هم, درام, gongs و دیگر ابزار. آن است که دیگر مناسب آفریقایی جشن است."

در ضمن ملانی Oben در حال حاضر آماده به آواز خواندن در سرویس دوم که باید شروع در حدود نیم ساعت. رها درام پشت سر او به یاد او بار بهتر است. اما او هنوز هم نمی خواهید به شکایت.

"من رها که ما حداقل می تواند در نهایت رفتن به کلیسا و بخوان دوباره," او می گوید. "در اینجا من انرژی من برای هفته آینده. ما تا به حال به ماندن در خانه برای بیش از دو ماه است. برای بسیاری از آن را مانند جهنم است."

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن