Aibel می شود مهم قرارداد در Oseberg زمینه

Aibel اعطا شده است, نمونه قرارداد Equinor برای اصلاح وظایف در Oseberg زمینه است. اولین تماس از توافق جلویی مهن

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

Aibel اعطا شده است, نمونه قرارداد Equinor برای اصلاح وظایف در Oseberg زمینه است. اولین تماس از توافق جلویی مهندسی و طراحی (خوراک) از Oseberg گاز ارتقاء ظرفیت و قدرت از ساحل (OGP).

نمونه قرارداد تا مدت پنج سال با فرمت گزینه است. این توافق نامه شامل مطالعه کار جزئی تغذیه و تغییر عمده پروژه اعدامها به اصطلاح EPCI پروژه (مهندسی تدارکات و ساخت و ساز و نصب و راه اندازی).

نمونه کارها و توافق می تواند اطمینان حاصل شود تماس کردن موافقت نامه های مهم اندازه* است و بنابراین مهم است برای بیشتر اشتغال کارکنان در چندین شرکت و دفاتر و در حیاط در هوگسوند. این پروژه موفق خواهد شد از Aibel در برگن با پشتیبانی از سایر دفاتر.

در طول سال آینده این شرکت خواهد شد انجام یک خوراک OGP پروژه که شامل ماژول های جدید برای Oseberg میدان مرکز و همراه ادغام هر دو کار دریایی و خشکی تسهیلات در Kollsnes. اگر همکاران را مثبت و تصمیم های سرمایه گذاری و پروژه های تایید شده توسط مقامات Equinor این فرصت را برای ورود به یک تماس-خاموش توافق برای مهندسی تدارکات و ساخت و نصب (EPCI).

هدف از این گسترده ارتقا پروژه های در Oseberg است که به حداکثر رساندن صادرات گاز و در همان زمان ایجاد یک راه حل برای خشکی قدرت برای به حداقل رساندن انتشار گاز CO2 از انرژی روند.

"این مهم است رای اعتماد از Equinor و به رسمیت شناختن این مطالعه کار ما قبلا انجام شده در Oseberg. در همان زمان نیز وجود دارد که حمایت از Aibel تعهد به برق در نروژی فلات قاره که در آن ما در حال حاضر بازی یک نقش برجسته در برق از Johan Sverdrup و زمینه های اطراف در Utsira بالا می گوید:" رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت Aibel, Mads اندرسن.

"ما مفتخریم که Aibel است یک بار دیگر به دست آوردن اعتماد به نفس از Equinor برای کمک به انتقال به پاک تر و پایدار کسب و کار در نروژ فلات قاره می گوید:" مسیحی جوهانسون Gebauer سر از منطقه کسب و کار ساخت و ساز و خدمات در Ratos.

*Aibel با استفاده از اصطلاح "عمده اندازه" در قرارداد که ارزش Aibel است بیش از NOK 2.5 میلیارد دلار است.

در مورد Ratos:
Ratos یک کسب و کار گروه متشکل از 12 شرکت تقسیم به سه حوزه کسب و کار: مصرف کننده و فن آوری و ساخت و خدمات و صنعت است. در مجموع شرکت های SEK 38 میلیارد در فروش و EBITA از SEK 1.8 میلیارد دلار است. ما مفهوم کسب و کار است که به توسعه اواسط اندازه شرکت های مستقر در Nordics که یا می تواند تبدیل به رهبران بازار است. ما را قادر می سازد مستقل اواسط اندازه شرکت ها به اکسل توسط بخشی از چیزی بزرگتر است. مردم و رهبری و فرهنگ و ارزش های کلیدی تمرکز بر مناطق برای Ratos. همه چیز ما است که بر اساس Ratos ارزش های اصلی: سادگی و سرعت در اجرا و آن را همه چیز در مورد مردم است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن