توافق بین Alstom و Snam برای توسعه هیدروژن قطار در ایتالیا

Alstom یک رهبر جهانی در راه حل های یکپارچه برای تحرک پایدار و Snam یکی از جهان پیشرو زیرساخت های انرژی شرکت ها

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

Alstom یک رهبر جهانی در راه حل های یکپارچه برای تحرک پایدار و Snam یکی از جهان پیشرو زیرساخت های انرژی شرکت های امضا کرده اند پنج سال قرارداد به منظور توسعه هیدروژن قطار در ایتالیا.

این توافق پس از پایان فاز اول اختصاص داده شده به مطالعات امکان سنجی و برنامه ریزی شده در پاییز با هدف توسعه در حال حاضر در آغاز 2021 راه آهن تحرک پروژه های, از جمله هر دو هیدروژن-صفحه قطار و مرتبط با فن آوری زیرساخت ها و همچنین مدیریت و خدمات تعمیر و نگهداری.

به عنوان بخشی از توافق Alstom خواهد ساخت و نگهداری تازه ساخته شده و یا تبدیل هیدروژن قطار در حالی که Snam را توسعه زیرساخت های تولید و حمل و نقل و سوختگیری.

این همکاری ناشی از تعهد مشترک این دو شرکت در هیدروژن: Alstom راه اندازی کرده است Coradia iLint اولین سلول سوخت قطار در جهان است که با موفقیت در خدمت بوده است در مدت یک سال و نیم در یک منطقه ای مسیر در آلمان در حالی که Snam شده است یکی از اولین شرکت در جهان به آزمایش 10% هیدروژن تزریق به گاز شبکه حمل و نقل.

مارکو Alverà مدیر عامل شرکت Snam نظرات: "این حرکت بیشتر است سهم به decarbonisation حمل و نقل و توسعه اقتصاد هیدروژن در ایتالیا. هیدروژن تولید شده از انرژیهای تجدید پذیر را تبدیل به رقابت با سوخت های فسیلی در چند سال خواهد شد و نقش کلیدی در انتقال انرژی به خصوص در صنعت گرمایش و سنگین حمل و نقل. از آن خواهد شد یک ستون اروپایی سبز معامله جدید و پست-Covid سرمایه گذاری است. Snam است, سرمایه گذاری و نوآوری را به شبکه خود را سازگار با هیدروژن برای تشویق توسعه فن آوری های جدید و ایجاد یک زنجیره تامین است. کشور ما این فرصت را به میان رهبران جهان در این بخش به دلیل بیم و مزایای زیست محیطی و اقتصادی از این آب و هوا رهبری".

"ما اعتقاد داریم در هیدروژن است. این است دلیل که چرا ما را امضا و با همکاری Snam. Coradia iLint اولین هیدروژن مجهز به قطار در حال حاضر در خدمات مسافر بین شهرهای Cuxhaven, برمرهافن, برمرفورده و Buxtehudehe در آلمان است. ما امیدواریم که که Coradia ILint هیدروژن قطار به زودی تبدیل به یک واقعیت در ایتالیا بیش از حد. با تشکر به یک شریک مانند Snam ما قادر خواهد بود برای پاسخ به بازار ارائه کامل راه حل" -- می گوید میشل ویاله مدیر عامل Alstom ایتالیا و سوئیس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن