آفریقا مسلمانان ضعیف بیش مدرج به پایین حج

برخی از آفریقایی مسلمانان صرف یک عمر صرفه جویی به حج. با کوچک سازی در این سال حج به علت بیماری همه گیر کوروناو

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

برخی از آفریقایی مسلمانان صرف یک عمر صرفه جویی به حج. با کوچک سازی در این سال حج به علت بیماری همه گیر کوروناویروس آنها حسرت فرصت از دست رفته و نگرانی در مورد گرفتن بازپرداخت را انجام دهید.

ناصر Younes Solebarmo یک نیجریه زندگی در عربستان سعودی, یکی از خوش شانس چند. او پذیرفته شده برای این سال را به حج زیارت سالانه مکه در عربستان سعودی است که همه سفت مسلمانان انتظار می رود به انجام یک بار در طول عمر.

حج کشیده شده حدود 2 تا 2.5 میلیون مسلمان در چند سال گذشته با حدود 10% از این سفر از صحرای آفریقا.

در این سال برای جلوگیری از گسترش این coronavirus عربستان سعودی است که تنها اجازه می دهد در اکثر 10,000 عربستان سعودی و اتباع خارجی ساکن در انگلستان به انجام حج آغاز شده است که در روز چهارشنبه.

"من باید برنده بلیط طلایی به میان زائران" Solebarmo گفت: AFP news agency. "این احساس را نمی توان توصیف کرد. حال با توجه به حج است که با ارزش ترین چیزی که من تا کنون داده شده است در زندگی من. این است آرزوی من برای یک زمان بسیار طولانی است."

"سفر یک عمر' در برگزاری

برای کنترل تعداد زائران هجوم آوردند به مکه, عربستان سعودی اجرا می شود سخت حج سهمیه برای هر کشور با جمعیت مسلمان. در کشورهای جنوب صحرای آفریقا, نیجریه به طور معمول می فرستد تا کنون بزرگترین مشروط با سهمیه 95,000 به دنبال سودان با 35,000 و نیجر با 13,000.

در سال گذشته 187,814 آفریقایی مسلمانان متعهد دانسته است ، قبل از این رویداد کوچک به دلیل این که از COVID-19 گیر همین تعداد بود و انتظار می رود در این سال است.

"برای بسیاری از مسلمانان حج یک سفر از طول عمر است. برای رفتن به مکه است که واقعا نمادین" گفت: Bakary Sambe مدیر اجرایی تیمبوکتو موسسه یک اتاق فکر مستقر در سنگال.

در حال حاضر بسیاری از کسانی که تا به حال امن اعتبار هستند "پشیمان نمی شود قادر به رفتن" از آنجا که آنها ممکن است فرصت دیگری به او گفت: در یک مصاحبه تلفنی از Dakar.

با بسیاری از جهان 1.6 میلیارد مسلمان در تلاش برای آن را به مکه بعضی از آنها به صبر دهه قبل از آنها به دست آوردن حج اعتباربخشی. در سال 2019 آفریقای جنوبی است 23,000 اولین بار حج متقاضیان برای 3,500 سهمیه اماکن و می توان آن را سال قبل از مردم حرکت کند تا از لیست انتظار برای دریافت یک نقطه.

Pilgrims wearing white walk around the Kaaba

امسال زائران را به گردش در اطراف کعبه, اسلام, مقدس ترین حرم در مکه در حالی که راه رفتن بر روی خطوط رنگی مشخص شده برای اطمینان اجتماعی فاصله

برای افراد مسن به خصوص صرف نظر کردن از این سال را به حج وزن آن به شدت.

"وجود دارد آفریقایی مسلمانان که صرفه جویی در همه زندگی خود را برای رفتن به مکه. آنها فکر می کنند: "من قرار بود به این سال, اما من نمی دانم آنچه که در آینده ممکن است نگه دارید برای من از لحاظ اقتصادی در سلامت جنبه از آنچه خدا به شما تصمیم می گیرید برای من" Sambe گفت.

حج اختلالات جدید نیست

حج هرگز لغو شد پس از عربستان سعودی تاسیس شد و در سال 1932. از آن شده است مختل شود هر چند به صورت سیاسی و یا نگرانی های بهداشتی.

در سال 2012 و 2013 و عربستان سعودي هشدار داد افراد مسن و ناتوان از ساخت حج نگرانی بیش از سندرم تنفسی خاورمیانه یا MERS.

در سال 2014 به دلیل بهداشت عمومی ترس اطراف ابولا در عربستان سعودی به طور موقت متوقف اعطای ویزا به شهروندان گینه, لیبریا و سیرالئون و در سال 2019 آن را ممنوع زائران از جمهوری دموکراتیک کنگو.

در این سال آفریقایی در حال تجربه "نا امیدی" است که آنها نمی توانند حضور 2020 حج اما درک آن را "یک وضعیت استثنایی" گفت: Abdoulaye Sounaye ارشد محقق در لایبنیتس-Zentrum Moderner مشرق زمین, آلمانی-بر اساس تحقیقات موسسه با تمرکز عمدتا بر مطالعات اسلامی.

A Muslim man prays in Burkina Faso

برای بسیاری از آفریقایی مسلمانان حج است که در سفر از طول عمر

"و همچنین امیدواریم که در سال آینده آنها می توانند دوباره," او گفت: DW در یک مصاحبه تلفنی.

عربستان سعودی یکی از خاورمیانه بزرگترین شیوع کروناویروس با 272,590 گزارش شده عفونت با ویروس مرگ و میر ناشی از 2,816 از چهارشنبه.

بازپرداخت نگرانی

و همچنین نگرانی در مورد اینکه آیا آنها دیگر فرصتی برای رفتن مردم نیز نگران شدن, بازپرداخت Sounaye گفت.

هزینه حج برای غرب آفریقایی نهفته بین $3,600 و $5,400 (از 3000 تا 4500 یورو), Sounaye می گوید: — مبلغ زیادی در یک منطقه که در آن متوسط دستمزد $1,580.

"مفهوم ارزان حج وجود ندارد" Sounaye گفت.

دولت عربستان گفته است: "پرداخت هزینه های اقامت و سایر خدمات مانند حج هزینه 80 دلار است که آن را تا به حال معرفی شده در اوایل سال جاری Sounaye اضافه کرد: این در حال حاضر اتفاق افتاده است در برخی از موارد است.

گرفتن پول از آژانس های مسافرتی و واسطه ها می تواند اثبات مطلب "مشکل" او گفت:.

"در برخی موارد آژانس های مسافرتی محلی در حال حاضر استفاده می شود و صرف پول است. مردم معمولا نمی آنها پرداخت یک مقدار بزرگ از پول در یک بار, اما برخی از سازمان ها ارائه می دهند که مردم پرداخت هر ماه را تا رسیدن به مقدار برای حج."

حاج انجمن ها در نیجریه و غنا وعده داده اند برای کمک به زائران دریافت پول خود را.

A man measures a pilgrim's temperature

همه زائران پس از رسیدن به صورت سالانه حج به درجه حرارت خود را چک

روزه در صمیمیت و همدلی در سراسر آفریقا

در حالی که coronavirus را متوقف کرده است و آفریقایی زائران جسمی که در مکه آن را نیز مسدود کردن آن را به عقب در این قاره از جایگزین جشن.

برخی از سنگال با جوامع مسلمان برای مثال می خواستم برای برگزاری یک رویداد بزرگ در گردشگاه از داکار مسجد اما این نیز لغو شده به دلیل ترس از گسترش COVID-19.

اما این بیماری همه گیر را نگه نمی آفریقایی از جشن حج در راه خود را.

"من آن را جشن می گیرند در اینجا در نیجریه با رعایت ناشتا و مکرر یاد خدا" کاربر اسماعیل Bello ارسال شده در دویچه وله Facebook صفحه.

"فردا روز عرفه یکی از بهترین روزهای سال است. روزه است که به شدت توصیه می شود سریع اگر شما می توانید و دیگران را تشویق به انجام این کار" بشیر احمد دستیار شخصی در رسانه های جدید به Muhammadu Buhari رئیس جمهور نیجریه ارسال شده در توییتر.

زائران صرف دومین روز از حج و در کوه عرفات در شرق مکه به دعا به خدا برای بخشش گناهان خود و به آنها قدرت را در آینده است.

"حتی در یک روز عادی افرادی که در حج سریع در صمیمیت و همدلی با مردم در مکه" Sambe از تیمبوکتو موسسه گفت. "به طور سنتی آن را یک روز روزه داری — اما در این سال از آن است که حتی بیشتر مهم و نمادین برای مردم در آفریقا است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب