کمک کشتی اعلام وضعیت اضطراری پس از 6 مهاجران اقدام به خودکشی

یک نفر اقدام به خود آویزان در حالی که دیگران سعی در پرش به آب باز. اقیانوس وایکینگ گیر کرده در جنوب سیسیل پس ا

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

یک نفر اقدام به خود آویزان در حالی که دیگران سعی در پرش به آب باز. اقیانوس وایکینگ گیر کرده در جنوب سیسیل پس از درخواست برای بارانداز در هفت پورت را رد کرد و یا نادیده گرفت.

یک مهاجر کشتی نجات در دریای مدیترانه اعلام وضعیت اضطراری در روز جمعه پس از شش مسافران اقدام به خودکشی و دعوا شکست در هیئت مدیره.

این وضعیت در هیئت مدیره اقیانوس وایکینگ در حال رشد بود به طور فزاینده ای از جان گذشته پس از رد شدن و یا داشتن docking درخواست نادیده گرفته و از هفت پورت در ایتالیا و مالت با وجود حمل 180 مهاجران اپراتور SOS Mediterranee در بیانیه ای گفت.

"پس از هفت درخواست برای یک محل امن برای مربوطه دریایی مقامات در هفته گذشته و در شش خودکشی و بازماندگان عرض 24 ساعت اقیانوس وایکینگ با اعلام وضعیت اضطراری است." این گروه نوشت.

اوایل روز جمعه یک نفر سعی خود را آویزان در حالی که دیگران نمایشگاه "نشانه هایی از خستگی روانی و افسردگی حاد و اضطراب که فوران کرده است به چندین فیزیکی دعوا میان بازماندگان بر روی عرشه" SOS Mediterranee گفت.

این سازمان گفت: دو مهاجران شروع به پریدن کرد به دریا در یک آشکار اقدام به خودکشی قبل از نجات و سه نفر دیگر را متوقف قبل از آنها شروع به پریدن کرد.

دو مسافر دیگر را آغاز کرده بود اعتصاب غذا این گروه گفت.

ادامه مطلب: Coronavirus بحران مانع مدیترانه نجات

بیش از یک هفته در دریا

مهاجران نجات داده شدند از unseaworthy عروق در مرکز دریای مدیترانه در چهار عملیات بین ماه های ژوئن 25 و 30 ژوئن. اولین نجات صورت گرفت در آبهای بین المللی که در آن حوزه های قضایی ایتالیا و مالت با هم همپوشانی دارند و دو نفر دیگر در محل مالت را جستجو و نجات در منطقه SOS Mediterranee گفت.

مردم نجات شامل یک زن باردار و کودکان 25, 17, از آنها در حال سفر بدون نگهبان و یا بستگان است.

SOS Mediterranee تمدید خواستار بندر امن و گفت: این نگران بود که "علاوه بر حاد روانی چند تن از بازماندگان خود را در بدتر شدن شرایط آب و هوا در برخواهد داشت یک تهدید حتی بزرگتر به زندگی کسانی که ممکن است سعی کنید برای رسیدن به ساحل با پریدن کردن" اقیانوس وایکینگ.

بعد از آن در روز جمعه این سازمان خواست برای تخلیه پزشکی برای 44 تونس مراکش و مصر نشان دادن نشانه هایی از "حاد روانی" در قایق است که در جنوب سیسیل.

ادامه مطلب: مالت نادیده تماس پریشانی از مهاجران در دریا: NGO

100,000 گذرگاه

در سال 2019 بیش از 100,000 مهاجران تلاش برای عبور از دریای مدیترانه. بیش از 1 ، 200 از این افراد تلاش درگذشت به گفته سازمان بین المللی مهاجرت ، در شرایط آب و هوایی مطلوب از تابستان ممکن است به تشویق بیشتر مردم به تلاش های خطرناک عبور.

ایتالیا و مالت ادعا می کنند که خصوصی قایق های نجات را تشویق قاچاقچیان انسان در لیبی به نگه داشتن راه اندازی و قایق را گرفته اند و یک خط سخت نسبت به آنها.

داشتن برن فشار از کشتی ورود آنها خواستار آن شدند که همکار عضو اتحادیه اروپا را در بالاتر از ورود اما این تماس ساخته شده اند بسیار پیشرفت کند.

اگر شما رنج می برند از جدی عاطفی فشار و یا افکار خودکشی دریغ نکنید به دنبال کمک های حرفه ای. شما می توانید پیدا کردن اطلاعات در مورد که در آن برای پیدا کردن چنین کمک بدون توجه به جایی که شما در جهان زندگی می کنند در این وب سایت: https://www.befrienders.org/



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب