Air Liquide برای به دست آوردن و کار بزرگترین تولید اکسیژن در سایت در جهان و کاهش 30 درصد آن تولید گازهای گلخانه ای CO2

در راستای طرح خود برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای CO2, ساسول امضا کرده است منحصر به فرد مذاکره و توافق برای A

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

در راستای طرح خود برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای CO2, ساسول امضا کرده است منحصر به فرد مذاکره و توافق برای Air Liquide برای به دست آوردن بزرگترین تولید اکسیژن در سایت در جهان واقع در سکوندا در آفریقای جنوبی. در این زمینه Air Liquide خواهد راه اندازی 16 واحد جداسازی هوا (ASU) از این سایت با یک ظرفیت نصب شده از 42,000 تن/روز علاوه بر واحد آن در حال حاضر عمل امروز و راه اندازی چند سال برنامه ریزی برای نوسازی این امکانات. در علاوه بر این به مزایای این امر را از نظر ایمنی و قابلیت اطمینان و بهره وری, راه حل ارائه شده توسط Air Liquide اجازه خواهد داد تا در هماهنگی با ساسول یک هدف کاهش 30% به 40% در تولید گازهای گلخانه ای CO2 ناشی از اکسیژن تولید تا سال 2030. میزان سرمایه گذاری اولیه خواهد بود حدود 8.5 میلیارد رند آفریقای جنوبی (در حدود 440 میلیون یورو).

در حال حاضر در سایت پس از سال 1979 Air Liquide حمایت کرده است ساسول یکپارچه انرژی و مواد شیمیایی شرکت برای سال های بسیاری است. عمده صنعتی بازیکن ساسول است که در قلب خصوص اکوسیستم برای اقتصاد کشور است. Air Liquide ساخته شده و فروخته شده به ساسول 16 درجه جدایی واحدهای این گروه دستیابی به امروز علاوه بر واحد آن به طور مستقیم عمل می کند. چند سال سرمایه گذاری و نوسازی طرح های مرتبط با این معامله است.

احزاب با هدف مذاکره نهایی توافق نامه در ماه های بعدی. این توافق را منوط به تصویب مقامات مربوطه.

برون سپاری تولید اکسیژن به Air Liquide خواهد بهبود ایمنی و قابلیت اطمینان و بهره وری به ویژه از نظر انرژی با اجرای بسیار تسلط عملیاتی شیوه های دولت از هنر و فن آوری و نوسازی سرمایه گذاری و دیجیتال قابلیت بهینه سازی مدیریت این دارایی ها و مصرف انرژی است. علاوه بر آن قصد به امن مقادیر زیادی از انرژی های تجدید پذیر در راستای فراخوان مناقصه که قرار داده شده است توسط ساسول عرضه سکوندا سایت با 600 مگاوات انرژی تجدید پذیر. اجرای همه این راه حل اجازه می دهد Air Liquide به کاهش 30% به 40% CO2 تولید گازهای گلخانه ای مرتبط با تولید اکسیژن در سال 2030 در خط با ساسول تعهد به کاهش ردپای کربن خود را.

Benoît Potier, رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Air Liquide, گفت:

"کسب و بهره برداری از تمام اکسیژن تولید واحدهای ساسول سکوندا سایت نشان دهنده یک گام کلیدی در دراز مدت رابطه ما با ساسول برای 40 سال, و ما خوشحال می شود قادر به تقویت و آن را برای سال آمده است. آن را قادر خواهد ساخت تیم جدید برای پیوستن به کسانی که از این گروه در حال حاضر در حال حاضر در سایت. در راستای استراتژی ما و ما می دانیم چگونه این عملیات نشان می دهد ما به قصد عمل به عنوان در حال حاضر در حمایت از آب و هوا و اکوسیستم محلی. این اجازه خواهد داد که هر دو Air Liquide و ساسول به تمرکز بر روی کسب و کار اصلی خود, ترکیب بهره وری عملیاتی و کاهش انتشار گاز CO2.

آب و هوا اکشن است که در قلب Air Liquide رشد استراتژی و آب و هوا ما اهداف بلند پروازانه ترین بخش ما. ظرفیت ما برای مداخله گسترده است و می رود از انرژی های تجدید پذیر بر اساس هیدروژن یا اکسیژن تولید به بهره وری انرژی در برنامه های موجود در سایت. راه حل وجود دارد و ما ادامه خواهد داد تا قهرمان این در سراسر جهان است. در حال حاضر زمان برای عمل".

Fleetwood Grobler, ساسول رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت گفت:

"ما باید سوار بر یک سفر به انباشتگی ساسول آینده به عنوان یک بیشتر انعطاف پذیر و سازگار با محیط زیست سرمایه گذاری. در کوتاه مدت تعدادی از اقدامات توسعه داده شده است و یکی از این اقدامات شتاب از ما دارایی سرمایه گذاری برنامه برای ساده کردن نمونه کارها ما با تمرکز بر روی هسته دارایی. در حالی که این معامله در خط با این نقد و بررسی است و مهم تجاری مزایای وجود دارد بسیار روشن و قانع کننده اهداف استراتژیک – یکی از مهم ترین آنها پیگیری decarbonisation نه تنها برای ASU عملیات اما برای کل ساسول را سکوندا عملیات. این معامله بیش از یک معامله کسب و کار. ما خوش آمدید Air Liquide به عنوان یکی از شرکای ما در ما decarbonisation سفر و ما را خوشحال و برای ادامه و تقویت دیرینه ارتباط با آنها."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن