افریقایی-سیاستمداران آلمانی در حال هل دادن برای تغییر

در ماه ژانویه مهاجمان ناشناس به ضرب گلوله در دفتر سنگال متولد سیاستمدار آلمانی Karamba Diaby. آلمان شوکه شده ب

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

در ماه ژانویه مهاجمان ناشناس به ضرب گلوله در دفتر سنگال متولد سیاستمدار آلمانی Karamba Diaby. آلمان شوکه شده بود با حمله بی پروایی نشان دادن. اما آفریقایی-سیاستمداران آلمانی در غیر این صورت به ندرت در انظار.

Pierrette Herzberger-Fofana استفاده می شود به عنوان اولین. اولین آفریقایی-آلمانی شهرستان عضو شورا. اولین آفریقایی-آلمانی عضو پارلمان اروپا. او متولد مالی بزرگ در سنگال و به آلمان آمد و به مطالعه برای درجه دکتری خود را در رشته. او به عنوان یک معلم و مدرس در دانشگاه ارلانگن و وارد سیاست 20 سال پیش. اما نه هر کس شد حمایت از انتخاب مسیر شغلی.

"در آن وجود دارد افرادی که مشتاق اما اکثر آنها بسیار شک و تردید" Herzberger-Fofana گفت: DW. اما تصمیم او پرداخت می شود. او انتخاب شد به پارلمان اروپا یک سال پیش — در سن 70. بسیاری دیگر از مردم سن او را یک گام به عقب از مشاغل خود را به تمرکز بیشتر بر روی خانواده و یا سفر جهان. اما Herzberger-Fofana می خواهد برای مبارزه با این مسائل است که نزدیک به قلب او: آموزش و پرورش, توسعه و آوردن پایان دادن به ختنه زنان).

ادامه مطلب: آنچه در زندگی واقعا برای مردم سیاه در آلمان ؟

این مسائل به خوبی دریافت شده توسط رای دهندگان او می گوید:. به خصوص در میان افراد جوان است. "نسل فعلی متفاوت است و از 20 سال پیش" او توضیح می دهد. "آنها را قبول بسیاری از چیزهایی که در نظر گرفته شد عجیب و غریب که در آن زمان."

با این حال او آگاه است که آفریقایی-سیاستمداران آلمانی در نظر گرفته نمی هنجار. "اگر کسی به من می آید و می پرسد من سه بار 'آیا شما یک سیاستمدار آلمانی?' پس از آن فرد اصرار بر [دیگر پاسخ]," او می گوید. "اگر کسی می پرسد از کجا آمده ایم و چگونه ما شده ایم در اینجا — این نوع از چیزهایی که ما تجربه به عنوان سیاستمداران و همچنین شهروندان که منشا مختلف."

Dr. Pierrette Herzberger-Fofana speaks at the European Parliament in Strasbourg (European Union 2019/F. Marvaux)

Pierrette Herzberger-Fofana یکی از تنها پنج زن در پارلمان اروپا

وجود دارد در حال حاضر پنج زن در پارلمان اروپا. "پنج زنان برای 500 میلیون نفر از شهروندان اروپایی" Herzberger-Fofana می گوید. بیش از 1 میلیون نفر از مبدا در آلمان زندگی می کنند اما تعداد بسیار کمی از آنها در دفتر سیاسی.

Aminata Touré یکی از شناخته شده ترین آفریقایی-سیاستمداران آلمانی. او انتخاب شد به دولت و مجلس از, Schleswig-Holstein در سال 2019 در سن 26 به عنوان یک نماینده از حزب سبز تبدیل شدن به جوانترین دولت معاون اول رئیس در تاریخ آلمان.

در زمان مجلس دوره سوسیال دموکرات (SPD) MP Karamba Diaby تنها آفریقایی, آلمانی, در میان 709 اعضای مجلس. "من نمی خواهم به معروف بودن سیاه" او یک بار گفت: Die Zeit. اما او هنوز هم به ندرت در مورد خواسته سیاست آموزش و پرورش – منطقه خود را از تجربه و تخصص.

نژاد پرستی بخشی از زندگی روزمره

در ماه ژانویه غریبه باز آتش در Diaby را در شرق شهر Halle. همکار خود را سیاستمداران خود را ابراز شوک و خشم در حمله: آنگلا مرکل صدر اعظم رئیس فرانک والتر اشتاین مایر و متعدد دیگر نمایندگان مجلس روشن ساخته است که آنها ایستاده بود پشت Diaby. اما توهین و تهدید از جناح راست هستند و بخشی از زندگی روزمره برای 58 ساله سیاستمدار که متولد سنگال و آمد به سابق آلمان شرقی به مطالعه شیمی.

Diaby واکنش قابل ملاحظه ای با آرامش به حملات و تشکر خود را از هواداران خود را برای بسیاری از آرزوهای خوب. "ما در حال زندگی در یک سن از خشم اما یکی از همبستگی و محبت او گفت:" در یک سخنرانی به مجلس.

Bullet holes in the window of the office of Karamba Diaby (imago images/S. Schellhorn)

سوراخ گلوله دیده می شود در دفتر فدرال MP Karamba Diaby

سیلوی Nantcha نیز تا به حال برای مقابله با تهدید های متعدد در طول فعالیت های سیاسی. در سال 2009 او انتخاب شد به شورای شهرداری در جنوب شهر فرایبورگ و او اولین آفریقایی-متولد CDU عضو شورا در آلمان است.

"من تصمیم گرفتم که جامعه ما ممکن است متنوع اما این تنوع است و نه منعکس ما در پارلمان و کمیته" او گفت: DW. "من یک فرد که دوست دارد به همه چیز در حال حرکت و من تو را دیدم این تعهد سیاسی به عنوان یک فرصت برای شکل دادن به آینده ما است."

ادامه مطلب: از مراقبت از مو به نژاد پرستی, افریقایی-آلمانی به اشتراک گذاری تجربیات آنلاین

'آن را کاملا شگفت انگیز'

Nantcha متولد کامرون و به آلمان آمد و در سن 17 به مطالعه است. پس از گرفتن مدرک خود او در این دانشگاه آغاز یک خانواده و تاسیس یک شرکت مشاوره با شوهرش. در سال 2009 او را به عنوان عضو CDU منطقه ای هیئت مدیره در بادن-وورتمبرگ — تبدیل شدن به اولین آفریقایی-متولد به برگزاری چنین موقعیت در آلمان است.

"چگونه مردم قادر به رسیدن به این نقطه بود کاملا شگفت انگیز" او به یاد می آورد امروز. "یکی از دوستانم به من گفت برای جستجو در گوگل وجود دارد 89,000 نتایج!"

Sylvie Nantcha speaks at a CDU event (picture-alliance/dpa/M. Murat)

سیلوی Nantcha رو برخی از booing هنگامی که او ایستاده بود برای موقعیت در CDU دولت اجرایی کمیته

پس از 10 سال در فرایبورگ شهری شورای Nantcha تصمیم به ایستادن دوباره برای موقعیت. او در حال حاضر برای مبارزه با این مسائل که مهم ترین به او به عنوان معاون آفریقایی شبکه آلمان (TANG) که ادعا می کند به نمایندگی از حدود 800 آفریقایی-آلمانی سازمان. او توصیه می کند که دولت فدرال در مورد مسائل مربوط به مهاجرت و کار برای حمایت از آفریقایی-آلمانی جامعه است.

"من بسیار خوشحال هستم و افتخار از کشور آلمان است که من این فرصت را به استفاده از سابقه من تجربه و دانش من به پیشبرد این موضوعات," او می گوید.

اما او همچنین می داند که چگونه زشت چیزهایی که می توانید دریافت کنید: "جامعه ما یک مشکل دارد: نژاد پرستی," او گفت: در دولت فدرال ادغام اجلاس در ماه مارس است. صدراعظم نشسته بود در کنار او در آن زمان (عکس بالا). زمانی که Nantcha برای اولین بار انتخاب به CDU دولت کمیته اجرایی در سال 2009 او با بمباران نامه های تهدید و نفرت ایمیل و حتی تهدید به مرگ.

"من می ترسم به خصوص برای کودکان," او می گوید. برای یک زمان آنها دیگر مجاز به بازی در خارج و خانواده اش نقل مکان کرد به یک آدرس جدید که مخفی نگه داشته بود.

ادامه مطلب: جوان آفریقایی-آلمانی ها به دنبال مدل های نقش

Njeri Kinyanjui smiles at the camera

Njeri Kiyanjui امید دیگر مهاجران به آلمان خواهد به دنبال او به سیاست

'بسیاری از مهاجران می ترسند برای رفتن به سیاست'

Njeri Kiyanjui است که احتمالا تنها شهر آلمان عضو شورا به مصاحبه شده اند در کنیا تلویزیون در طول زمان نخست. Kiyanjui به آلمان آمد و در سال 1983 زمانی که او 20 سال است. او مورد مطالعه اقتصاد در برلین و جنوب شهر توبینگن شد. اما پس از او فارغ التحصیل شد او در تلاش برای پیدا کردن یک شغل. بنابراین او رفت و مستقل. او در حال حاضر به فروش می رساند در خانه chutneys گسترش و مربا از طریق شرکت Hottpott-Saucesmanufaktur.

او همچنین عضو روتلینگن شورای شهر به نمایندگی از سبزها پس از 2014 به عنوان اولین عضو شورا که متولد شده اند در خارج از اروپا است. او نشسته در ادغام شورا و کمیته اقتصادی و امور مالی.

"من یک مقدار زیادی از مهارت های," او گفت: DW. "من به عنوان کسی که نه تنها در اینجا برای یکپارچه سازی اهداف, اما چه کسی می تواند می گویند در بسیاری از مناطق مختلف است. پس از همه, من یک کارآفرین بنابراین من می بینم بسیاری از مسائل متفاوت است."

اما به عنوان یک آفریقایی-آلمانی نشانی از او در نمایش های مختلف از سیاست های محلی? "من زندگی در اینجا برای مدت زمان طولانی" او می خندد. "من فکر نمی کنید در صبح و فکر می کنم" من آفریقایی. چگونه من رفتن به درک?' من خودم دستور کار در سر من چه من می خواهم به تغییر است."

او یک آرزوی بزرگ برای آینده سیاست در آلمان: "بسیاری از مهاجران می ترسند برای رفتن به سیاست است. من امیدوارم که آنها را تبدیل به بیشتر به لحاظ سیاسی درگیر است. سیاست در آلمان تحت تاثیر قرار هر مرحله از زندگی برای هر کسی که در اینجا زندگی می کند. از گهواره تا گور است."

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب