Air Liquide خواهد ساخت اولین فشار هیدروژن سوخت گیری در ایستگاه برای مسافت های طولانی کامیون ها در اروپا

Air Liquide اعلام نصب و راه اندازی اولین فشار هیدروژن سوخت گیری ایستگاه در اروپا و با ظرفیت در خدمت اولین ناوگ

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

Air Liquide اعلام نصب و راه اندازی اولین فشار هیدروژن سوخت گیری ایستگاه در اروپا و با ظرفیت در خدمت اولین ناوگان از مسافت های طولانی هیدروژن کامیون. این سرمایه گذاری نشان دهنده این گروه استراتژی برای سرعت بخشیدن به استقرار هیدروژن انرژی از طریق پروژه های بزرگ مقیاس به خصوص در وسایل نقلیه سنگین بخش.

واقع در Air Liquide را Fos-sur-Mer سایت در Provence-Alpes-Côte d'azur منطقه در فرانسه, این ظرفیت بزرگ هیدروژن ایستگاه طراحی شده توسط Air Liquide [700 بار 1000 کیلوگرم/روز] را قادر خواهد ساخت در هر روز تا 20 refuelings از مسافت های طولانی کامیون ها با کم کربن و هیدروژن تا 800 متر از استقلال است. در علاوه بر این به Air Liquide سرمایه گذاری در ایستگاه ساخته خواهد شد با کمک مالی از پروونس Provence-Alpes-Côte d'azur منطقه و اروپا FCH JU (سلول های سوختی و هیدروژن مشترک انجام).

ایستگاه ساخته خواهد شد در چارچوب HyAMMED[1] پروژه که به ارمغان می آورد با هم صنعتی بازیگران حمل و خرده فروشان بزرگ مانند کارفور, Coca-Cola شرکای اروپایی و Monoprix به منظور تسهیل در انتقال به پاک کردن و راه حل های پایدار در حمل و نقل کالا ، این پروژه کمک خواهد کرد برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای CO2 با بیش از 1500 تن CO2 در هر سال معادل بیش از 2 میلیون کیلومتر سفر با کامیون.

ایستگاه راه اندازی خواهد شد در اوایل سال 2022 و در درجه اول در خدمت اولین اروپایی ناوگان هشت 44-تن کم کربن هیدروژن کامیون ها به طور خاص طراحی شده در این پروژه است. یکی از این کامیون ها خواهد بود که توسط Air Liquide برای آن بسته بندی شده تحویل گاز فعالیت در Fos-sur-Mer منطقه است. ایستگاه نیز طراحی شده برای سوخت گیری اتوبوس ها و دیگر وسایل نقلیه تجاری.

فرانسوا Jackow, معاون اجرایی رئیس جمهور و عضو Air Liquide گروه اجرایی کمیته گفت:

"هیدروژن است یک جایگزین برای دیدار با چالش های پاک حمل و نقل و در نتیجه کمک به بهبود کیفیت هوا است. مانند هیدروژن انرژی پتانسیل برای تبدیل انرژی در اروپا چشم انداز است. این پروژه نشان می دهد Air Liquide تعهد به عنوان بخشی از آن آب و هوا هدف به کار با مشتریان و شرکای خصوصی نسبت به پایدار صنعت و توسعه کم کربن جامعه است."

  1. Hydrogène à Aix-Marseille pour une Mobilité Écologique و با دوام

این HyAMMED پروژه

پروژه HyAMMED (Hydrogène à Aix-Marseille pour une Mobilité Écologique و با دوام) نیز انتخاب شده توسط ADEME (Agence de la انتقال Écologique) در ژانویه سال 2020 به عنوان بخشی از هیدروژن استقرار طرح برای انتقال انرژی در سراسر فرانسه است.

این HyAMMED پروژه بخشی از H2Haul (هیدروژن سلول های سوخت کامیون های سنگین صفر انتشار تدارکات) برنامه دریافت کمک مالی از سلول های سوختی و هیدروژن 2 مشترک انجام تحت موافقتنامه اعطای هیچ 826236. این مشترک انجام دریافت پشتیبانی از اتحادیه اروپا را در افق 2020 پژوهش و نوآوری برنامه هیدروژن اروپا و هیدروژن اروپا تحقیقات.

Air Liquide تعهد به هیدروژن انرژی

در 50 سال گذشته Air Liquide توسعه تخصص منحصر به فرد را قادر می سازد آن را به استاد کل هیدروژن زنجیره تامین از تولید و ذخیره سازی به توزیع و توسعه برنامه های کاربردی برای کاربران نهایی نتیجه کمک به استفاده گسترده از هیدروژن به عنوان یک منبع انرژی پاک برای تحرک در خاص است. Air Liquide طراحی و نصب بیش از 120 ایستگاه در سراسر جهان تا به امروز است. هیدروژن یک جایگزین برای دیدار با چالش های پاک حمل و نقل و در نتیجه منجر به بهبود کیفیت هوا است. مورد استفاده در پیل سوختی و هیدروژن در ترکیب با اکسیژن موجود در هوا برای تولید برق ساطع تنها آب است. آن را تولید می کند که هر گونه آلودگی در نقطه استفاده کنید: صفر گازهای گلخانه ای صفر ذرات و صفر سر و صدا. هیدروژن فراهم می کند یک بتن پاسخ به چالش های ناشی از تحرک پایدار و محلی آلودگی در مناطق شهری است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن